"בבקשה לא," הפחד עטף אותי וההבנה של מה שהולך לקרות התחילה לחדור אלי, "בבקשה, אל תעשה את זה."
"אני אעשה את זה, ואז ג'ק יעשה את זה, ואם הוא במצב רוח טוב אז הוא ייתן גם לשומרים." הוא הפליק לישבן שלי בחוזקה, גורם לי לפלוט צעקת כאב חדה. דמעות החלו לזלוג מעיניי. "מצפה לך לילה ארוך, זונה."
"לאא!" צרחתי כמה שהגרון שלי אפשר לי, מנסה להתנגד, לזוז, להשתחרר מהאחיזה הנועלת שלו. בכיתי בקול, בכיתי על המצב שהבאתי את עצמי אליו, בכיתי על מה שהולך לקרות לי, בכיתי על העובדה שהתאהבתי בבן אדם שמסוגל לעשות דבר כזה, שמסוגל לאנוס.
בכיתי, אבל לא היה מי שישמע אותי.
_____
הוא הניח את ידו הפנויה, זו שלא ריתקה אותי אליו, על החזה שלי ומחץ אותו בחוזקה, "תבכי חזק יותר, לא שומעים אותך מספיק." הטון שלו היה מזלזל, ציני, קר.
ובכיתי.
בכיתי כל כך חזק. הפחד שיתק אותי ולא הצלחתי כבר להתנגד אפילו, גופי בגד בי והותיר אותי לבד במערכה, הותיר אותי חסרת אונים מול האהבה של חיי שעומד לאנוס אותי.
"תצעקי חזק יותר!!" הוא צעק עלי והפחיד אותי כל כך, כל כך שקפצתי במקומי וצרחתי עד שהגרון שלי שרף וצרב, גורם לי להתקף שיעול ארוך.
בבת אחת הוא סיבב אותי, אחז בפניי והבעה עצבנית על פניו. הוא הביט עמוק אל תוך עיניי, מתנשף בפראות כמעט כמוני.
"את מפחדת??" הוא שאל אותי, עיניו רושפות אש מעצבים.
קפאתי מולו, פניי רטובות מדמעות, האיפור וודאי נמרח כבר ממזמן ואני בטוחה ששיערי היה פרוע מכל ניסיונות ההתנגדות הקלושים וחסרי הסיכוי שלי.
"שאלתי אם את מפחדת!!" הוא צעק בפניי, ידיו לוחצות על פניי בצורה שכבר התחילה לכאוב לי.
"כן!!" צעקתי והתייפחתי בקול, בוכה ומנסה להזיז את עצמי ממנו. הרמתי את ידיי ודחפתי אותו מהחזה שלו ולהפתעתי ידיו עזבו את פניי והוא לקח צעד אחד אחורה.
הוא הביט בי, מרים את ידו ומעביר אותה בשיער שלו שהתבלגן. חזהו עולה ויורד בהתנשפות ומבטו סורק את כל גופי. אני מצידי עומדת ורועדת, דמעות עדיין זולגות מעיניי והנשימה שלי לא סדירה.
"יופי." הוא אמר לבסוף לאחר שהסדיר קצת את נשימתו, "אולי זה יגרום לך להפסיק להיות מטומטמת ולהכניס את עצמך למקומות כאלה!!" את סוף המשפט הוא צעק עלי.
פערתי את עיניי בלי שליטה, עומדת במקומי רועדת מפחד, מנסה לעכל את מילותיו. "מ-מה?"
"תגידי לי ריילי, מה לעזאזל חשבת לעצמך?!" הוא פלט בעצבים והתקרב אלי בבת אחת, מבלי לחשוב הלכתי אחורה וניסיתי להתרחק ממנו. גבי נהדף על ידי הקיר שמאחורי ובראיין צמצם את הרווח עד שהגיע אלי, קרוב כל כך.
YOU ARE READING
SECRETS | סודות
Romantikהתקרבתי אליו, כך ששפתיי היו קרובות לאוזנו, "בוא אני אגיד לך מה הולך לקרות. אתה הולך לנסות להתחיל איתי, לקנות לי משקאות, אולי אפילו לנסות לשכר אותי, בתקווה שיתמזל מזלך ותיקח אותי איתך הלילה. אני מצידי, אייבש אותך עם הערות ציניות שיסתמו לך את הפה. אבל...