Chapter 64 (End Season 1)

14 1 0
                                    

"Dear wife.. are you okay? you look so pale. we stopped our way since you looks sick!" Balas Aidan yang memeriksa isterinya yang sudah pucat seakan-akan sedang sakit itu.

"Dear husband.. i wanted to said this!" 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐥𝐢𝐡𝐚𝐭 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐢𝐭 𝐬𝐞𝐩𝐞𝐫𝐭𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐚𝐝𝐚 𝐛𝐚𝐭𝐮 𝐛𝐞𝐫𝐚𝐩𝐢 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐦𝐩𝐢𝐫 𝐦𝐚𝐬𝐮𝐤 𝐤𝐞 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐢𝐭 𝐝𝐢 𝐝𝐮𝐧𝐢𝐚 𝐢𝐭𝐮.

𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐬𝐞𝐠𝐞𝐫𝐚 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐮𝐧 𝐰𝐚𝐥𝐚𝐮𝐩𝐮𝐧 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐛𝐞𝐫𝐮𝐩𝐚𝐲𝐚 𝐬𝐚𝐧𝐠𝐚𝐭 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩𝐢 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐠𝐚𝐠𝐚𝐡𝐤𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐫𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐣𝐮𝐠𝐚.


"What it is my wife? are you really okay? tell me, what it is..?" Tanya Aidan bertubi-tubi pada isterinya, Sophia.


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐧𝐲𝐮𝐦 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 𝐦𝐞𝐥𝐢𝐡𝐚𝐭 𝐀𝐢𝐝𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐫𝐢𝐬𝐚𝐮𝐤𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐫𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐢𝐭𝐮.


Sophia mencium mulut Aidan kemudian membisikkan telinga Aidan lalu membalas ucapan terakhirnya itu.. "I wished you can becoming good human for the next life and we can meet again, Aidan Eli. i love you so-so much!!"


Sophia kemudian menghilang dengan kelajuan yang tinggi menggunakan sayap naganya terbang ke atas sekali mata tanpa Aidan perasan ke mana dia sedang pergi.


Sophia kemudian memasangkan perisai untuk seluruh dunia itu semampu yang boleh.


Aidan turut terbang ke arahnya tetapi tidak boleh mencapainya kerana kuasa Sophia sangat kuat.


Aidan meminta Sophia kembali ke pangkuannya tetapi Sophia tidak dapat dengarkannya!


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐡𝐢𝐥𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐥𝐚𝐣𝐮𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐧𝐠𝐠𝐢 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐠𝐮𝐧𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐬𝐚𝐲𝐚𝐩 𝐧𝐚𝐠𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐛𝐚𝐧𝐠 𝐤𝐞 𝐚𝐭𝐚𝐬 𝐬𝐞𝐤𝐚𝐥𝐢 𝐦𝐚𝐭𝐚 𝐭𝐚𝐧𝐩𝐚 𝐀𝐢𝐝𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐚𝐬𝐚𝐧 𝐤𝐞 𝐦𝐚𝐧𝐚 𝐝𝐢𝐚 𝐬𝐞𝐝𝐚𝐧𝐠 𝐩𝐞𝐫𝐠𝐢.


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐚𝐬𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐢𝐬𝐚𝐢 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐬𝐞𝐥𝐮𝐫𝐮𝐡 𝐝𝐮𝐧𝐢𝐚 𝐢𝐭𝐮 𝐬𝐞𝐦𝐚𝐦𝐩𝐮 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐨𝐥𝐞𝐡.


𝐀𝐢𝐝𝐚𝐧 𝐭𝐮𝐫𝐮𝐭 𝐭𝐞𝐫𝐛𝐚𝐧𝐠 𝐤𝐞 𝐚𝐫𝐚𝐡𝐧𝐲𝐚 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩𝐢 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐛𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐦𝐞𝐧𝐜𝐚𝐩𝐚𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐤𝐮𝐚𝐬𝐚 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐬𝐚𝐧𝐠𝐚𝐭 𝐤𝐮𝐚𝐭.


𝐀𝐢𝐝𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐢𝐧𝐭𝐚 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐛𝐚𝐥𝐢 𝐤𝐞 𝐩𝐚𝐧𝐠𝐤𝐮𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩𝐢 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐝𝐚𝐩𝐚𝐭 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐫𝐤𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚!


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐠𝐮𝐧𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐮𝐚𝐬𝐚 𝐬𝐞𝐩𝐞𝐧𝐮𝐡𝐧𝐲𝐚 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐡𝐚𝐥𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐭𝐮 𝐛𝐞𝐫𝐚𝐩𝐢 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐞𝐧𝐭𝐮𝐡 𝐝𝐮𝐧𝐢𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭.


𝐀𝐩𝐚𝐛𝐢𝐥𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐡𝐚𝐬𝐢𝐥, 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐚𝐧𝐝𝐚𝐧𝐠 𝐤𝐞 𝐚𝐫𝐚𝐡 𝐀𝐢𝐝𝐚𝐧 𝐝𝐚𝐧 𝐛𝐮𝐤𝐚𝐧 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐀𝐢𝐝𝐚𝐧.


𝐈𝐛𝐮 𝐛𝐚𝐩𝐚 𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐭𝐧𝐲𝐚 𝐃𝐞𝐰𝐞𝐲 𝐝𝐚𝐧 𝐀𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐜𝐮𝐛𝐚 𝐦𝐞𝐦𝐮𝐬𝐧𝐚𝐡𝐤𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐥𝐢𝐧𝐝𝐮𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩𝐢 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐛𝐞𝐫𝐡𝐚𝐬𝐢𝐥.


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐬𝐞𝐦𝐩𝐚𝐭 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐧𝐲𝐮𝐦 𝐬𝐚𝐦𝐛𝐢𝐥 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐚𝐥𝐢𝐫𝐤𝐚𝐧 𝐚𝐢𝐫 𝐦𝐚𝐭𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐬𝐞𝐛𝐞𝐥𝐮𝐦 𝐝𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐡𝐢𝐥𝐚𝐧𝐠 𝐬𝐞𝐩𝐞𝐫𝐭𝐢 𝐝𝐢𝐭𝐢𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐧𝐣𝐚𝐝𝐢 𝐤𝐞𝐥𝐨𝐦𝐩𝐚𝐤 𝐛𝐮𝐧𝐠𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐫𝐭𝐞𝐫𝐛𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮.


𝐒𝐞𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐢𝐭𝐮 𝐛𝐚𝐡𝐚𝐫𝐮𝐥𝐚𝐡 𝐩𝐞𝐫𝐥𝐢𝐧𝐝𝐮𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐥𝐢𝐧𝐝𝐮𝐧𝐠𝐢 𝐬𝐞𝐥𝐮𝐫𝐮𝐡 𝐝𝐮𝐧𝐢𝐚 𝐢𝐭𝐮 𝐭𝐞𝐫𝐛𝐮𝐤𝐚 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐥𝐚.


𝐀𝐢𝐝𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐭𝐞𝐫𝐛𝐚𝐧𝐠 𝐤𝐞 𝐚𝐭𝐚𝐬 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐧𝐜𝐚𝐫𝐢 𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩𝐢 𝐃𝐞𝐰𝐞𝐲 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐡𝐚𝐥𝐚𝐧𝐠.


"NO!!!!!!!!!!!!!!!!" Aidan menjerit semahu-mahunya yang dia tidak dapat lagi melihat isterinya semula buat selama-lamanya.

Mysterious Richest GirlWhere stories live. Discover now