Κεφάλαιο 4

12.7K 837 33
                                    

   Στο βάθος του διαδρόμου πίσω από την σκουριασμένη σιδερένια πόρτα με το μπλε αστέρι κολλημένο –λες και είμαστε τίποτα σταρ- βρίσκονται ήδη η Κριστιάνα και η Ράινα όπου έχουν κολλήσει στους δυο μπράβους του μίστερ Άλφα και εκείνοι δείχνουν να το διασκεδάζουν.

   Ο χώρος μοιάζει με ένα μακρόστενο κουτί. Αποπνικτικά χαμηλοτάβανο με στριμωγμένα κρεβάτια το ένα δίπλα στο άλλο. Βρομάει εδώ μέσα. Αυτή η βρώμα της άπλυτης γυναίκας. Της γυναίκας που έχει περάσει πολλά... Ιδρώτας, τσίσα πιθανόν και εμετός. Ο ένας τοίχος είναι καλυμμένος από έναν μεγάλο καθρέφτη. Έναν ραγισμένο καθρέφτη. Η ρωγμή σχηματίζει μια τεράστια διαγώνιο χωρίζοντας τον στα δύο. Σαν δυό κομμάτια πίτσας. Συνειδητοποιώ ότι είμαστε νηστικές. Καιρό είχα να πεινάσω. Αναστενάζω αυθόρμητα και βλέπω το βλέμμα του Έις πάνω μου.

«Άη γαμήσου» του φωνάζω οργισμένα και πέφτω πάνω σε ένα κρεβάτι.

   Ο ίδιος φαίνεται αν θέλει να αντιδράσει μα μπαίνει μπροστά του αυτός που σαλιάριζε πριν λίγο με τη Ράινα πιάνοντας τα μεγάλα βυζιά της λες και δεν είχε ξαναδεί γυναίκα. Πόσο λιγούρηδες μπορούν να γίνουν οι άντρες! Το μάτι τους είναι αχόρταγο.

«Έις χαλάρωσε.»

«Τι να χαλαρώσω ρε Τζέισον; Την ακούς τη μαλακισμένη πως μου μιλάει;» Ο Έις σπρώχνει τον Τζέισον προσπαθώντας να έρθει σε μένα μα λίγο μετά σταματάει να προσπαθεί εκνευρισμένος και κοπανάει την σιδερένια πόρτα φεύγοντας από το δωμάτιο.

«Μωρή βρωμιάρα τι του έκανες; Ο Έις δεν μπαίνει σε κόπο να τσακώνεται με πουτάνες...» αυτός ο Τζέισον μου τη δίνει στα νεύρα. Τι να του έκανα δηλαδή; Τον αγνοώ και γυρνάω μπρούμυτα στο κρεβάτι χώνοντας τη μούρη μου στο μαξιλάρι. Βρωμάει τόσο πολύ... «Μωρή πουτάνα, μήπως τον έκλεψες;»

«Δεν θα μιλάς έτσι στη Μπίλι εντάξει; Δεν είναι κλέφτρα!» Η Ράινα του φωνάζει προς υπεράσπισή μου και εκείνος βγάζει το σκασμό.

   Αυτή η γυναίκα είναι θεά. Ούτε δέκα λεπτά μαζί του και ήδη τον κάνει ότι θέλει. Τώρα σχετικά με αυτό το 'κλέφτρα', δεν θα έκλεβα ποτέ κάτι από έναν φίλο ας πούμε... αλλά γενικά έχω κάνει τα πάντα για την επιβίωσή μου. Το να κλέψω ήταν και είναι το λιγότερο.

«Τέλος πάντων... Μάικ πάμε.» λέει ο Τζέισον στον άλλο τύπο και οι δύο βγαίνουν έξω αφήνοντας τις τρεις μας.

   Η Ράινα αρχίζει να ξετυλίγει τα ρόλεϊ από τα μαλλιά της που φορούσε όλη μέρα.

«Τι κάνεις;» τη ρωτάει η Κριστιάνα που παρά τα νάζια που έκανε σε εκείνον τον Μάικ πριν λίγο, μπορώ να δω πως είναι πραγματικά εκτός εαυτού.

Πόρνη Πολυτελέιας {GW15}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora