אזז.. קטע מצחיק (או שלא) - דווקא בסוף של הסיפור, נתקלתי במחסום כתיבה! 😰 😱אולי כי היה לי קשה להיפרד מהסיפור ולחשוב על הסוף שלו.. (באמת קשה לי 😢)
אז פשוט סיימתי את זה בסוף טוב- הכל טוב!
מקווה שתהנו ❣️
----------------------------
-כעבור 7 שנים-
עמדתי מול המראה, בוחנת את האופן בו שמלת המקסי השחורה שלבשתי עטפה את גופי, המחשוף בחזה היה סביר על גבול המכובד, הכתפיות הדקות נחו על עורי החשוף והפתח בצד ימין שהתחיל מאמצע הירך היה ללא ספק החלק היפה ביותר בה. הסתובבתי במקומי, עומדת עם הפרופיל שלי מכוון למראה ובוחנת כיצד היא יושבת עלי מאחור, מעבירה את ידיי על גבי השמלה ומנסה למשוך אותה עוד קצת למטה.
"את תעמדי ככה עוד הרבה?" בראיין נכנס לחדר והביט בי בזמן שבחנתי את עצמי שוב.
"תראה למה אני דומה!" אמרתי בייאוש, מניפה את ידיי באוויר בתבוסה.
"את דומה לאישתי, האישה הכי יפה בעולם." יכולתי לראות את החיוך שלו מבעד למראה, כשהוא הגיע וחיבק אותי מאחוריי, מניח את שפתיו על עורפי ונושק קלות לעורי, גורם לרעד לעבור בגופי. עדיין, אחרי כל השנים הללו, יש לי פרפרים בבטן רק מנשיקה פשוטה ממנו.
"כן, ממש. אני נראית כמו תפוח אדמה!" אמרתי שוב בייאוש, ממשיכה לבחון את השמלה ואת גופי.
"את לא תפוח אדמה, בייבי. את בהריון." הוא גיחך והניח את ידיו על הבטן שלי, מלטף אותה ברוך.
"זה לא פייר שכל פעם הגוף שלי תופח ומתעגל, ואתה זוכה לשמור על הקוביות שלך בבטן ועל הגוף השרירי." הזעפתי פנים ושילבתי את ידיי על גבי חזי התפוח שכבר הספיק לגדול.
גיחוך נוסף נפלט מפיו של בראיין בזמן שהקיף את גופי ונעמד מולי, מניח את שתי ידיו על פניי ומרים את ראשי כך שאביט בעיניו. "את האישה הכי יפה וסקסית ביקום כולו, עם בטן שטוחה או עם בטן עגולה, זה לא משנה לי, את יודעת את זה." הוא רכן לעברי והניח את שפתיו על שלי בעדינות, נושק לי קלות. "חוץ מיזה, את יודעת שהבטן הזו שלך ממש, אבל ממש, עושה לי את זה.." הוא רפרף עם שפתיו על שלי בזמן שדיבר, יכולתי להרגיש את החיוך השובב על שפתיו.
YOU ARE READING
SECRETS | סודות
Romanceהתקרבתי אליו, כך ששפתיי היו קרובות לאוזנו, "בוא אני אגיד לך מה הולך לקרות. אתה הולך לנסות להתחיל איתי, לקנות לי משקאות, אולי אפילו לנסות לשכר אותי, בתקווה שיתמזל מזלך ותיקח אותי איתך הלילה. אני מצידי, אייבש אותך עם הערות ציניות שיסתמו לך את הפה. אבל...