פרק 51 - לא ייתכן

1.2K 73 51
                                    


אם מישהו היה מספר לי על מה שקורה עכשיו, כנראה שלא הייתי מאמינה למשמע אוזניי. אם מישהו היה מתאר לי את הסיטואציה הזו לפרטי פרטים, כנראה שהייתי חושבת שהוא לקח משהו ולא שפוי בדעתו. אבל פה מדובר בי. אני יושבת ומסתכלת על הסצנה שמתרחשת מולי ואני מפקפקת אפילו במה שאני רואה במו עיניי.

אני יושבת ובוהה באמה מחזיקה את האקדח במיומנות מעוררת קנאה, עומדת מול אנטון בטוחה בעצמה ועם ארשת פנים רצינית שאני רק יכולתי לחלום על להגיע לרמה הזו. לרמת הביטחון הזו, לרמת השליטה העצמית הזו. אני מרגישה כאילו נכנסתי לתוך סרט. כאילו אני בתוך מסך טלוויזיה, בתוך סט צילומים של סרט אקשן דרמטי מידי שבו הגיבורה הראשית לא מבינה כלום מחייה, סרט בו כולם יודעים הכל חוץ מהגיבורה הראשית שעדיין לא חיברה יחד את כל פיסות הפאזל.

ואני הייתי הגיבורה הזו, והסרט הזה הוא החיים שלי.

אמה הושיטה את ידה אל צד גופה שהיה מוסתר ממני ושנייה לאחר מכן זרקה אזיקים לרגליו של אנטון.

"אנטון בריידי, אתה עצור בשם החוק. אתה רשאי לייצוג של עורך דין. כל דבר שתגיד מרגע זה ואילך ישמש נגדך בהליכים משפטיים." היא סיימה את המשפט המדוקלם ואני מצאתי את עצמי פעורת פה ועיניים. "תאזוק את עצמך. לאט." היא הורתה לו.

עצור? בשם החוק? מה לעזאזל הולך פה? מי היא? מה היא?

אנטון בתגובה גיחך לדבריה אך עדיין התכופף אל האזיקים והרים אותם מהרצפה.

"את טועה אם את חושבת שתעצרי אותי." הוא אמר בביטחון ובלעג בזמן שהניח צד אחד של האזיקים על ידו, "יש לי צי של עורכי דין. אני אשתחרר עוד לפני שתסיימי למלא את טופס המעצר." הוא אזק גם את ידו השנייה.

"בסדר, מה שתגיד." היא נפנפה אותו, לא מתרגש ממנו ומדבריו. "תיצמד לקיר." היא הורתה לו וסימנה לו עם האקדח לעשות כדבריה. הוא מצידו, עשה מה שהיא אמרה מבלי להתווכח.

"ריילי," היא דיברה אלי פתאום, גורמת לי לצאת מהמחשבות שלי ולהתמקד בה, "את בסדר? הוא פגע בך?" היא שאלה אותי שוב.

"ל-לא, לא משהו ר-רציני." מצאתי את עצמי מגמגמת מול הביטחון והחזות הקשוחה שלה, הבטתי בה בפליאה, מעריכה את הוונדרוומן הזאת שעומדת מולי. "מ-מה את עושה פה? למה את עם א-אקדח?"

"אלה שאלות שמישהו אחר צריך לענות עליהן, ריילי." היא אמרה בביטחון בזמן שהתקרבה אלי, בוחנת את ידיי ורגליי הקשורות.

"מי?" שאלתי אותה והרמתי את ראשי, מביטה בה בזמן שעמדה מעליי. היא הרימה את הרגל שלה לפתע והוציאה מתוך המגף שלבשה אולר קטן. זה בהחלט מסביר למה היא לובשת מגף בתחילתו של הקיץ. היא פתחה את האולר ושלפה סכין חדה, הצמידה אותה אל החבל שהיה כרוך סביב ידיי ושחררה אותן.

SECRETS | סודותWhere stories live. Discover now