Κεφάλαιο 5

12.4K 827 30
                                    

   Επιστρέφω στο δωμάτιο. Δεν κάνω καμιά μαλακία στην πορεία. Δεν είμαι ηλίθια, αν κάνω καμιά βλακεία να φύγω, κατά πάσα πιθανότητα θα βρεθώ και εγώ νεκρή από το γλυκό χέρι του Έις... ή κανενός άλλου μαλάκα.

«Που στο διάολο σε πήγαν;» με ρωτάει η Ράινα όταν μπαίνω.

«Να μου πλύνουν τη μούρη» μουρμουράω καθώς βλέπω πως είμαστε και πάλι μόνες μας. «Τι είναι αυτά;» ρωτάω δείχνοντας διάφορες κρεμάστρες με ρούχα σε μια μαλακία με ροδάκια.

«Μας έφεραν γκαρνταρόμπα» λέει η Κριστιάνα αρκετά εκνευρισμένη. Παρατηρώ ότι μας έχουν φέρει και μια κούτα με καλλυντικά τα οποία ήδη έχει προλάβει η ιταλίδα.

«Τι έπαθε αυτή;» ρωτάω κοιτώντας τα απαίσια ρούχα. Είναι όλα κιτς. Καλά όχι ότι με νοιάζει και ιδιαίτερα, αλλά μέχρι χθες φορούσα ρούχα ακριβών σχεδιαστών. Δεν μπορούσε φυσικά ο κάθε μεγάλος επιχειρηματίας και υπουργός να βολεύεται με κοριτσάκια που ντύνονται με κουρέλια των είκοσι δολαρίων.

   Η Ράινα γελάει κάπως. «Αυτά που της είπε η μαντάμ να φορέσει είναι πραγματικά χάλια.» μου λέει και μου δείχνει κάτι σαν στολή τσιρλίντερ με έντονα χρώματα. Γελάω και εγώ και η Κριστιάνα μας απαντάει κάτι στα ιταλικά. «Εμένα πάλι θα με ντύσει λέει βασίλισσα» συνεχίζει όλο περηφάνια.

«Της είπες τη μαλακία με το όνομά σου σωστά;»

«Ακριβώς!» μου λέει καθώς φουσκώνει τα ξανθά μαλλιά της.

«Για μένα;» ρωτάω χωρίς ιδιαίτερη περιέργεια. Ότι μαλακία και να είναι θα την φορέσω χωρίς να πω τίποτα. Είτε διαμάντια είτε κουρέλια το αποτέλεσμα θα είναι πάντα το ίδιο...

   Η Ράινα μου δείχνει κάτι λευκά ρούχα μέσα σε μια διάφανη σακούλα. Τραβάω την κρεμάστρα και βγάζω τη σακούλα. Είναι ένα κοντό λευκό φόρεμα με πούπουλα. «Τέλεια θα με ντύσει κότα!» λέω σαρκαστικά ενώ τα πούπουλα μαδάνε πάνω μου. Στο πίσω μέρος είναι ενσωματωμένα κάτι απαίσια φτερά. «Άγγελος-κότα λοιπόν...» Γδύνομαι τελείως και ψάχνω για ένα ζευγάρι εσώρουχα. Βρίσκω ένα χρυσό στρινγκ και ένα χρυσό σουτιέν. Φυσικά δεν είναι σετ και η απόχρωση είναι διαφορετική αλλά τι να λέμε τώρα.

«Άφησε τα αυτά Μπίλι θα τα βάλω εγώ» λέει η Ράινα. Δεν με νοιάζει ιδιαίτερα. Ας τα βάλει.

«Βρες μου άλλα όμως...»

   Σκύβει στα πεταμένα στο πάτωμα εσώρουχα και βρίσκει ένα με φτερά να κρέμονται στο πίσω μέρος. «Πάρε αυτό θα πηγαίνει και με την υπόλοιπη κότα» Της απαντάω με μια χειρονομία και το παίρνω για να ντυθώ.

Πόρνη Πολυτελέιας {GW15}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin