SM ||| 27 H•S

510 17 2
                                    

Aisyah tersedar dari tidurnya, dan melihat Zafran masih berada di sebelahnya sambil memeluk erat pinggangnya.

Aisyah tersenyum manis dan mengusap wajah kacak suaminya. Dia terus menghentikan usapan bila melihat Zafran terjaga akibat belaiannya.

Zafran perlahan-lahan membuka kelopak matanya, dan melihat Aisyah yang terjaga. Zafran tersenyum.

"Good morning sayang" Kata Zafran dengan nada seraknya, di cium sekilas pipi Aisyah.
"Err... Good morning abang." Balas Aisyah.

Aisyah mengalihkan tangan Zafran dari pinggangnya agar dia dapat bergerak. Namun apakan daya, Zafran mengeratkan pelukannya.

"Abang... Lepaskan lah saya, saya nak turun bawah ni. Nak pergi masak sarapan pagi." Kata Aisyah apabila melihat suaminya memeluk erat dirinya.

"Alah sayang, tak yah masak sarapan. I want eat you,can i?" Soal Zafran dengan senyuman sinis, Aisyah menelan air liurnya.

Zafran mengalihkan pandangannya ke bibir Aisyah, di pagut lembut bibir Aisyah. Aisyah cuba untuk mengikut rentak Zafran. Perlahan-lahan ciuman itu di lepaskan.
Aisyah terus berdiri.

Zafran melihat riak wajah Aisyah bertukar menjadi merah.
"Malu ke sayang?" Usik Zafran.

Aisyah terus mengambil tualanya dan masuk ke dalam tandas.

Zafran tertawa melihat riak wajah Aisyah yang kemerahan.

Semasa Aisyah berada di tandas, Zafran hanya memandang telefon pintarnya.

Setelah 20 minit Aisyah berada di tandas, dia keluar dengan mengenakan tuala sahaja. Aisyah memandang ke arah Zafran yang tidak mengenakan baju dan terpapar sixpack milik Zafran. Aisyah terpegun dengan kekacakan suaminya. Tanpa dia sedar, rupanya anak mata Zafran perasan akan kehadiran isterinya.

Zafran mempunyai idea nakal untuk mengusik isterinya, kebetulan isterinya hanya bertuala. Mungkin dia ingin ke wardrobe tapi tergendala, tidak tahu mengapa.

"Sayang... Kau memang betul-betul nak aku makan kau ke?" Duga Zafran sambil berjalan ke arah Aisyah.
"Hah? Makan? Sejak bila? Mana ada." Balas Aisyah.

"Sejak bila? Sekarang ni. Kau hidangkan aku makanan." Usik Zafran.

Aisyah baru perasan yang dia hanya mengenakan tuala, bahu dan separa dadanya terdedah begitu juga dengan paha gebunya terdedah.

"Mana ada! Saya dah nak pergi wardrobe, nak pakai baju." Bohong Aisyah.

Zafran tersenyum nakal.

"Kau nak aku rentap ke kau punya tuala dekat sini?" Kata Zafran dengan iringan ketawa terbahak-bahak.

Aisyah menolak dada bidang Zafran dan terus berlari masuk ke dalam wardrobe.

Aisyah berasa malu kerana kecuaiannya lekang memerhati suaminya yang tekun membuat workout dan menilik kekacakannya sehingga tidak perasan suaminya.

Setelah Aisyah memakai baju,dia melihat Zafran selesai mandi.

"Nak pergi mana?" Soal Zafran.
"Nak... Turun lah, saya nak buat breakfast sebelum awak keluar." Kata Aisyah dengan senyuman yang di ukir.

"Hm... Aisyah, aku ada benda nak cakap dengan kau ni." Tutur Zafran.
"Ape dia?" Soal Aisyah.
Zafran duduk di tepi katil.

"Sini lah duduk sebelah aku." Pelawa Zafran sambil menepuk katil tersebut agar Aisyah duduk di sebelahnya.

Aisyah hanya akur dan duduk di sebelah Zafran. Tersentak dengan itu, Zafran terus memagut rakus bibir munggil Aisyah untuk seketika dan di lepaskan. Aisyah hanya membalas ciuman tersebut.

SUAMIKU MAFIAWhere stories live. Discover now