Κεφάλαιο 1

18.1K 905 41
                                    

   Όλο το πρωί στεκόμαστε και κοιτάζουμε το GoldenVelvet να φλέγεται. Το GoldenVelvet είναι –ή μάλλον ήταν- το μέρος που έμενα τους τελευταίους εννέα μήνες. Υπερπολυτελές ξενοδοχείο πέντε αστέρων με πολλή συγκεκριμένη χρήση. Μπουρδέλλο.

   Τα δωμάτια ήταν ειδικά διαμορφωμένα για να ικανοποιούν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις και τις ερωτικές επιθυμίες κάθε ξεχωριστού πολύ πλούσιου πελάτη μας. Στο υπόγειο τα δωμάτια λειτουργούσαν σαν διαμερίσματα για εμάς τις πόρνες πολυτελείας. Εκεί κοιμόμασταν, χαλαρώναμε, γυμναζόμασταν και γενικά είχαμε έναν εξαιρετικό τρόπο ζωής, συγκριτικά πάντα με τα όσα είχα περάσει.

   Τα ραντεβού μας γίνονταν είτε στις σουίτες του ξενοδοχείου είτε σπανιότερα κατ' οίκων αν κάποιο πολύ διάσημο πρόσωπο, ένας πολιτικός για παράδειγμα, δεν ήθελε να κινήσει υποψίες. Οι άνθρωποι λένε ότι κοστίζει πολύ να πουλήσεις την αξιοπρέπειά σου και το κορμί σου. Ότι είναι σαν να πουλάς την ίδια σου την ψυχή. Μα εγώ δεν έδωσα ποτέ την ψυχή μου σε κανέναν...

   Δίκιο έχουν κοστίζει πολλά για κάποιον που άφησε μια ευκαιρία για μια διαφορετική ζωή και ξέπεσε στην πορνεία. Μα εγώ δεν ξέπεσα. Για μένα δεν κόστισε τίποτα. Από την πρώτη φορά που πήρα ένα χαρτονόμισμα για την δουλειά που είχα κάνει κατάλαβα πως είχα πολλά να κερδίσω σε αυτόν τον κόσμο. Και τότε μάλιστα δεν ήμουν καθόλου 'πολυτελείας'. Μια του δρόμου ήμουν όπως ακριβώς και η Μίνα.

   Το GoldenVelvet καίγεται και έχω αυτή την εκνευριστικά απαίσια αίσθηση πως μαζί του καίγεται και η καριέρα μου. Οι άλλες δεν φαίνονται να σκέφτονται όπως εγώ. Έχουν ξεσπάσει απλά σε κλάματα και πανικό. Και όχι τόσο για το κτίριο που για αυτές ήταν σπίτι αφού έχουν ζήσει εδώ αρκετά χρόνια, αλλά για τον Στιβς που καίγεται και εκείνος αυτή τη στιγμή. Ο Στιβς με έφερε σε αυτό το μέρος. Με αγόρασε ουσιαστικά από τον προηγούμενο 'μάνατζερ' –έτσι θέλουν να λέγονται μερικοί ψωνισμένοι νταβατζήδες- και με έφερε εδώ όταν άρχισα να γίνομαι πολύ περιζήτητη. Είμαι καλή. Όλοι θέλουν μια νύχτα με την Κάρμεν, 'το κορίτσι με τα μάτια του ωκεανού'. Αυτή την ποιητική μαλακία την είχε σκεφτεί ένας νταβατζής σε ένα μπουρδέλλο στο Ντένβερ. Τσακώθηκα άγρια με τον μαλάκα τότε γιατί μου έκλεβε λεφτά μα τουλάχιστον με έκανε διάσημη με αυτή την εξυπνάδα.

   Το GoldenVelvetκαίγεται. Είπαν υπήρξε ένα ατύχημα στην κουζίνα αλλά πολύ αμφιβάλλω. Χωρίς τον Στιβς όλες εμείς είμαστε έρμαια στο τίποτα. Όλη η επιχείρηση έχει διαλυθεί.

Πόρνη Πολυτελέιας {GW15}Место, где живут истории. Откройте их для себя