Κεφάλαιο 33

8.7K 697 49
                                    

   Η κατάσταση έχει ξεφύγει. Μα να φέρει τον μικρό εδώ; Είναι σοβαρή; Αυτό δεν ήταν το σχέδιο; Πως θα τον κρύψουμε; Πως κρύβεις ένα πιτσιρίκι σε ένα μπουρδέλο; Έπρεπε να το καταλάβω ότι όλη αυτή η ιστορία θα έβγαινε σε κακό... Έπρεπε να κοιτάω τη δουλειά μου; Στο κάτω-κάτω δεν είχα λόγο να βοηθήσω αυτήν την ηλίθια. Θα πρέπει να βρω ένα τρόπο να πείσω τον Άλφα ότι εγώ δεν είχα καμία σχέση με όλα αυτά. Δεν μπορώ να αφήσω κανέναν να καταλάβει ότι ουσιαστικά ήταν το δικό μου –δυστυχώς πετυχημένο- σχέδιο που έφερε τον μικρό εδώ.

Πο ρε γαμώτο... πως έγιναν έτσι τα πράγματα;

Για την ώρα συμφωνήσαμε να κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να μην μας πάρουν χαμπάρι οι άλλες. Αν δουν τον μικρό μπορεί να μας προδώσουν για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο ότι δεν είναι μπλεγμένες... εγώ στη θέση τους αυτό θα έκανα.

Η Αντζελίνα κατάφερε εύκολα να κοιμηθεί, η Αλίνα είναι ξαπλωμένη στο ράντζο που κρύβεται ο γιος της. Δεν ξέρω αν κοιμάται ή αν προσποιείται ότι κοιμάται... Εγώ πάντως δεν μπορώ να κλείσω μάτι. Η σκέψη ότι από στιγμή σε στιγμή μπορεί να μπουκάρει κανένας Φόλκερ εδώ και να αρχίσει να μας ξεκάνει μία-μία επειδή του την στήσαμε έτσι άσχημα, με τρελαίνει.

Κοιτάζω τον μικρό που έχει ξεραθεί στον ύπνο κάτω από την Αλίνα. Έχει κουλουριαστεί και το πρόσωπό του είναι καλυμμένο τελείως από τα πυκνά μαλλιά του που μοιάζουν με σφουγγαρίστρα.

Νόμιζα πως είχε ζήσει όλα, πως λίγο-πολύ δεν υπήρχε κάτι το απρόσμενο να περιμένω. Και να τώρα που βρεθήκαμε εδώ με ένα παιδί...

Το επόμενο πρωί δεν ακολουθώ τις άλλες στο μπάνιο αλλά πάω στην κουζίνα. «Είναι εδώ ο Όουεν;» ρωτάω μα παρατηρώ πως όλο άγνωστες φάτσες βλέπω τριγύρω.

Δεν πειράζει καλύτερα... προσφέρω τις 'υπηρεσίες' μου στα γρήγορα σε έναν από τους μπράβους με αντάλλαγμα φαγητό. Αλλά δεν είναι για μένα. Ξέρω πολύ καλά πως αν θέλω να την βγάλω καθαρή εδώ μέσα πρέπει να πω κατευθείαν στον Άλφα για τον Λούκα, μα για την ώρα δεν μπορώ να τον αφήσω νηστικό. Ξέρω πως είναι να μην έχεις μπουκιά να βάλεις στο στόμα σου. Και αμφιβάλλω αν η Αλίνα μπορεί να βρει να του δώσει κάτι... σίγουρα θα κρατήσει το δικό της φαγητό για τον γιο της μα δεν αρκεί.

Την ώρα που επιστρέφω στο δωμάτιο έχω μια ατυχή συνάντηση με τον Φόλκερ και τον Έις στο διάδρομο που πρέπει μόλις να ήρθαν. Αυτοί μου έλειπαν τώρα...

Πόρνη Πολυτελέιας {GW15}Where stories live. Discover now