"Don't it looks like my first price? but! i'm so sorry towards miss top 5! since this items looks powerful i needed it! mister event, i put my lock price is.. 80k gold coins!" 𝐂𝐨𝐮𝐫𝐭𝐧𝐞𝐲 𝐡𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐜𝐞𝐧𝐠𝐠𝐚𝐧𝐠 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚, 𝐦𝐚𝐥𝐚𝐡𝐚𝐧 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠-𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐝𝐢𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐦𝐚𝐦𝐩𝐮 𝐦𝐞𝐧𝐞𝐩𝐮𝐤 𝐭𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐫𝐠𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐠𝐢𝐭𝐮 𝐭𝐢𝐧𝐠𝐠𝐢 𝐢𝐭𝐮.
"Then..! i started it, 80k gold coins for miss mystery." 𝐃𝐚𝐥𝐚𝐦 𝟑 𝐤𝐚𝐥𝐢 𝐝𝐚𝐧 𝐤𝐮𝐚𝐬𝐚 𝐢𝐭𝐮 𝐬𝐞𝐤𝐚𝐥𝐢 𝐥𝐚𝐠𝐢 𝐭𝐞𝐫𝐣𝐮𝐚𝐥 𝐝𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐛𝐞𝐥𝐢 𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐜𝐢𝐤 𝐦𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢 𝐢𝐭𝐮.
"Ahem! let's we started new items, Seed magic!" Balas pengacara itu kemudian Courtney tidak menginginkan kuasa tersebut tetapi Sophia memberikan reaksi yang dia menginginkan kuasa tersebut.
"I wanted lock the price! It's 100k gold coins." Balas Sophia yang tidak dapat menyembunyikan wajah gembiranya itu.
𝐏𝐞𝐧𝐠𝐚𝐜𝐚𝐫𝐚 𝐢𝐭𝐮 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐞𝐛𝐮𝐭𝐤𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐛𝐚𝐧𝐲𝐚𝐤 𝟑 𝐤𝐚𝐥𝐢 𝐝𝐚𝐧 𝐤𝐮𝐚𝐬𝐚 𝐢𝐭𝐮 𝐭𝐞𝐫𝐣𝐮𝐚𝐥 𝐝𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐦𝐛𝐞𝐥𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐬𝐞𝐤𝐚𝐥𝐢 𝐥𝐚𝐠𝐢 𝐝𝐢𝐛𝐞𝐥𝐢 𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐩𝐞𝐫𝐞𝐦𝐩𝐮𝐚𝐧 𝐦𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢 𝐢𝐭𝐮.
"Next! it's silk magic.." Balas pengacara dan kemudian di kunci serentak oleh 3 orang selain dari Courtney dan perempuan misteri itu.
"How about we asking to our new competition bids, how about you.. top 4 richest family?" Tanya pengacara itu, dan lelaki yang mengunci sebelum menyatakan harga tersebut pada pengacara itu untuk cuba menjatuhkan perempuan misteri tersebut kerana sudah mempermalukan teman wanitanya itu.
"Oh! Adrian.. i thought you would not coming, please help me!" Balas Courtney yang ke arah teman lelakinya itu.
"Oh! it's that Lawrence Adrian? the rumor said miss Courtney have lovers, looks like that was true story! anyway.. May we know, price you put?" Tanya pengacara itu yang sempat bercerita pada semua orang yang hadir itu.
"1m gold coins!" Balas Adrian yang merangkul pinggang teman wanitanya ketika dia menawarkan harga tersebut.
"Woah! this is.. too much! how about you miss mistery? do you wanna bid too?! i think it's impossible for.." Balas pengacara itu yang sengaja menghasut perempuan misteri itu.Sophia tersenyum sahaja lalu membalas.. "Oh, no! you choose wrong opponent to fight me.. mister Adrian? mister event, listen this! my price is 1.5m gold coins!"
"Impossible!!" Balas Adrian yang terkejut kerana perempuan misteri itu mampu melawannya.
Pengacara itu segera mengira 3 kali sebelum terjual dan pembelinya adalah perempuan misteri itu sendiri, setelah terjual pengacara itu kemudian mengeluarkan 4 jenis kuasa kemudian membalasnya.. "Listen this carefully, this price for for items cannot to lock! locked by make our owner of aution house, for 4 items here.. Spring magic, Summer magic, Winter magic and Wheater magic! owner of auction house give locked priced is.. 5m gold coins!"
𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧 𝐝𝐚𝐧 𝐂𝐨𝐮𝐫𝐭𝐧𝐞𝐲 𝐡𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐝𝐢𝐚𝐦𝐤𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐫𝐢 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚, 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐤𝐞𝐤𝐚𝐲𝐚𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐬𝐞𝐛𝐚𝐧𝐲𝐚𝐤 𝐢𝐭𝐮 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐧𝐚𝐰𝐚𝐫𝐤𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐫𝐠𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐫𝐥𝐞𝐛𝐢𝐡-𝐥𝐞𝐛𝐢𝐡𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮.
Pengacara itu memandang ke arah perempuan misteri itu, belum sempat dia ingin bertanyakan kepada perempuan misteri tersebut.. "10m gold coins!" Balas seorang lelaki yang mengangkat tangannya itu dan disebelahnya adalah adik perempuannya yang ingin melihat persembahan lelongan itu.
"Looks like over there is belonging top 3!! mister Freddy Daniel and his little sister miss Calista Leah, put bid 10m gold coins! how about you, miss mistery? do you wanted to bid?!" Balas pengacara tersebut yang lemas seketika apabila harganya melambung daripada harga asal mereka.
"Now i have to put another '5'.. How about this? 40m gold coins!" Balas Sophia yang menyaksikan drama itu dari tadi.