*מכיל תכנים מיניים מאמצע הפרק*
"אני צריך לחזור לעסקאות לא חוקיות."
"אני צריך לחזור לעסקאות לא חוקיות."
"היי בייב." בראיין חייך אלי כשנכנסתי לרכב שלו ורכן אלי להביא לי נשיקה חטופה לשפתיי.
"היי." חייכתי אליו, מנסה להסתיר את העצבים שעוברים בגופי.
"אין לי מה לעשות יותר, ריילי. זו האופציה האחרונה. אנימצטער."
השיחה עם אבי מלפני כמה דקות לא יוצאת לי מהראש, ואם יש משהו שאני שונאת אצלי, זה שלוקח לי זמן להירגע. בקטע הזה קינאתי באלינור, שמסוגלת להיות עצבנית על מישהו שניה אחת ואז לחייך כאילו כלום לא קרה ממש כמה שניות אחריי. אצלי זה לא ככה, לוקח לי המון זמן להירגע מהעצבים שתוקפים אותי.
"לא, בבקשה, אני מתחננת. אני לא יכולה לחזור לחיות בפחד ולהסתכל מעבר לכתף שלי כלהזמן."
"בטח ברי ממש מאושרת, אה?" קולו של בראיין נשמע מעומעם מבין המשפטים שרצים במוחי מהשיחה שהותירה אותי קפואה לפני כמה דקות.
"כן, נסיכה קטנה שלי." אמרתי בשקט, חיוך מזויף עדיין על פניי. ברגע שיצאנו מבית החולים התקשרתי אליו לעדכן אותו בחדשות הטובות, וגם דרך הטלפון יכולתי להרגיש בשמחה האמתית שלו, כאילו מדובר באחותו הקטנה. בין הדברים שהכי כבשו אותי בו. האהבה שלו לברי.
הגענו אל אולם הקולנוע, קנינו פופקורן ושתייה ונכנסו לאולם ולמושבים שלנו. מאז שאנחנו ביחד, יש לנו הסכם שכל סוף שבוע שני אנחנו הולכים לסרט. שנינו אוהבים את הקולנוע וזו אחת היציאות שלנו שאני הכי אוהבת. הסרט היה נראה מעניין מאוד, אבל לא הצלחתי להתרכז בו. הרצתי במוחי את מה שאבי אמר. התחלתי לחשוב מה יהיה אם אני אשבור את החסכונות שלי, אבל זה לא יספיק. ולפי מה שהוא אמר, זה אפילו לא יעזור מרוב שהניתוח כל כך יקר.
זה הרתיח אותי.
היו לו שלוש שנים להתכונן לרגע הזה של הניתוח ולחסוך כסף, אז איך זה ייתכן שאנחנו מגיעים למצב כזה שאין לנו כסף לשלם לניתוח של ברי? עלתה במוחי המחשבה שאולי הוא לא באמת האמין שזה יקרה ולכן הוא לא חסך. אני באמת מקווה שזה לא המצב, כי אם אני אגלה שכן אני לא אהיה מסוגלת להסתכל עליו אפילו.
זה הפחיד אותי.
מה יקרה אם שוב הוא יתערב בעסקים של הבן אדם הלא נכון? מה יקרה אם שוב ירצו להתנקם בו? מה יקרה אם הוא שוב יעלה לרדאר של אלו שפגעו בנו פעם קודמת? הרי, חיכיתי לעוד איזשהי פעולה מצידם, שלוש שנים הסתובבתי עם עיניים בגב מוכנה לכל תרחיש. וכשלא קרה כלום, כבר עלתה בי התקווה שאולי הם סיימו איתנו, או אולי שכחו אותנו. ומה אם עכשיו הם ייזכרו באבא שלי? ייזכרו ברוברט סיימון שפעם הפריע להם עד כדי כך שהם היו צריכים לנסות להרוג את הבת הקטנה שלו?
YOU ARE READING
SECRETS | סודות
Romanceהתקרבתי אליו, כך ששפתיי היו קרובות לאוזנו, "בוא אני אגיד לך מה הולך לקרות. אתה הולך לנסות להתחיל איתי, לקנות לי משקאות, אולי אפילו לנסות לשכר אותי, בתקווה שיתמזל מזלך ותיקח אותי איתך הלילה. אני מצידי, אייבש אותך עם הערות ציניות שיסתמו לך את הפה. אבל...