"מה אתה עושה פה?" הוא עמד עם ידיים שלובות ורגליים פשוקות, חיוך מרוצה על פניו.
"מרשים מאוד." הוא אמר, מתקדם לכיווני.
"תענה לי." דרשתי, "אם אתה לא רוצה לסיים כמוהו." הוספתי בטון ציני.
הוא גיחך, "למדת קרב מגע, אני מניח." הוא אמר כשהגיע למקום בו עמדתי, לידינו הבחור הבלונדיני עדיין מעולף.
"למדתי הרבה דברים." אמרתי בזלזול.
"באתי לחגוג לך." הוא ענה על השאלה ששאלתי לפני מספר שניות. בראיין הוריד את ידיו מהחזה שלו והכניס אותן אל כיסיי הג'ינס שלבש. אני, שהייתי בטוחה שהוא ינסה לגעת בי, לקחתי צעד אחורה והתרחקתי ממנו.
"אני חוגגת רק עם חברים."
"ומה אני?"
"כלום ושום דבר בשבילי." אמרתי בעצבים, "אני הולכת עכשיו, ואם אתה רק מעז לתפוס לי את היד כשאני עוברת אותך ולעצור אותי, אני נשבעת לך בחיי שאתה תצטער על זה. אל תנסה אותי." אמרתי מבעד לשיניים חשוקות, מביטה בו בזעם. אולי זה האלכוהול, או אולי העצבים שעדיין יש לי בגוף מהבחור הבלונדיני, אבל לראות אותו כאן עכשיו עיצבן אותי כל כך. בעיקר כי זה החזיר למוחי את התמונה שלי נמרחת עליו ושלו דוחה אותי.
עברתי אותו והוא באמת לא עצר אותי. אני לא יודעת אם התאכזבתי מיזה או לא. כמעט הגעתי לתחילת הסמטה כשהוא התחיל לדבר.
"אני פה עוד לפנייך. חיכיתי שתבואי עם חברים שלך." עצרתי במקומי, עדיין עם גבי אליו. "לא התקרבתי כי לא רציתי להרוס לך את החגיגה שלך. אני יודע שאת עצבנית עלי, ולא רציתי שתתעסקי בי במקום בלחגוג ולשמוח."
הסתובבתי במקומי, "זה לא מה שאתה עושה עכשיו? מה זה אם לא להתקרב אלי?" גיחכתי, "מה הפואנטה בכלל בלבוא ולהסתכל עלי מרחוק? אה?" פרסתי את ידיי לצדדים בשאלה, "זה נראה כאילו אתה באמת נהנה לעקוב אחרי אנשים." הוספתי בזלזול.
"ראינו מה קרה בפעם האחרונה שהיית במועדון." הוא אמר בעצבים. "רציתי לשמור עליך. אז הסתכלתי מרחוק כדי לפקח שהכל בסדר."
"לפקח?" פלטתי בזלזול, פוערת את עיניי, "אתה לא אבא שלי." צחקתי בקול, לא מאמינה למה שאני שומעת.
הוא התעלם מההערה שלי והמשיך לדבר, "כשראיתי אותך יוצאת באתי אחריך. רק שתדעי, זה לא חכם לצאת לבד שיכורה מחוץ למועדון."
"אני מסתדרת טוב מאוד, כמו שאתה רואה." הצבעתי על הבחור הבלונדיני ששרוע על הרצפה. הוא גיחך.
"עמדתי ליד השומר בכניסה והסתכלתי עליך. ואז ראיתי אותו גורר אותך לסמטה. אם לא השומר המזדיין שעיכב אותי הייתי מגיע הרבה לפני. רצתי לכאן אבל את כבר היית עסוקה בלזיין לו את הצורה." הוא אמר בחיוך, נראה מרוצה משום מה. או גאה.
YOU ARE READING
SECRETS | סודות
Romanceהתקרבתי אליו, כך ששפתיי היו קרובות לאוזנו, "בוא אני אגיד לך מה הולך לקרות. אתה הולך לנסות להתחיל איתי, לקנות לי משקאות, אולי אפילו לנסות לשכר אותי, בתקווה שיתמזל מזלך ותיקח אותי איתך הלילה. אני מצידי, אייבש אותך עם הערות ציניות שיסתמו לך את הפה. אבל...