"Ab... abang..." Panggil Aisyah dengan lemah.
Zafran berjalan ke arah Aisyah.
"Sayang..."
"Abang..."Zafran mengusap kepala Aisyah dan mencium dahinya.
"Sayang dah sedar, syukur alhamdulillah." Kata Zafran dan mencium berkali-kali dahi dan pipi Aisyah.
"Mana... anak-anak... kita?" soal Aisyah dalam keadaan lemah."Anak-anak kita dekat wad baby sayang, tapi anak-anak semua okey." Balas Zafran.
Aisyah tersenyum manis.
"Terima kasih sayang sebab bertahan dan setia menunggu abang." Ucap Zafran dan mencium tangan Aisyah, wajah Aisyah tampak pucat sahaja setelah sedar dari koma.
"Sama-sama di kasih."
Jururawat datang dengan membawa dua bayi masuk ke dalam wad VVIP.
"Sayang, this is our babys." Ujar Zafran dan mengangkat anak lelaki mereka.
"Yang ni lelaki." Ujar Zafran.
Kemudian, Zafran mengangkat lagi seorang bayi perempuan."Dan yang abang dukung ni, perempuan."
Aisyah tersenyum, di ciumnya ubun-ubun anak lelakinya.
"Nama anak lelaki kita apa?" Soal Aisyah.
"That's up to you mama. Daddy serahkan semua pada mama." Balas Zafran dan mencium ubun-ubun anak perempuannya."Nama anak lelaki kita, Hayder Raykal kalau anak perempuan kita, Hani Rafisyah." Tutur Aisyah.
Zafran tersenyum.
"Nice name mama." Puji Zafran.
Zafran memandang abangnya."Nak pegang? Pegang lah dulu, aku nak azankan Hayder dulu." Ujar Zafran dan menyerahkan Hani kepada Zafri.
Zafri menyambut Hani. Terukir sebuah senyuman di bibirnya.
"Hai little cute papa." Kata Zafri dan mencium ubun-ubun Hani.
Amran datang dan mencium pipi Hani."Hye princess abah." Kata Amran dengan senyuman.
"Mama, daddy nak azankan dulu Hayder okey?" Soal Zafran.
Aisyah mengangguk perlahan.
Zafran mengambil Hayder dari pengangan Aisyah dan dia mendukung Hayder.
Dia berdiri ke arah kiblat dan memulakan azan terhadap lelakinya. Setelah siap, dia menyerahkan Hayder kepada Amran. Kemudian, dia mengambil Hani untuk di iqomatkan.
Leo dan Kylo ralat dengan anak-anak Zafran.
Richel dan Humayra juga turut berbual-bual mesra dengan Aisyah, mengambil aura. Kerana beberapa bulan lagi mereka juga bakal merasai apa yang Aisyah lalui, namun bezanya Aisyah melahirkan secara pembedahan. Manakala mereka pula melahirkan secara normal sahaja.
Stella pula berasa sakit yang teramat.
"Sayang.." Panggil Stella.
Xavier yang terdengar isterinya memanggil pergi ke arah isterinya."Kenapa honey?"
"S-sakit..." Keluh Stella."Eh, Stella kencing siak!" Jerit Kylo.
"Mana? Eh haah lah, Stella kencing." Balas Leo.Humayra dan Richel serentak mengetuk kepala suami mereka.
"Apakah bangang sangat korang berdua ni. Tu bukan kencing lah, tu namanya air ketuban Akak Stella dah pecah. Dah nak melahirkan tu." Marah Richel.
Xavier dengan cepatnya mengangkat Stella keluar dari wad VVIP dan mencari doktor.
"Doktor! Doktor! Bantu dulu woii! Isteri aku nak beranak ni!" Jerit Xavier.
YOU ARE READING
SUAMIKU MAFIA
RomanceKARYA PERTAMA🌻 Tujuh tahun yang lalu memberi kesan yang besar kepada Zafran Iman. Hidupnya yang penuh dengan dendam dan kekejaman, serta mengubah personaliti dirinya. Dari seorang yang ceria dan mudah tersenyum, berubah menjadi seorang yang pendend...