Chapter 40

6 1 0
                                    

𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐬𝐮𝐝𝐚𝐡 𝐥𝐚𝐦𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠𝐠𝐚𝐥𝐤𝐚𝐧 𝐄𝐝𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐬𝐞𝐰𝐚𝐤𝐭𝐮 𝐄𝐝𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐛𝐞𝐥𝐮𝐦 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐤𝐢𝐭 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐭𝐢𝐝𝐮𝐫𝐧𝐲𝐚 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐩𝐫𝐨𝐬𝐞𝐬 𝐦𝐞𝐥𝐮𝐩𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐬𝐞𝐝𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐫𝐥𝐚𝐤𝐮.


𝐁𝐞𝐭𝐡𝐚𝐧𝐲 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐚𝐰𝐚 𝐛𝐚𝐣𝐮 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐛𝐚𝐤𝐚𝐥 𝐩𝐞𝐫𝐦𝐚𝐢𝐬𝐮𝐫𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩𝐢 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐭𝐚𝐡𝐮 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐁𝐞𝐭𝐡𝐚𝐧𝐲 𝐦𝐮𝐥𝐚𝐢 𝐣𝐚𝐭𝐮𝐡 𝐜𝐢𝐧𝐭𝐚 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐄𝐫𝐢𝐜 𝐤𝐞𝐭𝐢𝐤𝐚 𝐝𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐞𝐭𝐚𝐩 𝐝𝐢𝐬𝐚𝐧𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚-𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐇𝐞𝐧𝐫𝐲 𝐝𝐢𝐫𝐮𝐦𝐚𝐡 𝐄𝐫𝐢𝐜.


"Bethany.. you are my best friend forever right?" Tanya Sophia yang ketika itu membelek-belek baju permaisuri itu.


"That's right, even..." Belum sempat Bethany menghabiskan kata-katanya itu.


"Right now, you going meet Diane told her to come visit me and after you done. you being released! go married at the same date as Henry and Elsa going married too." Arah Sophia pada Bethany, Bethany yang terkejut kerana Sophia mengetahui dari situ terus bersemangat tanpa memikirkan perasaan Sophia saat ini.


"Here..!" Sophia memberikan surat pelepasan Bethany, Bethany juga mendapat duit syiling emas yang sama rata seperti keluarga Eric untuk digunakan masa hadapan nanti.


"Thank you for helping me, your highness!! I will called Diane to come here." Balas Bethany yang kemudian segera meninggalkan Sophia sendirian, sesaat itu juga semua pembantu-pembantu lain datang untuk mempersiapkan permaisuri mereka.


𝐖𝐚𝐥𝐚𝐮𝐩𝐮𝐧 𝐃𝐢𝐚𝐧𝐞 𝐜𝐞𝐦𝐛𝐮𝐫𝐮, 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩 𝐝𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐚𝐰𝐚𝐥 𝐩𝐞𝐫𝐚𝐬𝐚𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐦𝐞𝐧𝐮𝐧𝐣𝐮𝐤-𝐧𝐮𝐧𝐣𝐮𝐤 𝐝𝐢𝐡𝐚𝐝𝐚𝐩𝐚𝐧 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚.


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐤𝐞𝐭𝐢𝐤𝐚 𝐢𝐭𝐮 𝐬𝐞𝐝𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐦 𝐚𝐢𝐫 𝐭𝐞𝐡𝐧𝐲𝐚 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚, 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐩𝐞𝐥𝐚𝐰𝐚 𝐃𝐢𝐚𝐧𝐞 𝐦𝐚𝐬𝐮𝐤 𝐝𝐚𝐧 𝐝𝐮𝐝𝐮𝐤.


𝐒𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐫𝐚 𝐢𝐭𝐮 𝐤𝐞 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐚 𝐩𝐞𝐦𝐛𝐚𝐧𝐭𝐮-𝐩𝐞𝐦𝐛𝐚𝐧𝐭𝐮 𝐝𝐢𝐦𝐢𝐧𝐭𝐚 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐭𝐮𝐧𝐠𝐠𝐮 𝐝𝐢𝐥𝐮𝐚𝐫 𝐬𝐞𝐛𝐞𝐧𝐭𝐚𝐫, 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐚𝐧𝐝𝐚𝐧𝐠 𝐤𝐞 𝐝𝐚𝐥𝐚𝐦 𝐦𝐚𝐭𝐚 𝐃𝐢𝐚𝐧𝐞 𝐝𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐮𝐚𝐭𝐤𝐚𝐧 𝐃𝐢𝐚𝐧𝐞 𝐡𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐦𝐞𝐦𝐢𝐤𝐢𝐫𝐤𝐚𝐧 𝐄𝐝𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐂𝐚𝐫𝐭𝐞𝐫 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐜𝐢𝐧𝐭𝐚𝐢 𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞𝐬𝐚 𝐃𝐢𝐚𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐭𝐚𝐫𝐚 𝐬𝐚𝐭𝐮 𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝐥𝐚𝐢𝐧𝐧𝐲𝐚.

Mysterious Richest GirlWhere stories live. Discover now