19. Bölüm (Yıllar sonra tekrar)

254 14 2
                                    

Sabah beni Annem uyandırdı. Koltukta uyuya kaldığım için saatimide kuramadım. „Burcu kalk okula.“ „Anne ben gitmicem, başım ağrıyor.“

Annem yanıma oturdu: Kızım halamı geçmedi?

Ben: Yok geçmedi.

Annem: Dur ben sana ilaç vereyim, sen gitme ozaman

Ben Berine Mesaj attım gelmicem diye. Oda neyim olduğunu sordu ama benim okadar uykum varki, geri yazamadım ve uyudum. Annem geldi tekrar uyandırdı „al iç, hap getirdim.“ Bende hapı yuttum ve devam uyumak istedim. Kaanla süper eğlendik dün. İyi biri. Çokta yakışıklı ve zengin. Ya bir genç kız daha ne ister. Kaanı düşünerek uyudum. 

Uyandığımda saat 10 geçiyordu. Elimi yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçaladım ve üstümü değiştirdim. Üstüme eşortman giyindim. Gittim mutfağa, annem mutfakta iş yapıyordu.

Annem: Annem ben dışarı çıkıcam, sen yanlız kalabilirsin herhalde?

Ben: kalırım sorun değil

Annem: Birşey olduğunda haber verirsin

Ben: Tamam anne sen çık, bye bye

Kendime ekmek hazırlayıp ve üstüme bir ceket alıp, balkona çıktım. Sabah sabah, tertemiz hava. İçini çek ve geri bırak. Deniz bizim balkondan gözüküyordu, yüksekte oturduğumuz için. Biraz tırafik seside geliyordu tabi ama napıcan istanbul böyle. Ben yinede seviyorum istanbulu. Saatlerce böyle otururum burada, hiç sorunum yok. Selçuk, selçuk napıyor acaba. Neden onu düşünüyorsun sen? „Git ne yaparsan yap.“ Dün bu sözü Berinde kulandı. „istesende, istemesende.“ Neden herkez istediyini yapıyorda ben yapamıyorum? Burcu yapma bunu, yapma. Sen istediyini yapıyorsun işte, onunla konuşmak istemedin, yanlız kalmak istedin ve yanlızsın işte. Kendini kandırma. Onu suçlama. Ben nekadar aptalım. Çok aptalım. O bir şey yapmadı ki, ben ona sinirliydim. Onun haberi bile yok neden sinirli olduğumdan. Öğrenmek istedi normal olarak. Hiç normal değilim. Ben sakınleşmek istedim, ona öyle davranıcağımı biliyordum sinirliyken. Beni yanlız bırakmısı lazımdı. Benim sinirlerimin yatışmasını beklemedi ve işte böyle oldu. Bizi dün gördü, Kaanla beni. Bakışını unutmicam. Neden ama ordaydı? Okulun park yerinde ne işi vardı? Off.

Ben birzaman sonra içeri girdim. Laptoptan müzik açtım ve odamı topladım. „Ziynet Sali – Ne yaparsan yap“ çalıyordu. Allahım beni testmi ediyorsun, neden hep bu cümleyi duyuyorum? Ben müzikle toplamam lazım değil, kapatırım şarkıyı. Tamam bune bir son vermem lazım, galiba selçukla konuşucam. 

Başım biraz ağrıyordu ama ağrı kesicinin etkisini hissediyordum. Odamı topladıktan sonra yattım yatağım ve Laptopumuda yanıma aldım. Facebooka girdim. Bir kaç komik videoya baktım ve arkadaşlarımın resimlerini beğendim. Ne göreyim. Bir Video…… „Kaanla Selçuk yıllar sonra tekrar kavga ediyor“ Ne diyor ya? Ben videoyu açtım, başladım izlemeye. Selçuk Kaana yumruk attıyor, Kaan ayağı kalkmaya çalışırken, Selçuk Kaana tekrar yumurk atıyor ve Kaan hızlıca ayağı kalkıp Selçuğu yere yatırıyor, ona yumruk atıyor, sonrada Serkan hoca geliyor „dağlın dağlın“ diye bağrıyor ve video bitiyor. Video bittikten sonra ben tekrar baktım ve tekrar. İnanamıyorum işte bir kaç kere bakmam lazım. Bir gün Okula gitmedim neler olmuş. Hep böyle oluyor ben okulda olmadığım zaman, hep böyle şeyler olur yada komik şeyler oluyor. Almanyadada böyleydi. Arkadaşlarım bana anlatırdı bende sinir olurdum gelmediğime. Neyse ya. Bunlar neden kavga etmiş acaba. Birde yıllar sonra tekrar kavga ediyorlar yazmışlar Videoya. Allah allah. Ben saata baktım Okul saat kaçta bitiyor diye. 1 saat daha var. Berin bana gelmesi lazım. Anlatması lazım herşeyi. Ben Berine yazdım.

<<Berin bana geliyorsun Okuldan sonra, herşeyi anlatıyorsun!>>

>>Off Burcu neler oldu, bende hemen gelmek istiyordum sana Okuldan sonra<<

<<Tamam ben evde yanlızım. Gelirsin seni bekliyorum>>

>>Ama ilk önce Eve giderim<<

<<Tamam>>

Selçuk´dan

Sekan Hoca bizi Müdüre götürdü. Ayşe Hoca çok kızdı bize, okulun müdüresi. Ben tabi elerimi sıkıyordum, kendimide sıkıyordum, Kaanı tekrar dövmemek için. Çok sinirliyim. Birde Burcu gidiyor bunun arabasına biniyor. Salak bir kız, aptal. Ondan hiç beklemezdim böyle birşey. İlk once ukala diyor ona, sonra onun arabasına biniyor. 

Biz ikimizde susuyoruz. Tek Ayşe Hoca konuşuyor. Burcu neden gelmdedi Okula? Ne yaptı kimbilir. Ben kendime yemin etmiştim, Kaanla kavga etmicem diye ama olmadı. O başlattı. Nereden öğrendiyse, Burcuyla kavgamızı . Burcu, evet Burcu anlatmıştır. Tamam anladım ben onu, oda öteki kızlar gibi. Hiç bir farkı yok. Aptal kız. Ayşe Hoca bize ceza verdi, Okul bahcesindeki çöpleri toplicakmışız. Kaan ve ben çıktık odadan, benim yanıma hemen Cem geldi. Okul bitmişti. Biz hemen çıktık Okuldan, daha fazla duramam burada. 

Cem: Nasıl başladı oğlum bu kavga? Bir iki dakika tuvalete gittim, hemen kavga etmişsiniz. 

Ben: Gerizekalı burcu aptal, herşey onun yüzünden herşey

Cem: Abi sen ne saçmalıyorsun, neyapmış Burcu?

Ben: Kaan geldi, bana hesap sordu. Ben Burcuyu ağlatamazmışım, neden ağlatmışım. Aptal o anlatı işte, bende onun daha farklı olduğunu zandım. Bende tabi aptalım.

Cem: Bir yanlışın vardır Abi, Burcu dememiştir.

Ben Cemin yakasından tuttum: Dün Kaanın Arabasına bindi

Cem: Ne gerçektenmi? Gördünmü?

Ben: Tabiki gördüm, ben ondan özür diliyicektim o arabaya bindi. Ben eve gidiyorum. Sonra seni ararım.

Cem: Tamam akşam dışarı çıkalım

Ben: Bakarız

Eve gittim. Kimse yok evde herzamanki gibi. Kaanı şuanda dahada çok dövmek istiyorum. Burcu nasıl yaptı bunu? Aklım almıyor. O böyle değildi, ona söylemezdi. Ama söyledi işte. Onun arabasına bindi. Neden ama Okula gelmedi? Birtek onu çözemedim. Telefonuma Mesaj geldi.

Kumuru dan gelmiş Mesaj hemen açtım okudum.

<<Selçuk, bugün buluşalımmı?>>

>>Olur olabilir iyi fikir. Kaçta buluşalım?<<

<<Akşama doğru olurmu?>>

>>Olur tabi. Ben seni alırım<<

<<Tamam, görüşürüz :D>>

Hemen Cemmi aradım. Demek için buluşamicağımızı.

Cem: Alo abicim, birşey mi var?

Ben: yok, ben akşam başka biriyle çıkıcam.

Cem: kimile çıkıyorsun?

Ben: Kumuru, hani anlatmıştım ya. Yeni tanıştık, çok tatlı filan

Cem: gerçektenmi? Bilmiyorumki

Ben: oğlum sana ne oluyor, izinmi istiyorum?

Cem: Tamam abi ya hadi iyi eğlenceler

Nereden bilebilirdim ki?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin