«Με ακούς Κάρμεν;» από τις σκέψεις με έβγαλε η φωνή του καρχαρία.
Είχε τελειώσει, είχε ντυθεί και ετοιμαζόταν να φύγει. Είχα χάσει εντελώς την αίσθηση του χρόνου.
«Σε ακούω» λέω ψέματα έχοντας ακόμα κλειστά τα μάτια μου.
«Να με περιμένεις ξανά μέσα στην εβδομάδα ναι;»
«Φυσικά.» Ό, τι πεις… «Δεν πρόκειται να σε ξεχάσω» του λέω και κουνάω χαλαρά το χέρι μου χαιρετώντας τον.
Όταν πουλάς πολυτέλεια δεν πουλάς μόνο σεξ. Πουλάς συντρόφια στον άλλον. Ψάχνεις τι είναι αυτό που του λείπει και αν το βρεις και του το δώσεις θα ξαναέρθει και θα πληρώσει για να γεμίσει για λίγες στιγμές πάλι τον άδειο του εαυτό. Δεν είναι λίγες οι φορές που άντρες πλήρωσαν πολλά για να πάνε μαζί μου ενώ στην πραγματικότητα δεν τους έλειπε καθόλου το σεξ. Ωραίοι, νέοι, ενδιαφέροντες… τους έλειπε κάποιος να τους κάνει να νοιώσουν έτσι όπως είχαν ανάγκη.
Ο καρχαρίας μου ήθελε να ξέρει ότι είμαι ένα αθώο πλάσμα που τον χρειάζομαι. Ήθελε να ξέρει πως θα μου λείψει. Να παραμυθιάσει τον εαυτό του ότι θα τον σκέφτομαι…
Μένω μόνη στο δωμάτιο, γυμνή πάνω στο κρεβάτι… Δεν θέλω να κουνηθώ. Δεν θέλω να κάνω τίποτα μα ξέρω ότι πρέπει. «Πο ρε πούστη μου…» μουρμουράω πιο δυνατά απ’ ό, τι θα ήθελα και σηκώνομαι. Η όρασή μου ακόμα δεν λειτουργεί απόλυτα. Ακόμα χάνεται η σκέψη μου. Η αίσθηση είναι καταπληκτική. Περπατάω και νοιώθω ότι το μικροσκοπικό δωμάτιο έχει πια άλλες διαστάσεις.
Πιάνω τον κρύο νιπτήρα και προσπαθώ να αναγνωρίσω το πρόσωπό μου στον καθρέφτη μα μου είναι αδύνατο. Αυτό που μου έδωσε ο Έις είναι πολύ χειρότερο από ό, τι έχω πάρει εδώ και χρόνια. Και όσο και αν πρέπει να παραδεχτώ ότι καλά θα ήταν κάθε φορά που έχω πελάτη να είμαι τόσο μαστουρωμένη, ξέρω πως κάτι τέτοιο μπορεί να μου χαλάσει πολλές δουλειές. Να σήμερα δεν έδωσα τον καλύτερο μου εαυτό. Όλη την ώρα ήμουν εντελώς χαμένη. Αν είμαι κάθε φορά έτσι τι διαφορά θα έχω από μια απλή πουτάνα που απλά αφήνει να την πηδάνε χωρίς να κάνει η ίδια τίποτα. Όχι δεν γίνεται δουλειά έτσι…
Ανοίγω τη βρύση και αφήνω τα χέρια μου να βρέχονται κάτω από το νερό για αρκετή ώρα. Δεν μπορώ να λειτουργήσω καλά. Η αίσθηση του κρύου πάνω στο δέρμα μου είναι απερίγραπτή. Αγγίζω τα χέρια μου σε όλο μου κορμί ξεπλένοντας την αίσθηση από τον ξένο άντρα πάνω μου. Καθαρίζοντας κάθε σημείο του κορμιού μου.
ESTÁS LEYENDO
Πόρνη Πολυτελέιας {GW15}
RomanceΓεννημένη πόρνη. Για κάποιους, η πανέμορφη Κάρμεν που πολλοί πληρώνουν αδρά για μια νύχτα μαζί της. Για τον Έις, άλλη μια του δρόμου, ένα μίασμα της κοινωνίας, μια γυναίκα τόσο ανήθικη που δεν αξίζει καν την λύπηση του. Για την ιδία, απλά η Μπίλι. Α...