פרק ארוך במיוחד!
שבת שלום אהובות ❤️
--------------------------------
-כעבור חודש-
התעוררתי לעוד בוקר, לעוד יום. הירח שעיטר את שמי הלילה הבוהקים נעלם כלא היה רק כדי לפנות מקום לשמש שתפסה את מקומה במלוא הדרה, מאירה ומחממת את הארץ, את הרחובות, את האנשים. למעשה את כולם, חוץ ממני. שום דבר כבר לא יחמם אותי, לא עד שהזמן יעשה את שלו.
כביכול.
המחשבות חוזרות במהירות ושוקעות שוב על גבי ליבי, המאורעות של אותו לילה ושל הימים שאחריו מדביקים את הפער שהשינה הקצרה מידי של הלילה פתחה להם, והינה, לא עברה אפילו דקה מהרגע שהתעוררתי והן שוב פה, בקדמת המוח שלי. ואני מנסה לא לתת למחשבות ולרגשות הצפים לכרסם בי, מסרבת לתת לכאב לעטוף אותי, מסרבת לתת לצער לכלות אותי, מסרבת לתת למחשבות להותיר אותי הרוסה יותר ממה שאני.
הגעתי לתחתית וחשבתי שזה לא יכול להיות יותר גרוע מכאן, ובדיוק אז זה הפך להיות יותר גרוע. כי אז הגיעה תחושת האשמה, ההלקאה העצמית על כך שאני הבאתי את זה על עצמי. זה התחיל מהדרך בה אני נתתי לו את כל כולי, הגשתי לו את הלב שלי על מגש של זהב כי רציתי בסך הכל אהבת אמת, כמו כל נערה פתטית רגילה. ועם כמה שלא סבלתי את כל סיפורי האגדות והפיות ואת כל סיפורי האהבה של חיו באושר ועושר עד עצם היום זה, עדיין רציתי להרגיש נאהבת ומאוהבת.
רציתי לדעת שיש מישהו שחושב עלי בכל דקה ביום, מישהו שאני בטוחה שיאהב אותי לא משנה מה, מישהו שייתן את הכל בשבילי. בדיעבד הבנתי שמצאתי אחד כזה, כי זה נראה שבראיין באמת אהב אותי ואפילו כמעט איבד את חייו בשבילי. אבל זה כל כך רעיל והתחיל בצורה כל כך עקומה ולא טהורה בנינו, שזה לעולם לא יוכל להיות הדבר האמיתי.
וזה המשיך בכל כך הרבה בחירות גרועות שהייתי מבטלת לולא יכולתי. אבל אני לא יכולה. מה שנעשה נעשה, את הגלגל אי אפשר להחזיר אחורה. האימפולסיביות שלי גרמה לי לטעות בעוצמה חזקה כזאת שאני לא מצליחה להתאושש ואני לא מצליחה להרים את עצמי למעלה. אני מרגישה שאני מרוחה על הקרקעית של הבאר, שבורה ומרוסקת.
אני יודעת שהזמן יעשה את שלו ושיבוא יום ואני אמשיך הלאה. אולי זה יקרה בעוד חודש, אולי בעוד שנה, אולי בעוד חמש. המוח הבין את הסיבות שלו, למה הוא עשה מה הוא עשה, למה הוא נכנס לחיי בכזאת ערמומיות ולמה הוא שיקר לי כמעט בכל משפט שהוא אמר לי. אבל עם כל האהבה שאני עדיין מרגישה אליו, למרות הכל, זה כבר מאוחר מידי. קצת מאוחר מידי בשבילנו. אני לא יכולה לשכוח את כל הסודות, השקרים, אי האמון שחוויתי ממנו. הזיכרונות ממנו חוצים את מעטפת בית החזה שלי ונחבטים ישירות אל תוך ליבי, מהולים בגעגועים עזים וכואבים ובאהבה שורפת שגורמת לי לכוויות.
YOU ARE READING
SECRETS | סודות
Romanceהתקרבתי אליו, כך ששפתיי היו קרובות לאוזנו, "בוא אני אגיד לך מה הולך לקרות. אתה הולך לנסות להתחיל איתי, לקנות לי משקאות, אולי אפילו לנסות לשכר אותי, בתקווה שיתמזל מזלך ותיקח אותי איתך הלילה. אני מצידי, אייבש אותך עם הערות ציניות שיסתמו לך את הפה. אבל...