— Zamknij się, Tsukishima.
Jest popołudnie, kiedy Tsukishima omal nie spadł z ławki, na której siedział, a cała sala gimnastyczna zapadła w kompletnej ciszy.
Drużyna ma zajęcia w klubie i ćwiczy, zanim Karasuno weźmie udział w tygodniowym obozie treningowym w Tokio przed eliminacjami, które odbędą się za niecały miesiąc.
— P-przepraszam?
Z niewyraźnym wzrokiem spojrzał na ręcznik i zmrużył oczy na siedzącą obok niego dziewczynę z rękami skrzyżowanymi na piersi.
— Powiedziałam... Zamknij się, Tsukishima.
Jego brwi zmarszczyły się na dziwne zachowanie, które pokazuje. Ale przede wszystkim dlaczego ona nosi jego okulary?
Nawet Yachi, która pomagała Hinacie, zatrzymała się, gdy ją usłyszała.
Są przyjaciółmi od początku roku szkolnego, a ona czasami jest nawet mile widziana w ich praktyce, ponieważ pomaga zespołowi lub daje im wypieki, które wypiekali w jej klubie cukierniczym. Ale nigdy nie słyszeli, jak dziewczyna przeklinała ani kogokolwiek obrażała.
Z wyjątkiem dzisiaj.
Y/N tylko mlasnęła językiem i odrzuciła włosy, czego pogłębiła się zmarszczka na czole Tsukishimy.
Jasne, przez większość czasu go denerwuje, ale nigdy nie zachowywała się jak bachor. Nie tak jak to. Nigdy.
– Ach! Nie mów mi...?
Wszyscy zwrócili uwagę na Hinatę, który wskazał na Y/N.
— Z powodu okularów zmieniłaś się w Tsukishimę!!
W powietrzu zapada kolejna długa cisza, zanim Y/N wstała i położyła ręce na biodrach.
Jej podbródek był uniesiony z chytrym uśmieszkiem na ustach w zastraszający sposób.
— Och. Tutaj myślałam, że jesteś jedyną krewetką, która nie ma mózgu.
Wszyscy zamarli w szoku, słychać tylko dźwięk piłki odbijającej się od podłogi, gdy wyślizgnęła się z rąk Sugawary, oraz mopa, który upuścił Tanaka.
Drużyna, z wyjątkiem Tsukishimy, rzuciła się do niej, Y/N posyłał im tylko zirytowane spojrzenie.
— L-L/N-san! Zdejmij to teraz!
— Niech ktoś wezwie karetkę!
— Oddaj nam niewinną i miłą L/N-san!!
— Zostaw ciało dziewczyny, demonie!!
— Ktoś pójdzie po krucyfiks! Nie... weź Asahiego-san!!!
— O-oi! Dlaczego mnie?!
— Oi Tsukki! Zrób coś!
Z ciężkim westchnieniem Tsukishima wstał z ławki z ręcznikiem zawieszonym na szyi, gdy zbliżał się do chaosu na środku sali gimnastycznej.
Ustąpili mu miejsca w kierunku Y/N, która nawet w swojej drobnej postaci próbowała zachowywać się onieśmielająco.
— Czego teraz chcesz, chodzący wieżowcu?
Ten komentarz zirytował Tsukishimę i musieli powstrzymać się od śmiechu, widząc, jak Tsukishima jest obrażany, zwłaszcza, że powiedziała to od dziewczyna. Jego dziewczyna. I to było orzeźwiające.
Ale wie, co sprawić, żeby przestała.
— Powiedz „idiota".
— Dlaczego muszę być ci posłuszna?
– Bo tak powiedziałem. Teraz. Powiedz „idiota" .
— I...
Intensywne spojrzenie Kei'a sprawiło, że przełknęła ślinę i poczuła, że jej serce zaraz wyskoczy z jej klatki piersiowej, co nawet związało jej język.
— Idi...
Jej dolna warga zadrżała w oczekiwaniu wszystkich, potęgując presję, którą teraz czuje.
— I...
Tsukishima skrzyżował ręce na piersi z uniesioną brwią.
I wtedy wiedziała, że została pokonana, gdy jej oczy stały się błyszczące, zdjęła okulary, aby móc zakryć oczy jedną ręką.
— Przepraszam! Nie mogę być już wredna. Przepraszam Shoyo-kun!
Cicho szlochała, kiedy Tsukishima wziął jego okulary i założył je ponownie.
Wszyscy odczuli ulgę, że Y/N, którą znali, powróciła. I muszą przyznać, że wersja Tsukishimy dziewczyny też może być przerażająca.
Pociągając nosem, przeprosiła wszystkich za złe zachowanie, ponieważ chciała tylko wiedzieć, jak to jest być Tsukishimą.
I to zdecydowanie przyniosło spojrzenie wysokiego blondyna.
~***~
🍓 🎂
16:06:58
Kei-kuuuuun~ Powiedziałam przepraszam!
Nadal jesteś na mnie zły ? 🥺
Widziane o 16:06
16:07:35
Obiecuję, że więcej cię nie będę naśladować. 🥺
Widziane o 16:07
16:08:19
Nie będę znowu nosić twoich okularów. 🥺
Widziane o 16:09
16:10:02
Obiecuję, że nie będę znowu złośliwa! 🥺
Widziane o 16:10
16:11:13
Chcę tylko z tobą porozmawiać, zanim znowu wyjedziesz na obóz 🥺🥺🥺
🦕 Kei-kun 🦕
16:56:02
Wieżowce nie mogą mówić.
🍓 🎂
16:56:41
Ale one też nie wysyłają SMS-ów... 😳
Widziane o 16:57
Nie możesz odpowiedzieć na tę rozmowę. Dowiedz się więcej .
CZYTASZ
KEI'S GIRLFRIEND / T. Kei x Reader
FanfictionW grze „1 osoba 4 słowa". Słony. Arogancki. Gigant. Okularnik. Tylko jedna osoba przychodzi wszystkim na myśl. 𝙏𝙨𝙪𝙠𝙞𝙨𝙝𝙞𝙢𝙖 𝙆𝙚𝙞 Słodka. Piękna. Niska. Anioł. To definitywnie 𝙔/𝙉. Ale jak to jest naprawdę być dziewczyną Tsukishimy Kei? Ś...