Στο μυαλό του Άλφα.

8.4K 606 103
                                    

(Μια μέρα με τον Άλφα.)

Όχι, όχι. Δεν είναι καθόλου εύκολο να είμαι εγώ. Πιστεύετε πως το να είναι κάποιος τόσο πετυχημένος, τόσο πανέμορφος και εκθαμβωτικός όπως εγώ είναι κάτι έμφυτο; Καλά, για να είμαι ειλικρινής στην περίπτωσή μου όλα ήταν πάντα θέμα προσωπικότητας... attitude, πώς το λένε; Και εγώ φυσικά δεν έχω σε τίποτα να ζηλέψω όλες αυτές τις μεγάλες προσωπικότητες της ιστορίας. Άλλωστε σύντομα θα είμαι και εγώ μία από αυτές.

«Γλυκούλη! Το νερό άρχισε να κρυώνει! Έλα να μου το φτιάξεις. Δεν θέλουμε να ξεπαγιάσω και αν είμαι κακόκεφος όλη μέρα...»

«Μάλιστα, αφεντικό, έρχομαι!»

«Άντε, άντε βιάσου. Ξέρεις πολύ καλά πόσο ένα ζεστό μπάνιο με αιθέρια έλαια παπάγιας και χαλαρωτικά άλατα είναι το πλέον απαραίτητο για αν ξεκινήσω τη μέρα μου!»

Τι έλεγα; Α, ναι! Πόσο δύσκολο είναι αν είμαι εγώ... Να, τώρα για παράδειγμα βρίσκομαι αντιμέτωπος με ένα από τα σημαντικότερα διλήμματα της καθημερινότητάς μου. Τι να φορέσω!

«Γλυκούλη! Πες μου βρε πανίβλακα, σε ικετεύω, πες μου ότι η γούνα μου που λερώθηκε την προηγούμενη βδομάδα από το σιχαμένο αίμα εκείνου του βρομερού αποβράσματος που με ανάγκασε να πιάσω όπλο στα χέρια μου» το θυμάμαι και ανατριχιάζω «δεν ήταν η αγαπημένη μου; Η λουλακί με τις χρυσές λεπτομέρειες...» η ιδέα και μόνο πως αυτό το τρομερό στιλιστικό κομμάτι, αυτή η ζεστή και υπέροχη πανδαισία γούστου που τόσο λατρεύω μπορεί να έχει καταστραφεί, με βγάζει εκτός εαυτού! Βαράω με τις γροθιές μου τους σφιχτούς κοιλιακούς του γλυκούλη και ουρλιάζω «πες μου όλη την αλήθεια, θα το αντέξω! Απλά πες μου...» μα αυτός ο ηλίθιος με κοιτάζει σαν χάνος. Άχνα δεν βγάζει.

«Μα αφεντικό, δεν χρειάζεται να με χτυπάτε...»

«Καλά, καλά! Απλά πες μου. Έλεος, μη με βασανίζεις. Μην εντείνεις το δράμα ενός ταπεινού fashion icon!» όχι τίποτ' άλλο, αν κάνουν κάλους τα βελούδινα χέρια μου από τις γροθιές πάνω σε αυτό το τέρας, θα τρελαθώ.

«Η γούνα σα που λερώθηκε... δεν ξέρω τι σημαίνει λουλακί αφεντικό, μα αυτή που λερώθηκε ήταν η κόκκινη που σας είχε κάνει δώρο η μαντάμ-»

«Σταμάτα, Γλυκούλη, μην λες τίποτ' άλλο.» τον διακόπτω σηκώνοντας επιτακτικά την όμορφη παλάμη μου στην αγριόφατσά του. «Καλύτερα που καταστράφηκε αυτό το έκτρωμα. Γνωρίζεις πολύ καλά πως δεν θέλω να μιλάω άσχημα για τους νεκρούς, μα και οι δύο ξέρουμε πόσο κακόγουστη και κιτς ήταν η μακαρίτισσα. Άντε να μου ετοιμάσεις τώρα τη μάσκα ομορφιάς μου, γιατί συγχύστηκα και θα κάνω ρυτίδες.»

Πόρνη Πολυτελέιας {GW15}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant