4. Jak se zbavit ducha

95 11 0
                                    

Pohled Adriena

Stojí přede mnou, oba se na sebe díváme, ani jeden z nás nechápe, co to bylo.
Co se to momentálně stalo? Počkat shrnu si všechno, co si o ní pamatuji. Jmenuje se Marinette, má úkol tu být, ale neví proč................
To je vlastně všechno, co ona ví a já o ní vím, takže vlastně neví vůbec nic a já taky ne. Má křídla a prochází zdí, vlastně prochází vším ................
Počkat není ona duch?!

Podíval jsem se na ní a chvíli ji jenom pozoroval. Po pár minutách jsem promluvil
,,Ty si vážně nic nepamatuješ?". Zavrtěla hlavou, tím mi vlastně řekla, že ne.
Dobře, tak se jí na to zeptám.
,,Nejsi jen tak náhodou duch?" na toto jsem se musel zeptat.
,,Proč bych měla být duch?" nechápavě se na mě dívala.
,,Máš křídla, procházíš zdí" odpověděl jsem slušně.
Agreste, to je vážně velký důkaz, že je duch. Jsi úplný detektiv.
Chvíli přemýšlela .
,,Tak to není moc důkazů, ale jiné řešení to asi nemá. Tak teoreticky to můžeme vzít jako jednu z možností."
V této věci s ní poprvé souhlasím, divím se, že vůbec v něčem se shodneme. Fajn, co může ještě víc ukázat, jestli je duch? Počkat, mám nápad!

,,Nevidíš tady někde světlo? To co tě odvede pryč z tohoto světa" zeptal jsem se.
,,Ne, vážně žádné světlo nevidím" ukázala mi svůj další naštvaný pohled.
,,Musíš ho vidět, podívej se pořádně." Otočil jsem se dokola a ukazoval různá místa. Ona jenom kývala hlavou do stran.
,,Ne, vážně nic nevidím" toto už řekla hodně naštvaně.
,,Ale jak se máš teda dostat na druhou stranu?" přemýšlel jsem a pak jsem se podíval na ní. Ona už na mě hodila ten nejnaštvanější a nejvíce vražedný pohled, co uměla.
,,Jak se teda dostaneš na druhou stranu?"
,,Kam?!"
,,Tak, kde chodí duchové, když opustí své smrtelné tělo."
,,Ty čteš hodně pohádky, že?"
,,Skoro vůbec, proč?" Nechápal jsem. Na to jsem odpověď nedostal.

Stál jsem na místě, ale pak se rozešel ke stolu s počítači. Počítače jsme zapnul, najel na internet a hledal nějaký článek, jak se zbavit ducha nebo jak mu pomoct na druhou stranu. Našel jsem spoustu článků. Byla tam spousta tipů a rad, tak jsem se je snažil zkusit. Zkusil jsem jich asi deset. Žádná nezabrala.
Ti si děláte snad ze mě srandu! Jak se jí mám tedy zbavit?
Rozhodl jsem se pozvat pár lidí.
Doufám, že se to někomu povede, protože nechci tolik utrácet peníze a taky nechci přijít o své týdenní volno. Volno mám asi jenom třikrát do roka, tak si to chci užít, ale o samotě.

Přišlo hodně divných lidí. Bohužel to vyšlo asi na další dva dny, tak jsem si musel ubírat dny volna.
Co jsem komu udělal? Prosím už mě ji zbavte. Já to s ní nevydržím.

Jeden z těch divných lidí byl třeba jeden kněz, který házel něco jako mouku na podlahu.
,,Vždyť mě ani nevidí" smála se Marinette, protože ten kněz to házel před sebe a ona stála vedle něj.
Neměl by ten kněz mít zkušenosti? Mám už trochu pocit, že to hází naslepo, kam se mu zlíbí. Prý že tento někomu už pomohl, dobrý vtip.
Naznačil jsem mu rukama, ať to hází víc tam, ale nepomohlo to, i když jsem mu naznačil vlastně dost přesně, kde stojí, tak on to hází pořád mimo. Vůbec nic nepomohlo, pořád tam stála. Celý tento den uběhl rychle, alespoň že se náš duch jménem Marinette bavil.

Už byl večer, takže jsem se šel umýt. Vzal jsem si pyžamo do koupelny. Umyl jsem se, oblékl se a umyl zuby. Opustil jsem koupelnu a namířil do postele. Lehl jsem si l, chvíli přemýšlel, ale byl jsem tak moc unavený, že jsem rychle usnul.

Tichý pomocník (MLB)Kde žijí příběhy. Začni objevovat