פרק 30 - לנקום

1.5K 75 71
                                    


"התגעגעת אלי, בובה?"

כחכחתי בגרוני, מנסה למנוע מהקול שלי להסגיר את העובדה שבכיתי את חיי הרגע.

שוב.

"מה אתה רוצה?" אמרתי בקול קשוח והודיתי לאל שהצלחתי לגייס את כל הכוחות שלי כדי לא להסגיר את הקול הצרוד שלי.

"אבל למה לתקוף ישר? לא אני הרע בסיפור." החסרתי נשימה למילותיו וצמרמורת עזה חלפה בגופי. הוא יודע על מה שקרה. אולי גם הוא חלק בזה? בראיין סיפר לי שאחיו מעורב בדברים מפוקפקים. זה נכון? אולי הוא בעצם הפיל על אחיו את הסיפור שלו? אולי זה בעצם בראיין העבריין וליאו הוא הבן אדם הטוב?

כל כך הרבה שאלות, ואפס תשובות.

"אני אשאל שוב. מה אתה רוצה?"

"לראות אותך. רוצה לבוא אלי?" הוא שאל, גורם לי לפעור את עיניי בתדהמה.

"למה שאני ארצה לבוא אליך לעזאזל?"

"לנקום." הוא אמר, ובכך בעצם אמר לי שהוא יודע. הוא יודע מה קרה בנינו. האם הוא היה שותף לזה? האם הוא ידע על זה? האם זה מה שהוא ניסה להגיד לי באותו יום כשהוא הגיע אלי לבית לפני יותר מחודשיים, לפני שבראיין עצר אותו?

"על מה?" שאלתי בקול מעט רועד, מנסה להראות שאין לי מושג על מה הוא מדבר. אבל אם יש משהו שאני יודעת, זה שהוא יזהה את הבלוף שלי מיד.

"את יודעת על מה, כמו שאני יודע. אני בבית שלי, מחכה לך." הוא אמר וניתק.

צליל הניתוק הדהד באוזניי בעוד ידי עדיין קפואה במקומה, ליד האוזן שלי. הרצתי את כל האפשרויות העומדות בפניי, אבל רק מילה אחת חדרה לתוכי והתנגנה במוחי.

לנקום.

קמתי מהספסל והתלבשתי במהירות, דוחפת את הכל ברישול לתוך התיק שלי ויוצאת החוצה מהמלתחות, מקווה לא להיתקל בו שוב. בדיוק כשיצאתי מהמבנה מונית עברה בכביש והרמתי את ידי, מסמנת לה לעצור. רצתי ונכנסתי אל המונית, נותנת לנהג את הכתובת של הבית של ליאו ובראיין. הסטתי את מבטי לכיוון המבנה, רואה אותו עומד בפתח ועיניו נעוצות בשלי, בדיוק לשנייה אחת לפני שהנהג החל בנסיעה.

יצאתי מהמונית ברגע שהגענו והתקדמתי לכיוון הבית המוכר עד כאב. הפעם, במקום לפנות ליחידה הצדדית, עליתי על מרפסת הכניסה לבית ודפקתי על הדלת, בטוחה בדבר אחד. אין לי מושג מה אני עושה. הרגשות המעורבים הציפו אותי ואני נעה בין כאב לעצבים, בין זעם לעצב, בין רצון לנקום לרצון להתפרק ולבכות.

אני צריכה להתנתק מהרגשות. לנתק את עצמי מהכל. לדבוק במטרה שלשמה באתי.

להכאיב לו כמו שהוא הכאיב לי.

הסיפור שלו מהדהד באוזניי, כאילו הוא עומד לידי ומספר לי אותו שוב. ליאו שכב עם כל האקסיות שלו, הפריד ביניהם, כבש את החברות שלו והכל כדי לפגוע בו. רק שהפעם זה לא ליאו שהפריד בינינו, זה הוא עצמו. ואני תוהה אם בכלל יש מה להפריד, כי הכל שקר. הוא לא באמת אוהב אותי, לא משנה מה הוא יגיד. בן אדם שאוהב אותך לא משקר לך, לא מנסה להרוס אותך. ולפי אבא שלי, הוא מנסה להרוס אותי.

SECRETS | סודותWhere stories live. Discover now