İnanamıyorum resmen 3K hemde geçmiş. Şuan nasıl havalarda uçtuğumu bir bilseniz. Bu berbat sınav haftamda yüzümü gülümsettiniz. siz çok değerli okuyucusunuz. Sizi çok seviyorum. kafalarınızdaki sorularda en kısa zamanda gidereceğim.
Burcu Kaanımı yoksa Selçuğumu seviyor?
Sizce kimi seçmeli?
Burcu seçim yapabilirmiki? Kalbine söz gecirebilirmi?
Peki, kalbi kimin için attıyor?
Okulun zili çaldı ve herkez eşyaların toplayıpı sınıftan çıkıyordu. Okul bitmişti. Servise yürürken, telefonuma masaj geldi. Aman allahım ben telefonumun sesini kısmadımı? Neyse. Mesajı açtım
Kimden: Annecim
<kızım ben dışarıçıkıcam ve geç gelicem. Evde kimse yok, yani istiyorsan arkadaşlarınla dışarı çık veya berinlere git ama bana haber ver nerede olduğunu>
Her kötü günümde yalnız kalmam lazım değilmi. Neyse ben bir berinle konuşiyim ne yapıyormuş.
Berin yanımdaydı: berin neyapıyorsun bugün?
Berin: ailecek yemeğe gidicez, amcamlara
Ben: hmm tamam bende birşeyler yaparız düşündüm. Annemler yokta
Berin: kusura bakma canım
Ben berine gülümseyerek: sorun değil
Esra ve fahriyeyi gördüm. Onlara sorayım neyapıyorlarmış. Belki onlarla takılırız.
Ben önde kahka attan fahriye ve esraya seslendim.
Ben koca bir gülümsemeyle: kızlar bugün bir planınız varmı?
Esra: bize misafirler geliyor
Fahriye: ben eve gidip biraz derş yapıp yatıcam, bu aralar ne kendime bakıyorum nede derslerime (dediğinde benim yüzüm düştü)
Ben tekrar daha yeniki gülümsememi yüzüme yerlestirerek: tamam ozaman ben gidiyim (dedim ve arkamı döndüm)
Esra: burcu? Bir sorunmu var?
Ben esraya dönerek ve tekrar sahte gülümsemmemi atarak: hayır canım siz keyfinize bakın (dedim ve tekrar yürümeye başladım)
Servis gitmişti ve ben eve yürümem gerekti. Evdede ne yapıcaksam. Ben evde yalnız kalmayı sevmediğimi biliyormusunuz? Bilmiyorsanız öğrendiniz. Acaba param varmı yanımda? Çantamı açtım ve cüzdanıma baktım. Eve biraz var yani. Alışverişe gitsemi? Yanlızda nekadar güzel olabilirse. Neyse evde kalmaktan iyidir. Aslında elinde sonunda eve gidicemya. Off sıkıldım. Kulaklıklarımı aldım ve kulağıma taktım. Berinin gecende telefonuma yoladığı şarkıları actım. Tanımıyorum şarkıları. Berin böyle tanınmadık şarkıları sever. Değişik bir kız ama severim değişik insanları.
Otobüse bindim ve bir yere oturdum.Artık bir akbilim olduğu icinde mutluyum. Otobüs pek fazla dolu değildi şanslıydım, çünkü normalde okul çıkışında veya iş saatlerinde dolu olur. Yanıma bir yaşli teyze oturdu. Ben biraz baktım ona ve gülümsedim. Teyzede aynı şekilde gülümsedi. Ben dışarıya bakmayı devam ettim. Bana bakan bir çift göz farkettim ve yaşlı teyzeye baktım. O bana gülümsedi, ben ona gözlerimi kısarak baktım ve bende gülümsedim, yani neden bakıyor bu kadın? Kadın ağzını oynattı. Galiba benimle konuştu. Ben anlamadım birşey ve kulaklıklarımı çıkardım kulağımdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nereden bilebilirdim ki?
Teen FictionGenç bir Kız ve Ailesi, Almanyadan Türkiyeye temelli tasınıyorlar. Yeni Okul, yeni Arkadaslar ve ASK. Ama " Nerden bilebilrdi ki " bir kac hafta önce hayatı bi Türkiyeye adım atmakla bukadar deyiSicegini. _____ Türkiyeye temeli tasinmakmi? Bu benim...