Chapter 68

7 1 0
                                    

"Dia tak angkat lah? betina tu memang betul-betul menyusahkan akulah! dia ingat boleh lari dari aku agaknya?! tunggulah pada saat aku dapat rogol dia, memang aku bagi berkali-kali kesedapan yang tak boleh dapat dekat mana-mana!" Balas lelaki itu yang tanpa sedar ada orang memukul kepalanya sekali pukul terus pengsan, kawan-kawannya pula diarah untuk menyerah.


𝐊𝐚𝐥𝐚𝐮 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐦𝐚𝐭𝐢 𝐝𝐢 𝐭𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐮𝐚𝐭 𝐥𝐞𝐥𝐚𝐤𝐢 𝐢𝐭𝐮 𝐩𝐞𝐧𝐠𝐬𝐚𝐧.


"Selamatkan bunga-bunga itu, kemudian kirimkan pada hospital yang terdekat. katakan bunga tersebut dibuat dan diberikan oleh Aubrey Stella, mereka pasti mengenali perempuan itu." Cerita Aiden tersebut, kumpulan lelaki itu akan ditahan dan tidak akan muncul lagi disekitar Stella selamanya.


𝐒𝐭𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐝𝐚𝐩𝐚𝐭 𝐭𝐢𝐝𝐮𝐫 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐚𝐩𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐢𝐚𝐥𝐚𝐦𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐢𝐭𝐮, 𝐒𝐭𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐝𝐚𝐩𝐚𝐭 𝐭𝐢𝐝𝐮𝐫 𝐬𝐞𝐤𝐞𝐣𝐚𝐩 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐚 𝐦𝐚𝐬𝐢𝐡 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐛𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐭𝐢𝐝𝐮𝐫 𝐥𝐚𝐠𝐢.


𝐒𝐭𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐞𝐥𝐚𝐤 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐬𝐢𝐫𝐧𝐲𝐚 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐥𝐢𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐢𝐥𝐮𝐚𝐫 𝐣𝐞𝐧𝐝𝐞𝐥𝐚, 𝐛𝐢𝐥𝐚 𝐝𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐚𝐬𝐚 𝐛𝐨𝐬𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐥𝐢𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐢𝐧𝐠𝐤𝐚𝐩 𝐝𝐢𝐚 𝐦𝐮𝐥𝐚𝐢 𝐦𝐞𝐧𝐮𝐭𝐮𝐩 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐥𝐚 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐬𝐢𝐫𝐧𝐲𝐚.


𝐉𝐚𝐦 𝐦𝐞𝐧𝐮𝐧𝐣𝐮𝐤𝐤𝐚𝐧 𝐬𝐮𝐝𝐚𝐡 𝐩𝐮𝐤𝐮𝐥 𝟏𝟎 𝐦𝐚𝐥𝐚𝐦, 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩𝐢 𝐝𝐢𝐚 𝐦𝐚𝐬𝐢𝐡 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐛𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐭𝐢𝐝𝐮𝐫 𝐥𝐚𝐠𝐢.


𝐒𝐭𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐭𝐞𝐫𝐧𝐚𝐦𝐩𝐚𝐤 𝐬𝐞𝐬𝐮𝐚𝐭𝐮 𝐝𝐢𝐚𝐭𝐚𝐬 𝐦𝐞𝐣𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐚𝐝𝐚 𝐬𝐞𝐛𝐮𝐚𝐡 𝐫𝐚𝐧𝐭𝐚𝐢 𝐤𝐮𝐧𝐜𝐢 𝐛𝐞𝐫𝐛𝐞𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐛𝐮𝐫𝐮𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐬𝐚𝐫 𝐢𝐭𝐮, 𝐒𝐭𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐚𝐦𝐛𝐢𝐥𝐧𝐲𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐞𝐧𝐠𝐠𝐚𝐦𝐤𝐚𝐧 𝐫𝐚𝐧𝐭𝐚𝐢 𝐤𝐮𝐧𝐜𝐢 𝐢𝐭𝐮 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐫𝐛𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠.


Sebelum dapat tidur semula Stella berkata-kata sendirian seakan-akan berbisik pada rantai kunci itu.. '𝙾𝚙𝚛𝚊𝚑, 𝚒 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝𝚖𝚊𝚛𝚎..'






𝐊𝐞𝐞𝐬𝐨𝐤𝐚𝐧 𝐩𝐚𝐠𝐢𝐧𝐲𝐚, 𝐒𝐭𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐣𝐚𝐝𝐢 𝐬𝐞𝐚𝐰𝐚𝐥 𝟔 𝐩𝐚𝐠𝐢 𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐤𝐞𝐛𝐢𝐚𝐬𝐚𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩𝐢 𝐝𝐢𝐚 𝐝𝐚𝐩𝐚𝐭 𝐭𝐢𝐝𝐮𝐫 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐬𝐚𝐧𝐠𝐚𝐭 𝐧𝐲𝐞𝐧𝐲𝐚𝐤 𝐛𝐚𝐡𝐤𝐚𝐧 𝐭𝐢𝐚𝐝𝐚 𝐦𝐢𝐦𝐩𝐢 𝐧𝐠𝐞𝐫𝐢 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐢𝐚𝐥𝐚𝐦𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐢𝐭𝐮.


𝐒𝐭𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐬𝐞𝐠𝐞𝐫𝐚 𝐦𝐚𝐧𝐝𝐢 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐢𝐚𝐩, 𝐈𝐛𝐮 𝐝𝐚𝐧 𝐚𝐲𝐚𝐡𝐧𝐲𝐚 𝐬𝐞𝐧𝐝𝐢𝐫𝐢 𝐩𝐮𝐧 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐮𝐧 𝐦𝐞𝐬𝐭𝐢 𝐝𝐚𝐥𝐚𝐦 𝐩𝐮𝐤𝐮𝐥 𝟕 𝐩𝐚𝐠𝐢.


𝐃𝐢𝐬𝐞𝐛𝐚𝐛𝐤𝐚𝐧 𝐒𝐭𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐮𝐚𝐭 𝐛𝐢𝐬𝐢𝐧𝐠, 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐝𝐮𝐚 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐮𝐧 𝐭𝐞𝐫𝐥𝐞𝐛𝐢𝐡 𝐚𝐰𝐚𝐥 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐦𝐞𝐫𝐢𝐤𝐬𝐚 𝐝𝐚𝐩𝐮𝐫.


Rupa-rupanya Stella yang bangkit awal, sangkaan mereka Stella tidak dapat tidur nyenyak kerana semalam tetapi Stella hanya tersenggih sahaja lalu membalas.. "Maaf! mama dengan papa terjaga sebab bunyi bisingkan? Stella mulai rasa lapar pulak.."


"Kenapa tak kejutkan, mama saja? kejap, biar mama basuh muka dulu.." Balas Ann yang ingin membasuh muka dan masak makanan untuk keluarganya itu.


"Tapi mama, Stella nak kek boleh? Stella terlupa semalam hari jadi Stella, Stella minta maaf sebab menghampakan harapan semua orang nak sambut hari jadi Stella dengan gembira.." Stella hanya menundukkan kepalanya dilantai sahaja lalu ayahnya pula berkata-kata..

"Stella. kamu adalah satu-satunya anak kami yang kami ada, demi keselamatan dan kententeraman Stella amatlah kami peduli dan wajib merisaukan anak kami. jadi, Stella. jangan berasa bersalah! Stella kuatkan? lawanlah selagi boleh! alang-alang papa bangun awal, biar papa dengan mama hantar Stella dengan Andrea pergi sekolah bersama.. okay?"

𝐒𝐭𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐧𝐲𝐮𝐦 𝐥𝐚𝐥𝐮 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧𝐠𝐠𝐮𝐤𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐩𝐚𝐥𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚, 𝐒𝐭𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐞𝐥𝐞𝐟𝐨𝐧 𝐀𝐧𝐝𝐫𝐞𝐚 𝐭𝐚𝐧𝐩𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐠𝐮𝐧𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐟𝐨𝐧𝐧𝐲𝐚 𝐬𝐞𝐧𝐝𝐢𝐫𝐢.


𝐃𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐫𝐢𝐬𝐚𝐮𝐤𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐥𝐞𝐥𝐚𝐤𝐢 𝐢𝐭𝐮 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐞𝐥𝐞𝐟𝐨𝐧𝐧𝐲𝐚 𝐥𝐚𝐠𝐢, 𝐬𝐞𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐦𝐞𝐦𝐩𝐞𝐫𝐬𝐢𝐚𝐩𝐤𝐚𝐧 𝐬𝐚𝐫𝐚𝐩𝐚𝐧 𝐒𝐭𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐦𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐢𝐛𝐮 𝐛𝐚𝐩𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐢𝐭𝐮.

Mysterious Richest GirlWhere stories live. Discover now