Κεφάλαιο 14

10.6K 752 27
                                    

Τρίτη μέρα εδώ και έχω ήδη αρχίσει να μπαίνω σε μια ρουτίνα. Πρωινό ξύπνημα, επίσκεψη στις απαίσιες χέστρες, φαγητό... Εννοείται αυτή τη φορά δεν περίμενα τελευταία. Από τις πρώτες πήγα μάλιστα, το γεμάτο στομάχι κάνει την καλή δουλειά!

Αργότερα με φώναξε ο Άλφα από τα γραφείο του. Ήταν πάλι εκεί με εκείνο το θηρίο, τον 'γλυκούλη' του όπως συνεχίζει να το αποκαλεί, και με ενημέρωσε πως αναβάλλεται το ραντεβού μου με τον καρχαρία για αύριο... Μαλακία, λυπάμαι τα λεφτά που θα πάνε χαμένα μα τι να κάνουμε... Αύριο λοιπόν. Όταν επιστρέφω στο δωμάτιο, μας έχουν φέρει καινούρια ρούχα -όχι λιγότερο κακόγουστα από τα προηγούμενα- ξυραφάκια, μανό και πολλά μα πολλά φτηνιάρικα στρινγκ. Η κακογουστιά σε όλο της το μεγαλείο!

Ασχολούμαστε λοιπόν όλο το απόγευμα με την εμφάνισή μας. Με ό, τι έχουμε τέλος πάντων προσπαθούμε να διατηρήσουμε κάτι όμορφο. Ενώ από την άλλη, οι υπόλοιπες κοπέλες μιζεριάζουν και κλαίνε. Τα πρόσωπά τους ωχρά, βρωμιάρικα με σκούρους κύκλους κάτω από τα μάτια. Λογικό. Όταν μισείς τη ζωή σου δεν κοιμάσαι ποτέ. Ακόμα και όταν το βράδυ καταφέρεις να ξεκλέψεις μερικές ώρες ύπνου, και πάλι δεν κοιμάσαι ποτέ πραγματικά. Και οι κούραση αυτή φαίνεται στα πρόσωπα των κοριτσιών αυτών. Φαίνονται γερασμένες αν και πρέπει όλες τους να είναι αρκετά νέες. Η κακιά ζωή όμως έχει τη δύναμη να σε γεράσει στο άψε-σβήσε.

Βλέπω τη Ράινα που φτιάχνεται αν και δεν έχει πελάτη απόψε. Η Κριστιάνα την ρωτάει πολλές φορές για ποιο λόγο μα εκείνη δεν μπαίνει στον κόπο να της απαντήσει. Εμένα δεν με νοιάζει και ιδιαίτερα...

«Να σου πω Μπίλι. Μου είπε ο Τζάστιν πως θα παίξουν χαρτιά με του άλλους απόψε. Όσοι δηλαδή δεν θα είναι στα δωμάτια...»

«Γι' αυτό μου ετοιμάζεσαι και εσύ; Πας να πάρεις κανά λεφτό; Λες και θα μπορέσεις να τα κάνεις τίποτα εδώ μέσα...» της λέω πριν προλάβει καν αν τελειώσει την πρότασή της.

«Άντε γαμήσου μωρή... Δεν φτάνει που στο λέω και εσένα μπας και έρθεις.»

«Να έρθω;»

«Ναι μωρή. Μου είπε ο Τζέησον ότι ο Όουεν γουστάρει οπότε δεν θα χαλαστεί αν του πάρεις και καμιά πίπα όσο παίζει. Πήγαινε και πες του ότι θα είσαι το γούρι του!»

Καλά η αλήθεια είανι πως δεν θα με χάλασε να πάρω και κανά δωράκι... Δεν το σκέφτομαι πολύ και απλά βάζω και εγώ λίγη μάσκαρα, μπόλικη κολόνια και ένα σάλι με φτερά. Όσο πιο κιτς τόσο καλύτερα.

Πόρνη Πολυτελέιας {GW15}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ