פרק 29 - שבוע

1.5K 79 51
                                    


פרק ארוך במיוחד לכבוד החג!

חג שמח ושנה טובה לכולם 🍯🍏

_____________________________________


ריילי


ברגע אחד של חוסר תשומת לב חטפתי בעיטה חזקה לצלעות, מתקפלת בכאב ונוחתת על ברכיי. הנחתי את ידי על צד גופי, מקללת מתחת לאפי צרור שבאמת לא יבייש נהג משאית בן 50. עצמתי את עיניי בכאב ולקחתי נשימה עמוקה, נעמדת בחזרה על רגליי. להתיישר עד הסוף הייתה משימה קשה, אז מצאתי את עצמי עומדת מכופפת מעט, מתנשפת בפראיות.

"תתיישרי." דן עמד מולי בתנוחת מגננה, עם אגרופים קמוצים כשידיו מסתירות ומגנות על פניו. גיחכתי לעצמי בליבי, כאילו שאני במצב להחזיר לו.

"כואב לי." פלטתי ולקחתי שאיפת אוויר חדה כשהוא הרים את רגלו במפתיע ובעט בי בצלעות בצד השני של גופי.

"את לא מרוכזת!" הוא צעק עלי והכאב החד שפילח אותי גרם לי שוב ליפול על ברכיי מולו. "לא החזקת אפילו שלוש דקות, ריילי." הוא נזף בי, נעמד מולי בעמידה רגילה ונורמלית, ידיו משולבות על החזה שלו.

"תן לי כמה דקות." מלמלתי בשקט בזמן שהתרוממתי באיטיות, מעוותת את פניי בכאב.

"אם מישהו יתקוף אותך, תבקשי כמה דקות גם ממנו?" דן העיף לי סטירה לפנים משום מקום, גורם לי להטות את הראש שלי הצידה מעוצמת הפגיעה. זעם החל לחלחל בתוכי. "אה? תעני לי!" הוא הביא לי בעיטה נוספת לאזור הירך החיצונית, אך לא חזקה הפעם. "מה את אומרת ריילי? אה? אני יכול לגמור אותך פה כאן ועכשיו!" הוא צעק עלי והרגשתי את גופו של דן נצמד לשלי ושניה אחרי זה צד גופי הוטח כנגד הקיר באולם האימונים. פלטתי יבבת כאב חלשה מעוצמת הפגיעה.

דן הצמיד את ראשו אל שלי, שפתיו התקרבו לאוזניי כשהוא לחש לי, "אם הייתי הם, הייתי עכשיו מפיל אותך ואונס אותך עד שהיית מתעלפת. ואז ממשיך עוד קצת, בשביל הכיף."

הם. העולם התחתון. דמותו עלתה לי מיד לראש, צמרמורת תקפה את גופי והזעם שהרגשתי במשך כל השבוע שעבר מאז הפעם האחרונה שראיתי אותו, עלה שוב למעלה. הרגשתי לפתע איך אני קופאת במקומי כשידו של דן החלה ללטף את הגב שלי, יורדת מטה לכיוון הישבן שלי.

"לאא!" צעקתי עליו והדפתי אותו ממני, מניפה את ידי אל פניו. הוא הרים את ידו וחסם את האגרוף שכיוונתי אליו בזמן שאני התעשתי על עצמי. הרמתי את רגלי ונתתי לו בעיטה לחיבור שבין הירך לרגל, גורמת לו להתקפל. מיד לאחר מכן הרמתי את האגרוף שלי וחבטתי לו במפתח הלב, גורמת לו להשתעל ולהתקפל עוד יותר. הוא תפס את ידי שעדיין הייתה על בטנו, משך אותי מטה אך באותו רגע בדיוק חבטתי בגבו על המרפק של ידי הפנויה.

SECRETS | סודותWhere stories live. Discover now