הפרקים הבאים הולכים להיות מנקודת המבט של בראיין.
__________________________
בראיין
-לפני 6 שנים-
הדלקתי את הסיגריה ושאפתי ממנה אל ראותיי. היא אספה את בגדיה הפזורים בכל החדר שלי. את החזיה מהכיסא, התחתון מהרצפה, החולצה ליד הדלת וכל נעל בצד אחר של החדר. הפעם לא התאפקתי וחדרתי לתוכה כשהחצאית עוד הייתה עליה. כשסיימה להתלבש היא התקרבה אלי, מעבירה את ידה על החזה שלי, יורדת למטה לכיוון האיבר החשוף שלי ומלטפת אותו.
"מחר באותה שעה?" היא שואלת בזמן שהיד שלה זזה על האיבר שלי, מלטפת ומגרה.
"את יודעת שכן." פלטתי בין נשיפות העשן מפי. היא חייכה והתקרבה אלי, נותנת לי נשיקה על שפתיי ויוצאת מהחדר שלי.
שנאתי שהיא עושה את זה. היא יודעת שאני רוצה רק סקס. בלי נשיקות, בלי חיבוקים, בלי להישאר לישון. אלו היו התנאים שלי שהתחלתי לזיין אותה לפני חצי שנה. אבל בנות תמיד ירצו עוד, לא משנה מה הן אומרות ולא משנה מה הן חושבות, הן לא מסוגלות לעמוד בקשר ללא רגשות. אני חושב שאני אצטרך לסיים את הסיפור איתה, לפני שתתחיל לפתח רגשות. זה מה שחסר לי.
קמתי מהמיטה, יוצא מהחדר, לא טורח אפילו לשים בוקסר. ליאו שכב בסלון כשהוא בעצמו רק עם בוקסר, סיגריה בפיו ותוכנית היאבקות דולקת בטלוויזיה. הכנתי לעצמי קפה והתיישבתי על הספה, עירום כביום היוולדי.
"איכס יא מגעיל. אני לא צריך את הזרע שלך על הספה, לך תתלבש." הוא אמר בעצבים.
"תזדיין." פלטתי, לא שם עליו.
"לפי מה ששמעתי זה בדיוק מה שאתה עשית עכשיו." הוא צחק, בעל כורחי מצאתי את עצמי צוחק אחריו גם. "נשמע שהיא טובה." הוא אמר בטון מתגרה.
"היא בסדר." לקחתי שלוק מהקפה, מביט בטלוויזיה.
"הרעדתם את הקירות בבית. זה נשמע יותר מבסדר." ליאו צחק.
"אין לך מה לעשות חוץ מלהידחף לחיי המין של אחיך בן ה-17?" שאלתי אותו בעצבים.
"מה נעשה שהזין של אחי הקטן מסתכל עלי מהספה?" הוא גיחך, "יש לך גדול, אחי." הוא קרץ לי.
"לך תזדיין. מת כבר לעוף מהבית הזה." מלמלתי וקמתי מהספה, שומע את ליאו צוחק בזמן שאני נכנס בחזרה לחדר שלי.
*
נכנסתי בשערי בית הספר עם הסיגריה בפה. אסור לעשן בשטחי בית הספר, אז אני משתדל לעשן אותה מהר ולזרוק אותה לפני שאני נכנס למבנה. השיעור הראשון התחיל ואני כבר לא יכול לחכות להפסקה שתגיע. את החומר שהמורה מלמד אני כבר למדתי הודות למורים הפרטיים שההורים שלי דואגים להביא לי. הם אף פעם לא בבית, אז הם חושבים שלזרוק כסף על הלימודים שלי יפצה על זה.
YOU ARE READING
SECRETS | סודות
Romansהתקרבתי אליו, כך ששפתיי היו קרובות לאוזנו, "בוא אני אגיד לך מה הולך לקרות. אתה הולך לנסות להתחיל איתי, לקנות לי משקאות, אולי אפילו לנסות לשכר אותי, בתקווה שיתמזל מזלך ותיקח אותי איתך הלילה. אני מצידי, אייבש אותך עם הערות ציניות שיסתמו לך את הפה. אבל...