Κεφάλαιο 22

9.8K 746 64
                                    

Το Σαββατοκύριακο πέρασε εξαιρετικά! Ναι... τι εννοώ... Το Σάββατο κατάφερα να πάρω δύο καινούριους πελάτες, ο ένας από αυτούς ήρθε και την Κυριακή για να με βρει. Συνολικά μάζεψα 6 χιλιάρικα. Ο Άλφα έχει τρελαθεί. Δεν το πιστεύει τι 'χρυσορυχείο' είμαι όπως με αποκαλεί. Εδώ πήγε και μου αγόρασε και καινούρια γκαρνταρόμπα. Που σαι Μίνα να δεις μεγαλεία η κόρη σου. Εσύ που με δίδαξες να ζω με τα σκατά, που σαι να δεις τι καταφέρνω. Πόσο πολύ κοστίζω.

Η Ράινα δεν είχε φανεί. Ούτε καν κοιμάται στο δωμάτιο μαζί μας πλέον. Και η μαντάμ έχει εξαφανιστεί. Πήρε το αφτί μου πως την έχει βγάλει βόλτα αν της γνωρίσει πελάτες. Πώς να το κάνουμε, όταν περνάω όλη μέρα στην κουζίνα κάνοντας τα κέφια του Όουεν όλο και κάτι μαθαίνω. Άκουσα τον Φόλκερ να λέει πως η μαντάμ έχει χεστεί πάνω της. Φοβάται ότι χάνει την υπεροχή της στον Άλφα, και ενώ όσο προσπαθεί να τον πείσει πως έχει ανακαλύψει την καλύτερη πουτάνα, την Ράινα δηλαδή, τόσο η βουλγάρα την βγάζει λάθος. Δεν λέω μια χαρά πελατεία είχε και εκείνη από την ημέρα που ήρθαμε μα καμιά βραδιά δεν έβγαλε πάνω από τριακόσια δολάρια, κατά που εγώ έχω ξεπεράσει κατά πολύ από την πρώτη κιόλας νύχτα...

Δεν την είδα λοιπόν μέχρι σήμερα. Περίμενα στην σειρά για φαγητό και εκείνη μπήκε όλο αυτοπεποίθηση, άνοιξε το ψυγείο, πήρε ότι ήθελε και έφυγε. Κανείς από τους μπράβους του Άλφα δεν έδειξε να αντιδράει ούτε καν ο Έις ο οποίος μόλις ήρθε. Και αυτός είχε χαθεί όλο το σαββατοκύριακο. Ξέρω ξέρω, «εξωτερικές δουλειές». Και αυτό που μου τη δίνει είναι πως σήμερα δείχνει ακόμα πιο ανάλαφρος και φρέσκος. «Τι έγινε ρε μαλάκα, γάμησες καλά χθες και γι' αυτό τέτοιες χαρές;» ορίστε μέχρι και ο Όουεν δείχνει να παρατηρεί αυτό το ηλίθιο χαμόγελο που είναι κολλημένο στο πρόσωπό του. Όχι μόνο αυτό, έχει κιόλας ξυριστεί και φαίνεται γενικά πολύ περιποιημένος.

«Γιατί πότε δεν γαμούσα καλά;» του λέει ειρωνικά χωρίς ουσιαστικά να απαντήσει... Καλά ρε Έις, άραξε λίγο. Σαν πολύ αυτοπεποίθηση δεν απέκτησες ξαφνικά;

«Α ναι σωστά, μόνο το δικό μας πράγμα δεν καταδέχεσαι» πετάγεται ένας άλλος αρπάζοντάς με από τα μάγουλα, ως δείγμα για το τι εννοεί 'δικό μας πράγμα'.

Αποφεύγω να κοιτάξω τον Έις ή γενικά οποιονδήποτε άλλον. Μένω να φάω στην κουζίνα, δεν χρειάζεται πια να μου το ζητήσει ο Όουεν. Ξέρω ότι όποτε είναι εκεί την ώρα του φαγητού, πρέπει και εγώ να μένω για να κάνω αυτό που έχω να κάνω. Γενικά σπάνια μένει καμιά άλλη εδώ μέσα. Όταν θέλουν να πηδήξουν καμιά από τις άλλες συνήθως πάνε στο δωμάτιο μας. Καμιά φορά όμως τις φέρνουν και εδώ. Να αυτήν την Αλίνα ας πούμε την φέρνουν συχνά εδώ. Της κλείνουν πάντα το στόμα γιατί αλλιώς κλαίει και ουρλιάζει, λέγοντας ακαταλαβίστικα πράγματα στη γλώσσα της.

Πόρνη Πολυτελέιας {GW15}Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt