Κεφάλαιο 3

12.9K 863 46
                                    

«Κάρμεν, κορίτσι μου, μου αρέσει αυτό που ακούω. Βλέπω δεν έχεις κανέναν ηθικό φραγμό. Θυσιάζεις την άλλη για να ζήσεις εσύ. Αυτό μπορεί να μου φανεί πολύ χρήσιμο... Αν και προτιμούσα την άλλη. Είναι πιο κοντούλα και δεν έχω πολλές κοντούλες. Αλλά πρέπει να παραδεχτώ πως χαίρομαι πολύ να ακούω αυτό που μου είπες. Ελπίζω να είπες την αλήθεια Κάρμεν και να είσαι πράγματι περιζήτητη.» η μαντάμ λέει ρουφώντας την πίπα της.

«Φυσικά και λέω αλήθεια» παρατηρώ πως ο Έις με κοιτάζει. Προφανώς του έκανε εντύπωση το γεγονός ότι είμαι τόσο διάσημη στον χώρο μου. «αλλά αν θέλεις και μια επαγγελματική συμβουλή... εγώ στη θέση σου θα έπαιρνα και την Αντζελίνα.» της δίνω λίγο χρόνο για να σκεφτεί αυτό που λέω.

«Και γιατί να κάνω κάτι τέτοιο.»

«Γιατί δεν νομίζω πως έχεις άλλη αφέντρα στο μαγαζάκι σου και η Αντζελίνα είναι η καλύτερη που θα μπορούσες να βρεις!» Το ότι ήθελα πρώτα να εξασφαλίσω την επιβίωσή μου δεν σημαίνει πως έχω σκοπό να αφήσω την Αντζελίνα να ψοφήσει σαν της άλλες.

«Ποια αυτή; Αυτή χέζεται πάνω της και μόνο που είναι εδώ.» ο Έις πετάχτηκε ξαφνικά.

   Γυρνάω προς το μέρος του και τον κοιτάζω με σηκωμένο το φρύδι. «Γιατί δεν την δοκιμάζεις; Νομίζω θα σου χρειαζόταν μια σαν την Αντζελίνα για να στρώσεις λιγάκι.»

«Τι είπες μωρή μαλακισμένη;» μου φωνάζει εξαγριωμένος.

«Έις. Μην ανακατεύεσαι.» η μαντάμ ούτε που γυρίζει να τον κοιτάξει εγώ όμως δεν έχω πάρει τα μάτια μου από τα δικά του και εκείνος το ίδιο.

«Μην μπερδεύεσαι. Μια επαγγελματίας θα ξέρει πολύ καλά πως δεν είμαστε στην πραγματικότητα αυτό που δείχνουμε στον πελάτη.»

«Τέλος πάντων... θα την δοκιμάσει ο άντρας μου και αν είναι όσο καλή λες θα την κρατήσουμε. Περάστε τώρα και εσείς μέσα. Έις έλα και κλείσε την πόρτα πίσω σου.»

   Μπαίνουμε όλοι στον άλλο δωμάτιο αφήνοντας μόνο την Μελ Κόκο πίσω μας να παλεύει με τα αίματα της Τζόις. Καταπίνω το σάλιο μου και το νοιώθω να μου καίει το λαρύγγι. Αυτό λέγεται κατάντια, να πρέπει να παρακαλάς για τη ζωή σου, αυτό είναι κάτι που ποτέ δεν θα σταματήσει να με οργίζει. Να κοιμάμαι με ξένους για λεφτά δεν μου φαίνεται περισσότερο ανήθικο από έναν ζωγράφο που πουλάει την τέχνη του για λεφτά. Αυτός στο κάτω-κάτω πουλάει μια για πάντα ένα κομμάτι της ψυχής του. Εγώ μονάχα μια υπηρεσία και μετά είμαι και πάλι ολόκληρη.

Πόρνη Πολυτελέιας {GW15}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang