-חצי שנה לפני כן, ערב השנה החדשה-"שתיים טקילה." צעקתי לברמן בזמן שנשענתי על הבר, נותנת לו הצצה למחשוף העמוק של שמלת המיני השחורה שלי. החיוך הזדוני שחצה את פניו הודיע לי שכנראה עשיתי בחירה נכונה הערב עם הלבוש. אולי אפילו יזמין אותי לצ'ייסר על חשבונו.
הברמן הניח בפניי את הכוסות עם המשקה החריף ובדיוק כשהושטתי את ידי לשלם, יד גברית עצרה את ידי באמצע הדרך בעוד היד השנייה של אותו הבחור הושיטה כסף לברמן, כשהוא מחווה בידו על המשקאות שלי.
הסטתי את מבטי ובחנתי את הבחור. גבוה, שרירי, לסת מרובעת, שיער שחור עם בלורית שהוסטה לאחור, כנראה עם ג'ל מעצב כלשהו. את עיניו לא הצלחתי לקלוט בחושך של המועדון. ציון 8.5 מתוך 10 הייתי אומרת.
"מה יפיפייה כמוך עושה במקום שכוח אל כמו זה?" הוא לחש באוזני, מבריש את שפתיו על עורי תוך כדי. גלגלתי את עיניי. זה אמור להדליק אותי? הוא ציפה לקנות אותי בזה ששילם עלי את השתייה? לכבוש אותי במשפט פתיחה נדוש? לא איתי, חבוב.
"מחפשת את הפראייר הבא שישלם עלי." זרקתי בעוקצנות והרמתי את הטקילה שהוא שילם עליה, מחווה את הכוס לכיוונו באוויר ואומרת 'לחיים' ללא קול לפני שלגמתי מהמשקה, עיניי נעוצות בשלו בעוד אני מסמנת לו תוך כדי שהשתייה טעימה.
הוא גיחך, חושף שורת שיניים לבנות מידי באופן מטריד.
"אז כמה היו לפניי?" הוא נשען עם מרפקיו על הבר, זרועו מתחככת בזרוע החשופה שלי וראשו מוטה לכיווני.
"היום אתה הפראייר הראשון." חייכתי אליו בציניות.
הוא צחק שוב. "מישהי באה קרבית היום." גיחכתי. תשובה טובה. אם יש משהו שאני מעריכה באנשים, זה היכולת להגיב בצורה חדה ועוקצנית לסיטואציות. אבל עוד לא פגשתי אף אחד יותר ציני ושנון ממני.
"בוא אני אגיד לך- רגע, איך אמרנו שקוראים לך?" כיווצתי את גבותיי והבטתי בו, ובדיוק כשהוא פתח את פיו קטעתי אותו, "לא חשוב, לא רלוונטי גם ככה." הסתובבתי בכיסא כך שאני פונה אליו, הוא עשה כמוני והתיישר עם גופו אלי, כשהוא נשען עם המרפק שלו על הבר. הוא נראה משועשע.
התקרבתי אליו, כך ששפתיי היו קרובות לאוזנו, גם הוא רכן אלי. "בוא אני אגיד לך מה הולך לקרות. אתה הולך לנסות להתחיל איתי, לקנות לי משקאות, אולי אפילו לנסות לשכר אותי, בתקווה שיתמזל מזלך ותיקח אותי איתך הלילה. אני מצידי, אייבש אותך עם הערות ציניות שיסתמו לך את הפה. אבל כמובן שאתה לא תוותר, כי אני הרי אמרתי לך לא והאגו הגברי שלך יכריח אותך להמשיך לנסות להתחיל איתי. אני אמשיך לענות בציניות ואסרב לכל הצעה שתציע לי." התרחקתי ממנו כדי להביט בפניו המשועשעות, חיוך של מיליון דולר פרוס על פניו.
YOU ARE READING
SECRETS | סודות
רומנטיקההתקרבתי אליו, כך ששפתיי היו קרובות לאוזנו, "בוא אני אגיד לך מה הולך לקרות. אתה הולך לנסות להתחיל איתי, לקנות לי משקאות, אולי אפילו לנסות לשכר אותי, בתקווה שיתמזל מזלך ותיקח אותי איתך הלילה. אני מצידי, אייבש אותך עם הערות ציניות שיסתמו לך את הפה. אבל...