Κεφάλαιο 12

10.8K 766 48
                                    

   Φυσικά δεν περιμένω κάποια απάντηση από τον μαλάκα. Επιστρέφω στο δωμάτιο μόνη μου και ακούω το στομάχι μου να παραπονιέται. Σχεδόν πονάω από την πείνα. Δεν αντέχεται...

«Κορίτσι μου, τι σου έκαναν; Είσαι καλα;» Με το που μπαίνω στο δωμάτιο συναντάω την Μελ Κόκο πεσμένη στα γόνατα να τρίβει το πάτωμα.

«Όλα εντάξει» της λέω και ειλικρινά σιχαίνομαι να την βλέπω έτσι. «Σου δίνουν να φας τίποτα οι μαλάκες;»

   Νεύει το κεφάλι της κοιτώντας το βρώμικο πάτωμα αλλά μαντεύω πως ό, τι και αν της δίνουν δεν είναι αρκετό. «Εσύ όμως γιατί κάνεις φασαρίες; Θες να σε ξεκάνουν;»

«Μην τη φοβάσαι Μελ, την Μπίλι. Ξέρει τι κάνει. Σωστά μωρή;» η Ράινα μου φαίνεται κάπως επιθετική μα μπορεί να είναι και η ιδέα μου.

«Σωστά...» απαντάω και ανεβαίνω στο ράντζο.

   Εντωμεταξύ οι άλλες κοπέλες είναι μαζεμένες στην μια άκρη και κάποιες συζητούν με ψίθυρους λες και πρέπει να κάνουν ησυχία, μερικές προσεύχονται, αυτή η Αλίνα και πάλι κλαίει. Παρατηρώ ότι κρατάει κάτι στο χέρι της. Από περιέργεια και για να ξεγελάσω την πείνα μου την πλησιάζω. «Τι κρατάς εκεί;» ρωτάω μα εκείνη αμέσως κρύβει το κομμάτι χαρτί στην μπλούζα της. Τι διάολο; Καλά δεν θα κάτσω να ασχοληθώ κιόλας.

   Πεινάω. Πεινάω πάρα πολύ.

   Η κατάσταση δεν αντέχεται. Έχει περάσει μονάχα μία ώρα και προσπαθώ να κοιμηθώ μπας και ξεχαστώ μα μου είναι αδύνατο. Η πείνα δεν αντέχεται. Είχα συνηθίσει τον τελευταίο καιρό σε νόστιμα πολυτελή γεύματα και ξέχασα τι πάει να πει να μην βάζεις μπουκιά στο στόμα σου όχι για μέρες μα για βδομάδες... Καλά να πάθω... Δεν πρέπει να ξεχνάς από πού έρχεσαι όσα καλά και αν βρεις στον δρόμο σου, γιατί μια μέρα μπορεί να γίνει έτσι κάτι από το πουθενά και να βρεθείς πάλι στον πάτο.

   Εντωμεταξύ η Ράινα κάνει τα πάντα για να καταφέρει να διατηρήσει αυτό που είναι. Έφυγε κάποια στιγμή και όταν επέστρεψε, μετά από ώρα ήρθε και ο Τζέισον με ένα μπουκάλι μεταλλικό νερό, δυό μήλα, μια λακ για τα μαλλιά και κάτι άλλες μαλακίες. Μπορούμε όλες να φανταστούμε τι έκανε για να αξίζει τέτοια μεταχείριση. Ένα ισπανικό στα γρήγορα, μαντεύω που είναι και η ειδικότητα της, και να σου που τώρα ο Τζέισον τρέχει από πίσω της. Η ιταλίδα έχει σκάσει από τη ζήλεια της, την βλέπω. Έχει ξαπλώσει και κάνει κοιλιακούς και γενικά ότι μπορεί για να διατηρήσει και εκείνη την εικόνα της. Η Αντζελίνα από την άλλη είναι στον κόσμο της. Τρέχει σαν σκυλάκι πίσω από τη Ράινα όλο χαρά για τα πράγματα που της φέρανε. Η Ράινα ξέρει πολύ καλά τι κάνει με το να έχει τον Τζέισον του χεριού της...

Πόρνη Πολυτελέιας {GW15}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ