יש לי בעיה קשה (ביותר🤭) של דחיית סיפוקים, ואני רוצה כבר שתקראו את ההמשך של הסיפור!
אז הרווחתן שוב פרק יום אחרי יום! 🔝
תהנו❣️
-----------------------------
-נקודת המבט של בראיין-
-לפני ארבעה ימים-
"קדימה, בראיין. תסיים את זה." ג'ק הורה לי.
"כבר ירית בה. היא קיבלה את שלה ורוברט קיבל את המסר." אמרתי באדישות, מנסה למשוך עוד קצת זמן, להבין איך לעזאזל אנחנו יוצאים מהמצב הזה.
הוא ירה בה. זה היה לא צפוי. זה היה מפתיע. גם בחלומות הכי גרועים שלי לא דמיינתי את זה קורה. אם היא רק הייתה מחכה, אם היא לא הייתה פועלת היינו מושכים את הזמן עוד קצת בדיבורים, מושכים את הזמן עד שהגיבוי של רוברט יגיע כבר לעזאזל. למה הם מתעכבים ככה? בני זונות, ידעתי שאי אפשר לסמוך על המשטרה.
"בדיוק, אני יריתי בה. ואתה זה שצריך להעביר את המסר." הטון של ג'ק נהיה עצבני בשניות. "אז או שאתה מעביר את המסר המזדיין הזה כבר, או שאני גומר אותה פה!" הוא צעק בקול.
ופה הבנתי.
הבנתי שהוא לא יוותר. הוא רוצה את הנקמה שלו, ועד שהוא לא ישיג אותה הוא לא ינוח. לא משנה אם זה יהיה דרכי או דרך מישהו אחר, אם זה יהיה עכשיו או בעוד שנה, יבוא יום והוא ינקום את הנקמה שלו. הבטתי בו בפנים חתומות, מנסה שלא להסגיר את מחשבותיי. לאחר מכן הבטתי ברוברט שעדיין ניסה להשתחרר ללא הצלחה. ניסיתי להתנתק מהעובדה שריילי מדממת לידי, אני צריך להתפקס. לחשוב חד. להתנתק רגשית, כמו שעשיתי הרבה פעמים בעבר כשהייתי צריך לבצע עבודה.
להפוך להיות מכונה מתקתקת ומשומנת וחסרת רגש.
אני יודע שהוא לא יפסיק לרדוף אותה, במיוחד לא עכשיו שהוא יודע שרוברט סמוי. רוברט ואני חשבנו כמעט על הכל, אבל מה שלא לקחנו בחשבון היה המעשים של ריילי. הייתה לו ילדה עקשנית, עקשנית מידי והיו פעמים שאפילו אני לא הצלחתי לצפות מראש את המהלכים שלה. הכל היה נראה מושלם בתוכנית שלנו. הסגרתי כביכול את רוברט לג'ק בשביל לזכות עוד יותר באמון שלו, גיליתי לג'ק שסטייסי זו בעצם ריילי כדי שיחשוב שאני באמת רוצה לפגוע בה והכל היה מתואם מול רוברט בניסיון לסיים את הסיפור הזה בלי הרבה נפגעים.
הכל הלך חלק, עד שריילי החליטה, בצעד קיצוני לחלוטין, ללכת ולעשות עבודה בשביל ג'ק. זה טרף לנו את כל הקלפים והפך את התוכנית על פיה.
YOU ARE READING
SECRETS | סודות
Storie d'amoreהתקרבתי אליו, כך ששפתיי היו קרובות לאוזנו, "בוא אני אגיד לך מה הולך לקרות. אתה הולך לנסות להתחיל איתי, לקנות לי משקאות, אולי אפילו לנסות לשכר אותי, בתקווה שיתמזל מזלך ותיקח אותי איתך הלילה. אני מצידי, אייבש אותך עם הערות ציניות שיסתמו לך את הפה. אבל...