"Your guild name?" Tanya lelaki yang menjaga kaunter pendaftaran itu dengan muka yang bersahaja tetapi di dalam hati dan seluruh tubuhnya mengigil apabila aura tersebut masih tidak terlerai lagi pada perempuan tersebut.
Sophia hanya mengeluh kecil sahaja dia kemudian meleraikan aura kekejamannya itu kemudian membalas.. "We, 5 of team. we are First Dragon!"
"Can you give us who's the leader and second leader? also your team names?" Tanya lelaki itu yang segera melakukan kerjanya.
"I'm the leader of First Dragon, Sora. Second leader of First Dragon is Xander! other member name is Mica, Red and Candy. if you asking our full names it's useless until now!" Cerita Sophia yang pada mulanya tersenyum sahaja dan setelah habiskan perkenalkan kumpulannya itu dia terus menjadi dingin semula.
"Alright! we already have your guild name and your member, please enjoying while you stay her. guild First Dragon!" Balas lelaki itu kemudian memberikan kertas itu pada perempuan tersebut.
𝐊𝐮𝐦𝐩𝐮𝐥𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐫𝐥𝐚𝐥𝐮 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐬𝐢𝐭𝐮 𝐬𝐞𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐦𝐞𝐧𝐝𝐚𝐩𝐚𝐭𝐤𝐚𝐧 𝐝𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐠𝐞𝐫𝐚 𝐦𝐚𝐬𝐮𝐤 𝐤𝐞 𝐝𝐚𝐥𝐚𝐦 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐚𝐭𝐮𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐥𝐢𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐞𝐧𝐚𝐫𝐚𝐢 𝐧𝐚𝐦𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐤𝐨𝐬𝐨𝐧𝐠 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩𝐢..
"The hell??" Balas Sophia bila melihat senarai itu sudah dipenuhi dengan nama-nama kumpulan yang lain, malahan sudah penuh dari apa yang disenaraikan.
"Sora.. should we make them all disappear and make our First Dragon come into list?"Tanya Dewey dengan bersemangatnya, tetapi Sophia berasa terlalu cepat kalau ingin memusnahkan mereka.
Lalu Sophia berfikir ada baiknya kumpulan itu mulakan dari bawah sampailah ke atas!
"I like slowly disappear method, leader!" Balas Avery yang menyukai rancangan itu, Dewey hanya tersenyum sinis sahaja dengan rancangan ketuanya begitu juga dengan Alfred dan Erica menganggukkan kepala masing-masing.
𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝐤𝐮𝐦𝐩𝐮𝐥𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚 𝐝𝐮𝐝𝐮𝐤 𝐝𝐢𝐤𝐚𝐰𝐚𝐬𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐢𝐬𝐞𝐝𝐢𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐦𝐚𝐧𝐚 𝐤𝐮𝐦𝐩𝐮𝐥𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐧𝐚𝐫𝐚𝐢 𝐧𝐚𝐦𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐝𝐢𝐥𝐞𝐭𝐚𝐤𝐤𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐤𝐚𝐰𝐚𝐬𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐢𝐬𝐭𝐢𝐦𝐞𝐰𝐚 𝐬𝐞𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐤𝐮𝐦𝐩𝐮𝐥𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐥𝐮𝐦 𝐚𝐝𝐚 𝐩𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐭 𝐢𝐭𝐮.
𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐚𝐬𝐚 𝐝𝐚𝐥𝐚𝐦 𝐤𝐮𝐦𝐩𝐮𝐥𝐚𝐧 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐧𝐚𝐫𝐚𝐢 𝐢𝐭𝐮 𝐝𝐢𝐚 𝐬𝐞𝐩𝐞𝐫𝐭𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐞𝐧𝐚𝐥𝐢 𝐚𝐧𝐭𝐚𝐫𝐚𝐧𝐲𝐚, 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐦𝐚𝐧𝐝𝐚𝐧𝐠 𝐤𝐮𝐦𝐩𝐮𝐥𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐝𝐚𝐩𝐚𝐭𝐢 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐞𝐧𝐚𝐥𝐢 𝐦𝐮𝐤𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐤𝐚𝐥 𝐝𝐢𝐤𝐞𝐧𝐚𝐥𝐢 𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚.