Pohled Adriena
Trvala docela dlouho. Bylo dost pozdě, vyhledávání článku, chvíle ticha a zjištění části její minulosti bylo dost. Po nějaké době jsem se rozhodl promluvit.
,,Nechceš si pustit nějaký film na zlepšení nálady?"
,,To by bylo moc fajn, díky" podívala se na mě a trochu se usmála. Já se zvedl a šel ke gauči, Marinette mě následovala. Na gauč jsme se usadili.
,,Co máš rád za žánry filmů a seriálů?"
,,Mám ráda fantasy, komedie, romantické a jeden anime film. Jinak anime nesleduji, nikdy mě moc nezaujalo." odpověděla na mou otázku.
,,Cože? Moje oblíbené žánry jsou anime, horory, fantasy a sci-fi. Ale úplně nejoblíbenější jsou anime a horory. Nechápu, co tě na tom nezaujalo." Proč jste mi museli poslat zrovna jí? Bral bych kohokoliv, kdo sleduje anime nebo horory. S ním se nemůžu dívat na nic.
,,Prostě mě to nezaujalo",,Dobře, už to řešit nebudu, ale později tě naučím sledovat anime. Teďka nechám vybrat tebe, protože jsi zjistila špatně zprávy. Co by sis chtěla teda pustit? Nějaký seriál nebo film?"
,,Ty se mě ptáš, co bych ráda já?" toto bylo dost upřímný. Já ji odpověděl svým vražedným pohledem.
,,Dobře, dobře, dělala jsem si srandu" začla se smát
,,Co si pustit? To je dobrá otázka" pokračovala. Oba dva jsme přemýšleli.
Co bychom si mohli pustit? Asi žádné drama, to jsme zažili před chvílí.
Nad tímto uvažováním jsem se trochu zasmál, protože ta představa byla docela komická.Najednou, ale zničehonic nic mi Marinette vytrhla ovladač z ruky.
Co se to momentálně stalo?! Jak mi mohla sebrat ovladač?
Podíval jsem se na ní nechápavým pohledem. Ona až po asi 5 minutách pochopila, co jsem se snažil naznačit. Trochu se lekla a hodila ovladač vzhůru. On vylétl do vzduchu trochu se i zatočil. Já a Marinette jsme ho pozorovali, ale pak jsme ho začali chytat. Běhali jsme po celém pokoji. Naštěstí se mi povedlo ho chytit.Usadili jsme se zase na gauč. Oba jsme nechápali a nevěděli, co v této chvíli dělat.
,,Už mě napadlo, co si můžeme pustit" zajiskřilo se jí v očích, byl jsem rád, že neřešila to co se stalo a snažila se vyhnout tématu, já bych to ani nedokázal vysvětlit.
,,Co tě napadlo?"
,,Pustíme si "Co jsme komu udělali". Znáš to?" zeptala se mě.
,,Ne, neznám. Co to je?"
,,Je to podle mě romantická komedie, ale hlavně komedie."
,,To zní docela dobře, až na to že jsi říkala, že to je romantické a romantické filmy nemám rád."
,,Neboj, více to je komedie." Uklidňovala mě.
Super.....
Film jsem vyhledal a pustil ho.Po nějaké době začala být menší zima, tak jsem stopnul film a donesl deku, ale mám jen jednu a Marinette z nějakého neznámého důvodu byla, taky zima. Není to tím, že má podobu člověka? Ale i v podobě člověka prošla zdí. Možná brzy po takové přeměně má ještě nějaké schopnosti. To je jedna z možností. Je tu spousta tajemství, co jest musíme vyřešit.
S Marinette jsme se přikryli, ale deka byla docela krátká, takže jsme si museli přisednout blíže k sobě. Ani jednomu se moc nechtělo, ale pokud nám měla přestat být zima, tak to za to stálo. Přisedli jsme si tedy blíže k sobě.Pustil jsem stopnutý film a koukali se dál. U filmu jsme se moc smáli. Moc se mi líbil i Marinette, která ho už viděla. Potom jsme se rozhodli pustit si ještě něco, co jsme oba viděli. Byli jsme unavení, tak aby jsme ho už nemuseli tolik vnímat a taky, aby nevadilo, kdyby nám ušla nějaká část. Zničehonic uprostřed filmu jsme ona usnuli.
Ráno jsem se vzbudil první. Bylo mi teplo a cítil jsem tlak na svém rameni, ale byl příjemný. Otočil jsem hlavu, abych se podíval, co ten tlak způsobuje. Nevěřil svým očím. Byl jsem možná i trochu nervózní, což bylo dost divný. Marinette měla hlavu opřenou o mé rameno. Díval jsem se kolem sebe a absolutně netušil co dělat. Možná mi i začalo tikat v oko, ale tím si nejsem jistý. Marinette se po chvíli naštěstí taky vzbudila, zvedla hlavu a dívala se na mě stejně. Najednou mi začala být trochu zima. Co je to sakra se mnou? Já se vážně chovám dost divně. To už není normální.
Ahoj, nová kapitola už je tady, doufám, že se bude líbit. Moc všem děkuji za 210 přečtení a 16 hvězdiček, moc si toho vážím.
EmilyCzk
ČTEŠ
Tichý pomocník (MLB)
FanficAdrien Agreste je rozmazlený bohatý pařížský model. Jeho otec je slavný návrhář, díky němu se stal modelem, ale vztah s otcem má komplikovaný. Adriena nic nebaví, nad ostatními se navyšuje a před ostatními se přetvařuje. Nechodí do školy a nemá žád...