Neeeey! Doğrumu duydum. Türkiyeye gidicez hemde Temelli. Olamaz hemde bu yaz. Eee, yaz geldi bile ve 2 hafta içinde yaz Tatili başliyor. Offf neden önceden demedi ki. Okulum bitmedi, ben Babamın Emekli oluca zaman Temelli gidilir düşündüm. Aslında okadar kötü birşey değil, yani hep benim hayalimdi, Türkiyede, yani İstanbulda yaşamak. İnsan önceden der böyle aylar önceden.
"Peki, bunu önceden neden söylemedin? Hem bizim orada Evimiz bile yok daha. İnşallah Planlamışsındır....." abim sinirle.
"Engin, sakin olu biraz. Baban anlatacak işte." dedi annem abimi sakinlestirmeye çalışarak.
Annem normalde böyle olmazdı. İnsanı deli ederdi ama demekki Babam güzel Plan yapmiş olmalıki Kadın böyle konuşuyor.
"Tabiki şimdilik yok. Ben 2 gün sonra Türkiye'ye gidicem, yani Arabaylan Salı günü yola çıkıcam. Ben Halanlarla konuştum ve Reyhan Ablanız (Halamın kızı) bana yardım edicek, bir kaç yere bakmış. Onlara bakıcam...." dedi babam sakin kalarak.
Ben Babamın sözünü sinirli bir şekilde keserek "Nereye bakıcan. İstanbul olduğunu anladım da. İstanbul da nerede yaşayacağız?"
Kafam allak bullak oldu ya! Hem istiyorum hem istemiyorum.
"Üsküdar! Üsküdar da yaşayacağız ve hep senin istediğin gibi, Sahile yakın olucaz." dedi babam güler yüzlü bir şekilde.
"Neey" dedim. Çok Sevindim inanmiyorum tam istediğim gibi vay be, Babama bak sen.Oda benim sevindiğimi görünce çok sevindi. Abim hala şüpheli bir şekilde kaldı ama sonra 'Tamam' dedi.
"Bizi zor Günler veya Aylar bekliyor sizin haberiniz yok. İnşallah herşey güzel güzel planlamişsındır." diyen abim. Abim çok haklı. Şimdi yeni Okul, yeni Arkadaslar, Offf.
Abim masadan kalktı ve bende peşinden. Ben odama O odasına girdi. Ben şimdi hangi Okula gidicem acaba? Üsküdar çok güzel, peki Abim? burada güzel bir işi var orada napıcak? Abim Mimar ve burada çok ünlü bir Şirkette çalışıyor. Odamdan cıkıp Abimin odasına girdim. Yatağında yatıyordu.
"Bi Dahakine kapıyı tıklamayı unutma!" gözleri kapalı bir şekilde dedi.
Ben gözlerimi çevirip birşey söylemeden oturdum. Abim Engin 22 yaşinda koyu kahverengi veya siyah Saçları var Gözleride kahverengi. Kendisi çok yakışıklı, Arkadaşlarım bayılıyor ona. Neyse boşverelim Abimi.
"Ne düşünüyorsun? Sen ne yapmayi planlıyorsun? burada süper bi işin var, peki orada...." dedim ona bakarak.
Abim sözümü kesti.
"Burcuuuu benim Almancam var Almanyada Okudum ve Mimarım. Beni her yer işe alır. Onu kafaya takma."
"Sen böyle şeylere kafanı yorma, hem senin hep hayalin değilmiydi orada bigün yaşamak? Bak işte gerçekleşti." abim yanıma oturarak.
Vay, işte benim Abim nasılda düşünüyor kardeşini. Ben ona yaklaştım ve yanağından öptüm. Kendisi pek hoşlanmaz ama ben öperim hahahahahaha. Ve sonra çıktım. odama girdim yatağima yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nereden bilebilirdim ki?
Novela JuvenilGenç bir Kız ve Ailesi, Almanyadan Türkiyeye temelli tasınıyorlar. Yeni Okul, yeni Arkadaslar ve ASK. Ama " Nerden bilebilrdi ki " bir kac hafta önce hayatı bi Türkiyeye adım atmakla bukadar deyiSicegini. _____ Türkiyeye temeli tasinmakmi? Bu benim...