Κεφάλαιο 20

9.9K 714 20
                                    

Το κλαμπ είναι γεμάτο. Οι άλλες κάτω έχουν ήδη πιάσει δουλειά στα δωμάτια. Εμείς πάνω πάλι ετοιμαζόμαστε για το σόου που θα αναδείξει την Ράινα ως πρώτο όνομα εδώ πέρα. Πάντα πάλευα για μένα και μόνο για μένα, και τώρα πρέπει να χορέψω με τέτοιο τρόπο ώστε να δείχνει καλή η Ράινα για να βρει πελάτη; Δεν θα ναι καλά αυτή μαντάμ μου φαίνεται. Δεν έχω περάσει εγώ όσα έχω περάσει στη ζωή μου για να βρεθώ δεύτερη πίσω από μια άλλη. Όχι δεν είναι θέμα ματαιότητας, και πραγματικά δεν θα με ενδιέφερε καθόλου αν γινόταν και πρώτο όνομα σε ολόκληρο τον πλανήτη η Ράινα, αρκεί όμως αυτό να μην επηρεάσει τη δική μου δουλειά. Και όπως και να το κάνουμε όταν η μαντάμ με βάζει να πλαισιώνω την Ράινα σε αυτές τις μαλακίες δεν θα έχω χρόνο να διαφημίσω τον εαυτό μου απόψε με αποτέλεσμα εγώ να χάνω πελάτες και εκείνη να μου τους κλέβει. Όχι αυτό δεν πρόκειται να το αφήσω έτσι.

Η Αντζελίνα πάλι δείχνει να είναι στον κόσμο της. Λογικό, τι ανάγκη έχει εκείνη. Οι πελάτες της θα την διαλέξουν ότι και να γίνει. Για την ακρίβεια δεν χρειάζεται πια καν να ανεβαίνει στο κλαμπ τον τελευταίο καιρό. Έχει αναλάβει ο Άλφα να έρθει σε επαφή με όσους θα θέλανε μια αφέντρα πάνω από το κεφάλι τους, και έτσι της κλείνει τα ραντεβού χωρίς εκείνη να κουνήσει ούτε το δαχτυλάκι της. Εγώ όμως πρέπει να παλέψω για να κρατήσω αυτά που έχω. Σε όλη μου τη ζωή έπρεπε καθημερινά να αγωνίζομαι να αποδεικνύω τον εαυτό μου για χάρη της επιβίωσής μου. Ακόμα και σε αυτό το κωλομέρος χρειάζεται κάθε μέρα να δείχνω σε τύπους σαν τον Όουεν πως έχω κάτι που χρειάζονται έτσι ώστε να διασφαλίζω την ζωή μου εδώ...

Τα φορέματα που μας έδωσε η μαντάμ είναι κάτι στενά πέτσινα κοντά και χωρίς καθόλου μανίκια. Όλα στο ίδιο απαίσιο μωβ χρώμα, για να είμαστε ασορτί με το κλαμπ. Η Ράινα πάλι φοράει ένα στενό χρυσό με ουρά και ενίσχυση στο μπούστο έτσι ώστε τα βυζιά της να δείχνουν ακόμα μεγαλύτερα, πούπουλα στο στέμμα της και λευκά γάντια μέχρι τους αγκώνες. Μπράβο, μπράβο! Αληθινή αριστοκράτισσα...

«Έλα γαμώτο, πόση ώρα πρέπει να σου φωνάζω!» η Ράινα ωρύεται και πάλι στην Αλίνα -την ποία την έχουν φέρει την κακομοίρα να μας βοηθάει όσο ετοιμαζόμαστε- για να της δέσει τα παπούτσια. Λες και μέχρι χθες είχε και υπηρετικό προσωπικό να της κάνει αυτή του δουλειά. Άσχημο πράγμα να παίρνουν τα μυαλά σου αέρα, ιδικά σε επαγγέλματα σαν το δικό μας...

Βάζουμε και τις τελευταίες πινελιές στην εμφάνισή μας -γκλίτερ από πάνω μέχρι κάτω η Ράινα, για παράδειγμα- και ξέρουμε ότι ανά πάσα στιγμή θα ανοίξει η κουρτίνα να βγούμε στη σκηνή. Ναι, φυσικά η μαντάμ ανέλαβε να εξοπλίσει πλήρως αυτή τη σκηνούλα που έστησε. Τέσσερις μαύρες καρέκλες και άλλη μια χρυσή σαν θρόνος μας περιμένουν να κάτσουμε και να ξεκινήσουμε το σόου. Λίγα λεπτά έχουν μείνει...

Πόρνη Πολυτελέιας {GW15}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin