Chapter 37

7 1 0
                                    

𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝟏𝟕 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐬𝐞𝐠𝐞𝐫𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠𝐠𝐚𝐥𝐤𝐚𝐧 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐉𝐨𝐧𝐫𝐚𝐡 𝐃𝐚𝐥𝐫𝐨𝐲 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐨𝐫𝐨𝐤 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐩𝐚𝐧𝐝𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐚𝐝𝐚 𝐤𝐮𝐚𝐬𝐚 𝐢𝐭𝐮, 𝐦𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠𝐠𝐚𝐥𝐤𝐚𝐧 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭 𝐥𝐚𝐥𝐮 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐡𝐢𝐥𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐢𝐭 𝐢𝐭𝐮 𝐤𝐞 𝐚𝐫𝐚𝐡 𝐝𝐢𝐦𝐚𝐧𝐚 𝐇𝐞𝐧𝐫𝐲 𝐛𝐞𝐫𝐚𝐝𝐚.


𝐌𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐦𝐚𝐬𝐚 𝐬𝐞𝐥𝐚𝐦𝐚 𝟑 𝐡𝐚𝐫𝐢 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐬𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢, 𝐥𝐚𝐠𝐢-𝐥𝐚𝐠𝐢 𝐦𝐞𝐧𝐣𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐮 𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐚 𝐄𝐝𝐰𝐭𝐞𝐫.


𝐊𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐤𝐞𝐥𝐚𝐣𝐮𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐝𝐚𝐩𝐚𝐭 𝐝𝐢𝐫𝐚𝐬𝐚𝐢 𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐦𝐢𝐥𝐢𝐤𝐢 𝐤𝐮𝐚𝐬𝐚 𝐥𝐚𝐠𝐢-𝐥𝐚𝐠𝐢 𝐛𝐮𝐫𝐮𝐧𝐠-𝐛𝐮𝐫𝐮𝐧𝐠 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐬𝐞𝐦𝐞𝐦𝐚𝐧𝐠𝐧𝐲𝐚 𝐚𝐝𝐚 𝐤𝐞𝐥𝐚𝐣𝐮𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐛𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐦𝐚𝐧𝐮𝐬𝐢𝐚 𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐜𝐮𝐛𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐞𝐤𝐨𝐫𝐢𝐧𝐲𝐚, 𝐢𝐭𝐮𝐥𝐚𝐡 𝐤𝐞𝐢𝐬𝐭𝐢𝐦𝐞𝐰𝐚𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚.


𝐊𝐮𝐦𝐩𝐮𝐥𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮 𝐦𝐞𝐧𝐝𝐚𝐫𝐚𝐭 𝐝𝐢 𝐤𝐚𝐰𝐚𝐬𝐚𝐧 𝐥𝐚𝐩𝐚𝐧𝐠, 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐡𝐞𝐧𝐭𝐢 𝐛𝐞𝐫𝐞𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐢 𝐬𝐢𝐭𝐮 𝐬𝐚𝐦𝐛𝐢𝐥 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐮𝐤𝐚 𝐩𝐢𝐧𝐭𝐮 𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐥𝐧𝐲𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐧𝐚𝐫𝐤𝐚𝐧 𝐃𝐞𝐰𝐞𝐲 𝐬𝐞𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐧𝐣𝐚𝐠𝐚 𝐤𝐮𝐦𝐩𝐮𝐥𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐰𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚.


𝐊𝐞 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐚 𝟏𝟓 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐭𝐮𝐧𝐠𝐠𝐮 𝐝𝐢 𝐩𝐚𝐝𝐚𝐧𝐠, 𝐡𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐉𝐨𝐡𝐧𝐧𝐲 𝐝𝐚𝐧 𝐃𝐢𝐚𝐧𝐞 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐞𝐤𝐨𝐫 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐤𝐞𝐭𝐢𝐤𝐚 𝐢𝐭𝐮.


𝐁𝐞𝐭𝐡𝐚𝐧𝐲 𝐬𝐮𝐝𝐚𝐡 𝐦𝐞𝐧𝐮𝐧𝐠𝐠𝐮 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐝𝐢 𝐡𝐚𝐝𝐚𝐩𝐚𝐧 𝐫𝐮𝐦𝐚𝐡 𝐄𝐫𝐢𝐜 𝐝𝐚𝐧 𝐄𝐥𝐬𝐚 𝐢𝐭𝐮 𝐡𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐦𝐚𝐦𝐩𝐮 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐧𝐲𝐮𝐦 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 𝐬𝐚𝐦𝐛𝐢𝐥 𝐦𝐞𝐧𝐮𝐧𝐝𝐮𝐤𝐤𝐚𝐧 𝐡𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚.


"What's wrong?" Tanya Sophia yang pelik dengan tingkah laku Bethany pada dirinya, tidak seperti biasa.


"You will find out soon, your highness!" Balas Bethany yang kemudian membuka pintu rumah tersebut, disitu Eric juga sedang menunggu kedatangan Sophia.


𝐃𝐢 𝐰𝐚𝐣𝐚𝐡𝐧𝐲𝐚 𝐚𝐠𝐚𝐤 𝐫𝐢𝐬𝐚𝐮 𝐝𝐚𝐧 𝐠𝐞𝐥𝐢𝐬𝐚𝐡, 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐡𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐤𝐞𝐫𝐮𝐭 𝐝𝐚𝐡𝐢 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 𝐦𝐞𝐥𝐢𝐡𝐚𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐤𝐬𝐢 𝐁𝐞𝐭𝐡𝐚𝐧𝐲 𝐝𝐚𝐧 𝐄𝐫𝐢𝐜.

Mysterious Richest GirlWhere stories live. Discover now