Chapter 2

139 6 0
                                    

𝐒𝐞𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐛𝐞𝐫𝐣𝐚𝐦-𝐣𝐚𝐦 𝐦𝐞𝐧𝐣𝐚𝐡𝐢𝐭 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐠𝐮𝐧𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐭𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚, 𝐛𝐚𝐣𝐮𝐧𝐲𝐚 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐦𝐮𝐚𝐭 𝐝𝐢𝐛𝐚𝐝𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚 𝐤𝐢𝐧𝐢 𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝐧𝐠𝐚𝐦 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐭𝐮𝐛𝐮𝐡𝐧𝐲𝐚 𝐜𝐮𝐦𝐚 𝐝𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐛𝐚𝐣𝐮 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐫𝐞𝐤𝐚𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐚𝐫𝐢𝐤𝐧𝐲𝐚 𝐢𝐭𝐮.


𝐕𝐞𝐬𝐭 𝐛𝐞𝐫𝐛𝐞𝐧𝐭𝐮𝐤 "𝐕" 𝐭𝐚𝐧𝐩𝐚 𝐥𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮, 𝐛𝐚𝐣𝐮 𝐥𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐩𝐚𝐧𝐣𝐚𝐧𝐠 𝐬𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐦𝐞𝐧𝐮𝐭𝐮𝐩 𝐣𝐚𝐫𝐢𝐧𝐲𝐚.


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐣𝐚𝐡𝐢𝐭 𝐤𝐚𝐢𝐧 𝐤𝐞𝐦𝐛𝐚𝐧𝐠 𝐩𝐞𝐧𝐝𝐞𝐤 𝐬𝐞𝐝𝐢𝐤𝐢𝐭 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐝𝐢 𝐝𝐚𝐥𝐚𝐦𝐧𝐲𝐚 𝐚𝐝𝐚 𝐬𝐞𝐥𝐮𝐚𝐫 𝐩𝐚𝐧𝐣𝐚𝐧𝐠 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐢𝐩𝐚𝐤𝐚𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐝𝐢 𝐝𝐮𝐧𝐢𝐚 𝐢𝐭𝐮 𝐬𝐮𝐝𝐚𝐡 𝐝𝐢𝐮𝐛𝐚𝐡 𝐬𝐮𝐚𝐢, 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐨𝐭𝐨𝐧𝐠 𝐬𝐞𝐝𝐢𝐤𝐢𝐭 𝐠𝐞𝐭𝐚𝐡 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐬𝐞𝐥𝐮𝐚𝐫 𝐥𝐞𝐛𝐢𝐡𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐝𝐢𝐣𝐚𝐝𝐢𝐤𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐧𝐠𝐢𝐤𝐚𝐭 𝐫𝐚𝐦𝐛𝐮𝐭𝐧𝐲𝐚.


𝐔𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐩𝐚𝐤𝐚𝐢𝐚𝐧 𝐝𝐚𝐥𝐚𝐦 𝐝𝐢𝐚 𝐡𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐣𝐚𝐡𝐢𝐭 𝐝𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐚𝐢𝐤𝐢 𝐬𝐢𝐤𝐢𝐭-𝐬𝐢𝐤𝐢𝐭 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚, 𝐤𝐚𝐬𝐮𝐭𝐧𝐲𝐚 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐳 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐬𝐚𝐫 𝐢𝐭𝐮 𝐝𝐢 𝐚𝐦𝐛𝐢𝐥 𝐭𝐚𝐩𝐚𝐤𝐧𝐲𝐚 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐮𝐤𝐮𝐫 𝐤𝐚𝐤𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐚𝐢𝐤𝐢 𝐝𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐬𝐞𝐧𝐝𝐢𝐫𝐢 𝐤𝐚𝐬𝐮𝐭𝐧𝐲𝐚 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐝𝐢𝐩𝐚𝐤𝐚𝐢.


𝐊𝐞𝐥𝐞𝐧𝐠𝐤𝐚𝐩𝐚𝐧 𝐩𝐚𝐤𝐚𝐢𝐚𝐧 𝐛𝐚𝐡𝐚𝐫𝐮𝐧𝐲𝐚 𝐬𝐮𝐝𝐚𝐡 𝐬𝐢𝐚𝐩 𝐝𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐚 𝐬𝐞𝐠𝐞𝐫𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐮𝐤𝐚𝐫 𝐩𝐚𝐤𝐚𝐢𝐚𝐧 𝐛𝐚𝐡𝐚𝐫𝐮 𝐝𝐢𝐫𝐞𝐤𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐛𝐚𝐣𝐮 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐠𝐚𝐤 𝐥𝐮𝐬𝐮𝐡 𝐝𝐢𝐡𝐚𝐧𝐭𝐚𝐫 𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐬𝐞𝐬𝐞𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐢𝐭𝐮, 𝐝𝐢𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐬𝐢𝐬𝐢𝐫𝐤𝐚𝐧 𝐫𝐚𝐦𝐛𝐮𝐭𝐧𝐲𝐚 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐫𝐚𝐩𝐢 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐢𝐤𝐚𝐭 𝐬𝐞𝐧𝐠𝐞𝐭 𝐤𝐞 𝐤𝐚𝐧𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐢𝐭𝐮𝐥𝐚𝐡 𝐠𝐚𝐲𝐚 𝐫𝐚𝐦𝐛𝐮𝐭𝐧𝐲𝐚 𝐝𝐢 𝐝𝐮𝐧𝐢𝐚𝐧𝐲𝐚.


𝐊𝐞𝐭𝐮𝐚 𝐩𝐞𝐥𝐚𝐲𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐞𝐭𝐮𝐤 𝐩𝐢𝐧𝐭𝐮 𝐬𝐚𝐦𝐛𝐢𝐥 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐚𝐰𝐚 𝐦𝐚𝐤𝐚𝐧𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐮𝐧𝐠𝐤𝐢𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐣𝐚𝐝𝐢 𝐤𝐞𝐠𝐞𝐦𝐚𝐫𝐚𝐧 𝐫𝐞𝐦𝐚𝐣𝐚 𝐩𝐞𝐫𝐞𝐦𝐩𝐮𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮, 𝐛𝐢𝐥𝐚 𝐝𝐢𝐛𝐮𝐤𝐚 𝐩𝐢𝐧𝐭𝐮𝐧𝐲𝐚 𝐤𝐞𝐭𝐮𝐚 𝐩𝐞𝐥𝐚𝐲𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮 𝐭𝐞𝐫𝐤𝐞𝐣𝐮𝐭 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐛𝐚𝐣𝐮 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐬𝐚𝐫 𝐭𝐚𝐝𝐢 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐩𝐞𝐦𝐛𝐚𝐧𝐭𝐮-𝐩𝐞𝐦𝐛𝐚𝐧𝐭𝐮 𝐫𝐮𝐦𝐚𝐡 𝐢𝐭𝐮 𝐚𝐦𝐛𝐢𝐥 𝐬𝐮𝐝𝐚𝐡 𝐦𝐞𝐧𝐣𝐚𝐝𝐢 𝐩𝐚𝐤𝐚𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐢𝐤𝐮𝐭 𝐛𝐞𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐭𝐮𝐛𝐮𝐡 𝐫𝐞𝐦𝐚𝐣𝐚 𝐩𝐞𝐫𝐞𝐦𝐩𝐮𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮.

Mysterious Richest GirlWhere stories live. Discover now