*מכיל תכנים מיניים*
"גיליתי את שם המשפחה שלך, ריילי סיימון."
היחיד שיכול לשלוח את ההודעה הזו הוא ליאו, אחיו של בראיין. לא שמעתי ממנו ולא ראיתי אותו מאז ההתקלות שהייתה לי איתו לפני קצת יותר מחודשיים, כשהוא חיכה לי מחוץ לבית שלי. התלבטתי מה לענות לו, או אם בכלל לענות לו. נזכרתי בסיפור של בראיין על אחיו, על כך שכל שלושת בנות הזוג הקודמות שלו בגדו בו עם ליאו אחרי שהוא פיתה אותן.
הוא מנסה לעשות את אותו הדבר איתי? זה לא יקרה. בשום פנים ואופן אני לא אתפתה לבגוד בבראיין, אז זה אבוד לו. אני תוהה לעצמי איך הוא השיג את שם המשפחה שלי או את הטלפון שלי, ולמה בכלל הוא פונה אלי אחרי כל כך הרבה זמן שעבר מאז המפגש האחרון שלנו. שמרתי את המספר שלו בטלפון ועניתי בסופו של דבר, לאחר כמה שעות של מחשבה. השעה הייתה כבר כמעט חצות כשעניתי לו.
ריילי: אוקיי. ו?
החלטתי לענות ביובש, שיבין שאין לו מה לנסות איתי אפילו.
ליאו: אנחנו צריכים לדבר.
ריילי: לא, אנחנו לא.
ליאו: בסוף אנחנו נדבר, חבל לדחות את זה.
ריילי: לך תזדיין.
ליאו: בשמחה. בואי.
פערתי את פי בהלם. קראתי את המשפט הזה כמה פעמים, מנסה להבין מאיפה החוצפה הזו לרשום דבר כזה לבת הזוג של אח שלו. זה הרתיח אותי איך שהוא הרשה לעצמו לדבר אלי, ואם הוא היה לידי הוא היה חוטף על זה. גברים חטפו ממני על הרבה פחות מיזה. בדיוק כשתכננתי לענות, לקלל אותו בצורה כזו שהוא היה מבין שהוא התעסק עם הבחורה הלא נכונה, בראיין חייג אלי ושמו יחד עם התמונה שלנו מחובקים הופיעה על המסך.
לקחתי מספר נשימות עמוקות, מנסה להרגיע את העצבים שלי.
"בייבי?" עניתי בקול עייף.
"היי. מצטער שנעלמתי ככה פתאום." הוא נאנח, "ליאו הדפוק הזה הסתבך שוב עם כמה חבר'ה מפוקפקים." הוא נשמע חסר כוחות, כאילו נמאס לו מהשטויות של אחיו. שכחתי מהעצבים שהיו לי לפני שנייה ודאגה עלתה בי.
"ומה אתה עשית?" שאלתי בבלבול, "אני לא רוצה שהוא יגרור אותך לשטויות שלו." אמרתי בדאגה. בתוך תוכי הייתה לי תחושה שליאו עשה משהו בכוונה כדי להרחיק את בראיין ממני, כך שתהיה לו הזדמנות לסמס לי כשהוא לא לידי.
"אל תדאגי, אני בסדר." שמעתי אותו מחייך בדיבורו, "רוצה לבוא אלי?"
"אני עייפה בייבי, כבר במיטה. ומחר יש לי כמה שעות בבית ספר."
"בבקשה?" הוא אמר פתאום, "אני ממש צריך אותך איתי." טון קולו נשמע מעט עצוב פתאום.
"בייבי? קרה משהו?" התרוממתי במיטתי לישיבה, מרגישה מודאגת משום מה.
YOU ARE READING
SECRETS | סודות
Romanceהתקרבתי אליו, כך ששפתיי היו קרובות לאוזנו, "בוא אני אגיד לך מה הולך לקרות. אתה הולך לנסות להתחיל איתי, לקנות לי משקאות, אולי אפילו לנסות לשכר אותי, בתקווה שיתמזל מזלך ותיקח אותי איתך הלילה. אני מצידי, אייבש אותך עם הערות ציניות שיסתמו לך את הפה. אבל...