17. Bölüm (Özür dilemem lazım)

253 13 0
                                    

Selçuk´dan

Ben Burcuyu öyle gördükten sonra, hep vicdan azabı cektim. Cem de bana anlattı onu nasıl halde gördüğünü. Cem bana çok kızdı. Haklıda aslında. Ben kendimi tutamadım, çok sinirliydim. Onun yanına gittmek istedim kaç kere özür dilemek için. Ama cesaret edemedim.

Eve gittiğimde hep vicdan azabın daydım. Onun Evine gitmek istedim özür dilemek için ama yine cesaret edemedim. Cem bana demiştiki „Sen böyle devam edersen, hiç bir kız seninle konuşmicak.“ Allah allah, lan benim tarafı tutucağına onunkini tutuyor. Ben birşey yapmadım, tek o sonki işi yapmicaktim. Ona bağırmicaktım, onun canını açıtmıcaktım. Ulan Burcu off.

Ertesi günü Okula yine erkenden gittim. Ondan bugün kesin özür diliyiceğim kesin. Cemde bu sefer erken geldi okula, hayret gelirmiydi bu erken. Bana hep derdiki „Evde uykunu sonuna kadar alıcaksın Arkadaşım“ yani anlicanız uyku cem için önemlidir.

Cem: Abicim bugün kesinlikle o kızdan özürdiliyiceksin. Dünde caydın dilemedin özürünü.

Ben: Kardeşim ilk önce günaydın. Sen erken gelmezdin. Neden erken geldin?

Cem: Lan seninle yanlız konuşalım diye.

Ben birşey demedim, sustum. Bende biliyorum herhalde özür dilemem gerektiğini ama hiç özür dilemedimki ben bir kızdan, çünkü hiç Okadar kötü birşey yapmadımki ben bir kıza, oyüzden pek gerekmedi. Bir keresinde özür diledim, yani bir kızı dövmüştüm Anaokulunda, Annemde zorla özür dilememi istedi.

Cem: Selçuk duydun mu beni lan?

Ben: Duydum sağar değilim. Hem ben biliyorum özür dilemem gerektiğini ama bu kolay birşey değil.

Cem: Evet, kalp kırmak daha kolay

Ben sinirlendim: Cem yeter artık

Cem: Hayır, senin özür dilemen gerektiyini söylemem lazım, çünkü doğrusu bu

Ben: Ama onun bana yaptığı trip için özür dilemesi lazım değilmi, veya neden trip atığını anlatması lazım değilimi?

Cem: Bilmiyorum, bekli dilmesi ve anlatması lazım ama sen ona öyle davran masaydin işte

Ben birşey demedim, çünkü haklıydı. Özür dilemem lazım.

Ders başlamasına 5 dakika kala , Burcu geldi Sınıfa. Ona baktım ama O benim yüzüme bir kere bile bakmadı. Bu benim zoruma gitti, beni hiç aldırmaması. Ondan nasıl özür dilemem lazım. Yanına gideyim „Burcu çok özür dilerim dün olanlar için“ yok bu olmadı „Burcu bak ben sana bağırdım için..“ olmuyor lan. Dersi hiç dinleyemedim.

Teneffüs olduğunda, ben Burcunun yanına gidecektim ama olmadı. Ona baktım, o Arkadaşlarıyla gülüyordu, eğleniyordu. Onun şimdi yanına gidersem morali bozulucak.

Cem beni dürtükledi: Gitsene yanına lan

Ben: Tamam dur!

Olmadı Teneffüsdede olmadı. Gidemiyorum, olmuyor. Neden olmuyor? Sanki biri beni çekiyormus gibi gitmiyim diye. Tamam ama kesin Okuldan sonra gidiceğim yanına kesin. Cem yine bana kızdı gitmedim diye. Ama Ceme söz verdim Okuldan sonra dilicem özür.

Okul bitti. Bu sefer olacak. Çok iyi hissediyorum kesin özür dilıyicem. O duruyordu Okul çıkışında. Ben ona doğru yürürken. Nasıl diyicemi tekrar düşündüm „Burcu özür dilerim, kalbini kırdım biliyorum ama affet beni.“ Burcu diye seslenicektimki. Nasıl ya?

_____________

Biliyorum, biraz gıcıklık gibi oldu, en heyecanlı yerinde durmam ama inşallah hoşunuza gidiyordur. Sizi Seviyorum <3

Nereden bilebilirdim ki?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin