ΠΡΟΣΟΧΗ! Αυτή η ιστορία πρόκειται να έχει αρκετά βίαιες σκηνές και ιδιαιτέρως mature περιεχόμενο. Αν κάποιος νοιώθει άβολα με αυτό παρακαλώ να μην συνεχίσει.
Τον νοιώθω να μπαίνει μέσα μου βίαια για τρίτη φορά. Βασικά δεν νοιώθω τίποτα. Έχω πάρει τόσα πράγματα που και να έβγαζε όπλο και να με πυροβολούσε κατευθείαν στο στομάχι δεν θα ένοιωθα τίποτα. Αλλά έτσι όπως ταρακουνιέται το κρεβάτι καταλαβαίνω πως συνεχίζει να μπαινοβγαίνει.
«Έτσι κοπελάρα μου. Έτσι λίγο ακόμα θα σε γαμήσω. Λίγο ακόμα και τελειώνω.» μουρμουράει με κοφτές ανάσες ενώ ρίχνει το βάρος του πάνω μου και χουφτώνει τα βυζιά μου. Δυσκολεύομαι να αναπνεύσω. Δεν ζυγίζει και λίγο. Σίγουρα πάνω από ογδόντα πέντε κιλά.
Κάνει μια παύση. Λογικό. Δεν αντέχει πολύ. Όλο το σώμα του είναι ιδρωμένο σαν γουρούνι και οι μύες του σίγουρα παραπονιούνται με την παραμικρή κίνηση που κάνει.
Χώνεται και πάλι μέσα μου. «Κοπελάρα μου τι ματάρες σου έδωσε ο θεός! Με καυλώνεις και μόνο που σε βλέπω» χαμογελάω πλατιά σε αυτό που μου λέει. Είναι σημαντικό ο πελάτης να νοιώθει πως ακούς αυτά που σου λέει. Πως τον υπολογίζεις. «Πες μου αυτά που μου λες σε παρακαλώ»
«Τι εννοείτε;» μερικοί πελάτες λατρεύουν τον ρόλο της χαζούλας αθώας.
«Ξέρεις. Θέλω να ακούσω βρομόλογα από αυτό το γλυκό στοματάκι.» χαζούλα, αθώα μα πρόστυχη. Κλισέ και βαρετό μα εύκολο.
«Ξέρετε... ξέρεις θέλω να νοιώσω το σκληρό καυλί σου μέσα μου.»
«Μμμ... ναι πες κι άλλα» τον βλέπω να κλείνει τα μάτια του και να ιδρώνει ακόμα περισσότερο. Όσο δεν με κοιτάζει καταφέρνω να αφήσω ελεύθερο ένα χασμουρητό που ήθελα εδώ και πολύ ώρα.
«Έχεις τον πιο σκληρό πούτσο που έχω νοιώσει ποτέ.» η ηθοποιία παίζει βασικό ρόλο στην δουλειά μου. Βασικά έχω παίξει τόσους πολλούς ρόλους στη ζωή μου και τόσο καλά που δεν νομίζω πως έχω να ζηλέψω κάτι από όλους αυτούς με τα Όσκαρ.
«Αλήθεια λες;» καταφέρνει να με ρωτήσει ύστερα από μερικά αγκομαχητά. Έχει αρχίσει να με κουράζει. Είμαστε μισή ώρα εδώ και παλεύει να τα καταφέρει. Μα φίλε μου σταμάτα ξεκίνα δεν κάνουμε δουλειά έτσι.
«Πάντα» να αν δεν είναι καλή ηθοποιία να μπορώ να πω πειστικά αυτή τη λέξη τότε τι είναι; «Είσαι ο πιο σκληρός και ο πιο άγριος. Με έχεις ξεσκίσει» λέω μερικές ακόμα τέτοιες μαλακίες ελπίζοντας ότι θα τελειώνουμε επιτέλους.
YOU ARE READING
Πόρνη Πολυτελέιας {GW15}
RomanceΓεννημένη πόρνη. Για κάποιους, η πανέμορφη Κάρμεν που πολλοί πληρώνουν αδρά για μια νύχτα μαζί της. Για τον Έις, άλλη μια του δρόμου, ένα μίασμα της κοινωνίας, μια γυναίκα τόσο ανήθικη που δεν αξίζει καν την λύπηση του. Για την ιδία, απλά η Μπίλι. Α...