3.Bölüm (soruların cevabı)

513 20 0
                                    

Bugün pazar. En rahat günüm, hiç kimse rahatsız edemez beni, çünkü Pazar pekte dışarıya çıktığım yok. Yani Almanyada Pazar günleri dükkanlar kapalı, sadece  Restoranlar ve Cafeler açık.

Yataktan kalkmak istemedim çok rahatmış ya yatağım ve sıcak. Acaba yeni Evimiz nasıl olucak?Okulum?Arkadaşlarım olucakmı? Offf kafam çok dolu, bir sürü soru işaretleri var.

Annem odama geldi "Uykucum benim. Sen öğlene kadar uyumayımı severmişsin?" Diye beni sevdi.

"Anne ne öğleni saat 10:30 allah allah!"

"Olsun kızım kalk yeter kahvaltı yapıcaz."

Bende yatagımdan kalktım elimi yüzümü yikamaya gittim. Yüzümü havluya kurularken bir konuşma duydum.

"Oooo gerçekten güzelmiş." diyen annemin sesini duydum.

"Evet bak ben ne dedim, çok güzel olucak. Sende istersen gel benimle. Çocuklar sonradan gelir." diyen babam.

"Hayır canım. Benimde işlerim var Arkadaşlarıma Alasmaladik demem lazım. Olmaz öyle kimseye söylemeden. "

Ne oluyor ya, neymiş bu güzel olan?

"Baba, anneme ne gösteriyorsun? Bende bakıcam." diyen ben.

"Gel Kızım gel. Bak galiba bu Evi alıcaz."

Bilgisayara yaklaşıp Babamın gösterdiği resime baktım. Bumu? inanmiyorum, bu çok güzel. Vay be baya şık bi eve benziyor. Deniz manzarasımı var?

Babam "Evet deniz manzarası var!"

Ben bunu seslimi dedim acaba?

"Öyle bi baktınki, hemen anladım neye şaşırdığına. Ama tek salon tarafı denize bakıyor."

"Baba? Ben hangi Okula gidicem?" düşünceli bir şekilde sordum.

"Sen mi? Oooo, sen çok güzel bir Okula gidiceksin. Arkadaşımın tavsiyesi. Onun Akrabasının mış Okul. Sen "Özel Demiroğlu kolejine" gidiceksin."

Ohaa isime bak havalı "Demiroğlu." 

"Kolejmi dedin?"

Babam kafasını sallayarak "Evet kolej, seni kolejde okutucaz. Ben okutmicam aslında, Amcan okutucak."

Ney, Amcam Mı? Canım ya, nasılda iyi düşünmüş. Gideyim bir Elini öpeyim bi ara bare.

"Peki biz ne zaman gidicez Türkiye'ye ve Esyalarımız ne olucak?" diye sordum.

"Biletler hazır. Senin bu yıl daha erken bitecek okulun, cünkü burdaki Okulun ögrencisi olmicağın icin, 1 hafta erken bitiyor. Yani benden 1 hafta sonra uçucaksınız."

Abim Koşarak dışarıdan girdi içeri. Bu dışarıda mıydı? Aaaa doğru biraz işi vardı İş yerinde. "Ne oldu bilemezsiniz....." Nefesiz kalmış bir şekilde gülüyor. "Benim Patrona söyledim gideceğimi ve çok üzüldü ama sonra dediki "bizim türkiyedede şirket şubemiz var, oraya birisini arıyorduk. Sen orada İşine devam et. Kadıköy de."

İşte simdi oldu. Galiba içime sindi şimdi bu türkiye işi :D

__________

arkadaşlar başlarda bölümler biraz kısa ama gelecek bölümleri uzatıyorum :D

Nereden bilebilirdim ki?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin