Κεφάλαιο 16

10K 752 58
                                    

   Όταν τελειώνω με το μπάνιο μου φυσικά δεν βρίσκω τον Έις να με περιμένει εκεί... Καλύτερα, δεν ξέρω αν θα ήταν καλό να συγκρουστούμε άλλη μία φορά. Τουλάχιστον τώρα είμαι καθαρή και αυτό μετράει. Το μπάνιο ήταν άκρως αναζωογονητικό.

   Πίσω στο δωμάτιο οι άλλες ετοιμάζονται για το δικό τους μπάνιο. Η Ράινα με καρφώνει με φανερή ζήλεια, τη στιγμή που με βλέπει τυλιγμένη στην χνουδωτή μωβ πετσέτα. Της χαμογελάω ειρωνικά. Αυτή η αντιζηλία αρχίζει να έχει πλάκα. Ξαπλώνω στο κρεβάτι και κλείνω τα μάτια μου προσπαθώντας να ηρεμήσω, έστω για αυτό το λίγο που θα τους πάρει να τελειώσουν το μπάνιο τους... Είναι κάποιες στιγμές που έχω ανάγκη τα πάντα να σωπάσουν και να μείνω μόνη μου. Μόνη με τον εαυτό μου. Μα δύσκολα συμβαίνει κάτι τέτοιο σε ένα μέρος σαν και αυτό.

   Η πόρτα ανοίγει και κάποιος σπρώχνει μια κοπέλα μέσα. Από τα κλάματα και τους λυγμούς αναγνωρίζω ότι είναι η Αλίνα. Είναι γυμνή αλλά κρύβει το κορμί της με το φόρεμα που κρατάει σφιχτά στα χέρια της. Ουρλιάζει και δεν σταματάει. Σέρνεται στα γόνατα προς το μέρος μου μιλώντας στα ρουμάνικα. Φυσικά δεν καταλαβαίνω απολύτως τίποτα. Δεν ξέρω πως ακριβώς μα καταφέρνει για λίγο να με κάνει να λυγίσω. Δείχνει τόσο βασανισμένη. Τόσο γερασμένη αν και αποκλείεται να είναι πάνω από είκοσι πέντε. Πιάνω ένα από τα εμφιαλωμένα νερά της Ράινα –αν και ξέρω πόσο θα την εκνευρίσει αυτό- και το δίνω στην κοπέλα. Εκείνη για μερικά λεπτά σταματά εντελώς το κλάμα και με κοιτάζει κατάματα. Μπορώ να διακρίνω την ελπίδα στο βλέμμα της. Σίγουρα είναι ένας άνθρωπος που ποτέ κανείς δεν την βοήθησε στη ζωή της. Ένας άνθρωπος κακόμοιρος με όλη την έννοια της λέξης. Ξαφνικά σκύβει και αρχίζει να μου φιλάει τα πόδια. Δεν μπορώ να ανεχτώ κάτι τέτοιο. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι με θεωρεί ήρωα ή σωτήρα της, ή οτιδήποτε άλλο. Την κλοτσάω, όχι με δύναμη, ίσα-ίσα για να την σταματήσω και να την απομακρύνω. Με κοιτάει και πάλι μπερδεμένη. Δεν της λέω τίποτα μα σέρνω το μπουκάλι με το νερό προς το μέρος της.

   Αποφεύγω να την ξανακοιτάξω, ευτυχώς ο Φόλκερ φέρνει τις υπόλοιπες αρκετά γρήγορα και δεν χρειάζεται να μείνω άλλο με την Αλίνα οι δυό μας.

«Θες να με βοηθήσεις να βρω κάτι για απόψε, θα με στείλουν συνοδό...» πλησιάζω την Ράινα ενώ ντύνεται.

«Βρες μόνη σου μωρή. Τι νομίζεις; Εγώ δεν έχω δουλειά;» Τι διάολο; Μύγα την τσίμπησε αυτή; Δεν μπαίνω στον κόπο να το συζητήσω άλλο...

Πόρνη Πολυτελέιας {GW15}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora