פרק יום אחרי יום (שוב)!
כי אתן מלכות והפצצתן בדירוגים ובתגובות בפרק הקודם! 🤩
אוהבת אתכן. ❤️
אל תהרגו אותי. 🤐
תהנו.
-------------------------------
אני מביטה בכל הנוכחים בחדר, יושבת המומה ומרגישה את קצב פעימות ליבי מתגבר עם כל שנייה שעוברת. אני מבולבלת ואני לא מבינה מה קורה פה. אבא שלי סוכן סמוי? עובד במשטרה? המטרה שלו היא להפיל את ג'ק? הוא היה בקשר עם בראיין? הוא סיפר לבראיין שהוא שוטר סמוי? מה הולך פה לזעזאל?
מיליון שאלות רצות במוחי ואפס תשובות.
אפס תשובות.
"ברור שהוא סיפר לי. מה חשבת?" ג'ק אמר מרוצה מעצמו, שובר את הדממה הרועמת שהשתררה בין כולנו.
"בן זונה." אבא פלט והסתכל על אמה לא מאמין. אז מה אמה? איך יכול להיות שילדה בת 18 היא סוכנת במשטרה? ממתי מגייסים ילדים לדברים מסוכנים כאלה?
"אמרתי לך רוברט," בראיין דיבר באדישות, "אני בוחר בי."
"ובי." ג'ק הוסיף וטפח על כתפו, כמו אבא שגאה בבן שלו.
"אז!" ג'ק קרא ומחא כף, "התכנסנו כאן היום כדי לסגור חוב ישן. בזמנו, אני חייב להודות, לא ידעתי שאתה סמוי, מר סיימון. אני מודה ומתוודה שפיסת המידע הזו הפתיעה אותי ותפסה אותי לא מוכן." הוא התיישב בנינוחות על הכורסא שלו בזמן שכולנו בחדר היינו דרוכים. "הייתי בטוח שאתה סתם בן אדם מטומטם שלא מבין שלא מתעסקים איתי, אז הייתי צריך ללמד אותך לקח. בדיעבד, מסתבר שאני צריך ללמד אותך לקח על דבר יותר גרוע שעשית. להסתנן לעסקים שלי בתור סמוי ולנסות לתפוס אותי זה לא משהו שאני יכול לעבור עליו בשקט."
כולנו היינו ממוקדים בו, מסתכלים עליו ועל החיוך המרוצה שלו בזמן שדיבר באושר ובגאווה. רציתי לשאול כל כך הרבה דברים שלא היו ברורים לי, דברים שהרגשתי שאם אני לא אקבל עליהם תשובה עכשיו אני אאבד את השפיות הקטנה שעוד נותרה בי. ואני מנסה להתנתק מהמחשבות האלה, להתמקד ולהיות מרוכזת בסיטואציה הנוכחית ואני לא מצליחה. אני לא מצליחה לעזאזל.
לעזאזל, ריילי.
איפה כל השיעורים שלמדתי? איפה כל האימונים שעברתי? איפה הביטחון שלי, הכוח שלי, האמונה שלי בעצמי? איפה ריילי? שפתיו של ג'ק המשיכו לזוז אבל לא שמעתי דבר מלבד פמפום הדם באוזניי בזמן שניסיתי לחשוב איך אני יוצאת מכאן. איך אני מפסיקה להיות הילדה המסכנה ולוקחת אחריות על מעשיי ועל עצמי. אף אחד לא ידחוף אותי, לא ידקור אותי, לא יאנוס אותי ולא יפגע בי.
YOU ARE READING
SECRETS | סודות
Romantikהתקרבתי אליו, כך ששפתיי היו קרובות לאוזנו, "בוא אני אגיד לך מה הולך לקרות. אתה הולך לנסות להתחיל איתי, לקנות לי משקאות, אולי אפילו לנסות לשכר אותי, בתקווה שיתמזל מזלך ותיקח אותי איתך הלילה. אני מצידי, אייבש אותך עם הערות ציניות שיסתמו לך את הפה. אבל...