SM ||| 24 H•S

451 15 4
                                    

Zafran membawa keretanya meluncuri lebuhraya Pahang. Apabila sampai di sebuah kawasan tersendiri. Di kawal ketat oleh pekerja-pekerja Zafran.

Zafran memarkirkan keretanya di hadapan mansion tersebut. Dia keluar dengan gagah sekali.Si sambut oleh Xavier, William, Leo, Evan dan Kylo serta Amran.

"Zafri mana?" Soal Zafran.
"Tu." Tunjuk Amran.

"Mana budak yang kau kata tu?" Soal Zafran.
"Dekat dalam bro." Ujar Zafri.

Zafran mengangguk dan masuk ke dalam. Dia turun ke tingkat bawah tanah. Di iringi oleh William, Xavier, Leo, Evan, Kylo, Amran dan Zafri.

Apabila dia berada di tempat bilik tersebut, dia terlihat terdapat dua orang wanita yang sedang leka bercerita.

"Kenapa Stella dan Richel dekat sini?" Soal pelik Zafran.
"Aku terpaksa bawa bro! Isteri aku berabis nak ikut." Ujar Leo.

"Kau pula?"
"Isteri aku nak sangat ikut, dia kata rindu juga nak turut serta dalam misi ni." Tutur Xavier.

Zafran hanya mengangguk.

"Anak korang mana?" Soal Zafran lagi.
"Hye Daddy Iman!" Jerit Hadly Danny.
"Hye my little handsome." Balas Zafran,dia menunduk untuk memeluk Danny.
"Danny dah makan?"

Danny mengangguk laju.

"Danny, daddy ada kerja kena buat. Can we talk later?" Pujuk Zafran.

Danny hanya sekadar mengangguk. Dia berlari pergi bersama Stella.

Zafran berdiri dan bergerak ke arah lelaki yang siap terikat di kerusi. Dia duduk di hadapan lelaki tersebut sambil menyilangkan kepalanya.

Dia memicit pelipisnya.

"Tolong lah jangan seksa aku!" Rayu lelaki tersebut.

Zafran tersenyum sinis.

"Kau jangan risau, sikit je ni aku buat." Ujar Zafran.

Dia mengambil pisau belati tersebut yang di pegang oleh Evan dan dia bermain-main pisau tersebut.

"Aku taknak cakap banyak dengan pengkhianat." Ujar Zafran.

Dia terus mengelar tangan lelaki tersebut.
Dia meneruskan lagi dengan mengelar paha lelaki tersebut sehingga dia menjerit kesakitan.
"William, Kylo pegang tangannya." Arah Zafran.

William dan Kylo terus sahaja memegang tangan lelaki tersebut.

"Kau tahan sikit, aku nak kerat sikit."

Zafran menarik lidah lelaki tersebut dan di potongnya lidah tersebut tanpa sebarang kasihan. Kemudian, dia teruskan lagi dengan mengelar leher lelaki tersebut dan pada akhirnya, jasad dan roh terpisah jua.

"Buang bangkai ni! Dan pastikan tempat ni clear tanpa sebarang darah!" Arah Zafran.

Mereka mengangguk.

Tidak berani untuk berkata banyak. Zafran sedang serius. Takut nanti dorang pula jadi mangsa seterusnya.

"Yaks lidahh!" Jerit Kylo.
"Makanlah." Kata Amran.
"Pala hotak kau! Kau lah makan." Balas Kylo.

"Dah biasa makan. Aku pernah makan telinga orang lagi." Seloroh Amran.

"Sini aku suap."

"Taknak!" Jerit Amran.

"Aku tau masih ada di kalangan kita yang pengkhianat." Kata Zafran dan bergerak ke arah sinki untuk mencuci segala darah yang tepercik di wajah kacaknya.

"Bukan aku!" Jerit William.
"Ya bukan aku juga!" Ujar Kylo.

"Aku ada kata nama korang?" soal sinis Zafran.

SUAMIKU MAFIAWhere stories live. Discover now