6.Bölüm (Okulun ilk günü)

430 19 0
                                    

Bu aralar neredeyse her gün Berin lerdeydim. Ya O bende, yada Ben onda bir türlü ayrılamadık, arada tabi dışarıda çıkıyorduk. Sonunda ama okulum başlıyor. Yaz Tatili bitti, Okul vakti geldi. Buna üzüleyimi sevineyimi bilemedim, çünkü Tatilde ders yok eee ders sitresi yok ama Okulu yani yeni Okulumu çok merak ediyorum. Kaydımı yapmaya gittimizde Forma verdiler. Beyaz gömlekli, lacivert Kıravatlı ve lacivert Etekli. Yani anlicanız ne giyicem derdi yok, Almanyadaki gibi. Saçlarımı At kuyruğu yaptım bağladım. Annem Kahvaltı hazırlamış benim icin. Birşeyler yerken Annem bana Dualar okudu ve üfledi, ilk günü hep yapar bunu. Beyaz Converselarımı giydim ve çıktım. Kapının önünde bekliyordum. Berin nerede kaldı ya? Tam Servis geliyorduki Berinde sonanda yetişdi, koşa koşa geldi.

Bir nefessiz bir şekilde: Günaydın. Ve Günaydın Hasan Amca. Işini özledin mi?

Hasan Amca herhalde şöför.

Hasan Amca: Evet kızım, yerine otururmusun devam edelim

Berin: Tamam Amca, sorun değil

Araba tam sürmeye başlıyorduki, birden biri koşarak geldi ve kapıya vurdu "açın" diye

Bir kız, güzel bir kız, kıvırcık saçlı

Kız: Hasan Amca, bensizmi gidicektin aşkolsun.

Hasan Amca: Eee kızım zamanında gelmeyi biliçeksin. Bekliyince Öğrenciler Okula geç kalıyor.

Kız: Tamam geç kalmam daha

Berin: Bu kızda benim Sınıfımda, çiğdem. Sevmem pek kızı

Ben: Neden?

Berin: Zamanla anlarsın

Hmm, merak etti şimdi neyse. sonunda yeni Okul, ne güzel. Nasıl bir Okul acaba. Ögretmenler inşallah iyidir vicdanlıdır, ilk günden üstüme gelmezler inşallah. Allahım yardım et bana, sağa salim bugünü atlatayim.

Berin: kız, daldın. Bak burası geldik okulumuza.

Arabadan indim. Büyük baya bi büyük Okul. Kimisi Servisle geliyor, kimsi Arabayla. Arabayla gelenlerde, güzel Arabalar yani.

Berin: Burcu Hoşgeldin yeni Okuluna

Ben: Bismillahirrahmanirrahim, hadi hayırlısı. Hoşbulduk hemde çok Hoş buldum

Berin: Hadi Müdürün odasına, bakalım hangi Sınıfsın

Müdürün Odasına girdim ve Müdür oturmamı istedi,tabi Berin de yanımda.

Müdüre: Günaydin kızlar. Oturun. Burcu hoşgeldin.

Ben: Hoşbuldum

Müdüre: Ben Ayşe, Senin için zor bi dönem olucak ama bakıyorum hemen yeni Arkadaşlar edinmişsin, bu çok güzel. Berin kızım sen hep yardımcı ol Burcu ya, tamamı?

Berin: Tabiki Ayşe Hocam

Ben: Evet, Berinle aynı Sitede oturuyoruz

Müdüre: Öylemi bu çok güzel. Burcu kızım sen Berinlerin Sınıfındasın. Tamam, Sınıfınıza gidebilirisiniz...... Ha birde Burcu, arada Okulda daha uzun kalman gerekicek, yani Ek ders alıcaksın. Ögretmeninle ayarlarsın

Ben: Tamam Hocam 

Odadan çıkar çıkmaz, Berin bir cığlık attı.

Berin: Süper kızım benim Sınıfımdasın

Ben: Tamam canım sakin ol, hadi Sınıfımıza

Berin: Tamam gel

Sınıfa girdik. Berin benim Kolumdan tutup Fahriye ve Esranın arkasındaki Masaya otutturdu ve tabi oda benim yanıma oturdu. Çoğu Ögrenciler bana bakıp "bu kim?", "yeni mi?" diye sorular soruyolardı ve Erkeklerde "güzelmiş" diyorlardı. Sonra Ögretmen Sınıfa girdi ve Selam verdik.

Ögretmen: Evet Çocuklar. Okullar yine başladı ve tatil bitti yani Dersler Sınavlar tekrar başlicak. Tabi ondan önce bi yeni Ögrencimizle tanışalım. Benim bildiyim kadariyla kendisi Almanyadan gelmiş. Kızım kendini tanıştırırmısın?

Ben: Tabi. Ben Burcu 17 yaşındayım, dediyiniz gibi Almanyadan geldim

Erkek Ögrenci: Peki? Almanyanin neresinden?

Ben: Stuttgart!

Hic sevmem tanıtma işlerini ya, uff çok heyecanlıyım ya, kalbim küt küt atıyor, kesin tüm sınıf benim kalbimin sesini duyuyordur. Eve gitmek istiyorum.

Berin: Kızım bu halin ne? kıpkırmızı olmuş Suratın. Sakin ol biz burdayız.

Gerçekten ha sakin, Burcu sakin. Derin nefes al ve ver. Biraz daha iyim. Derse hiç Konsantre olamıyorum ya. Nekadar sesiz bir Sınıf, benim eski Sınıfım böylemiydi. İlk günü öyle bi komik olurduki. Herkez Tatilindeki Komik olayları anlatırdı, Öğretmende bizleri susturmaya çalıştıkca biz daha da sesli bağrıp gülerdik. Neyse ya böylede iyi derslerde daha iyi olurum. Bir saniye bu Çocuk bana mı bakıyor? Hayır ya bana öyle gelmiştir, çok yakışıklı Çocuk koyu sarışın saçları var ve yeşil gözleri ,çok tatlı. Ama doğruyu söylemem gerekirse çok havalı ya, hem galiba Sevgilisi var. Herhalde Çiğdem Sevgilisi hani şu servisdeki geç kalan kız. Ona öyle bi bakıyorki aşık herhalde.

Ben fısıldayarak: Berin şu öndeki çocuk kim? Hani şu beyaz gömlekli

Berin: Burcu! sen çittiyimisin? burda herkesin üstünde beyaz gömlek var canım, hatta seninde. 

Ben: Ha evet formamız diyimi. Şu sarışın olan

Berin: Kaan! Okulun popüler çocuğu. Çok yakışıklı değilmi? Arabasını gördünmü? Porsche! ! !

Ben: Vay be. Çiğdem onun Sevgilisi diyimi

Berin: Ya nebiliyim, öyle böyle. bende tam bilmiyorum ama herhalde değil, çünkü benim bildiyim Çiğdem onu sevdiği için herkezede öyle söylüyor ve gösteriyor. Ama Kaan buna yüz vermiyor o beli

Ben: yüz vermiyorda ama izin verdiğine göre böyle birşeyi.....

Berin: kız hoşlandınmı?(Gülerek)

Ben: Hayır canım, ne alaka, merak ettim tek

Berin: iyi öyle olsun

Ay gıcık ne düşünüyor hemen. Hem o benim tipim değil ki. Nekadar yakışıklı olursa olsun banane. Çok havalı ve kendisini beğenmiş, sevmem öylelerini.

Asıl benim gözüm deminden beri şu Çocuğa takıldı. Böyle açık kahve rengi saçlı, açık kahve rengi gözlü yada ela gözlü, bilemedim. Çok temiz yüzü var, az sakallı. Çok sakin birine benziyor. Onuda sorsam mı? yok sonra onuda şey sanacak. öffff

Nereden bilebilirdim ki?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin