𝐊𝐞𝐞𝐬𝐨𝐤𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐫𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐦𝐚𝐬𝐢𝐡 𝐭𝐢𝐝𝐮𝐫 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐤𝐞𝐥𝐞𝐭𝐢𝐡𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚 𝐢𝐭𝐮, 𝐀𝐢𝐝𝐚𝐧 𝐬𝐮𝐝𝐚𝐡 𝐩𝐮𝐧 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐮𝐧 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩𝐢 𝐝𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐚𝐬𝐚 𝐥𝐢𝐠𝐚𝐭 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐮𝐧 𝐦𝐚𝐥𝐚𝐡𝐚𝐧 𝐦𝐚𝐬𝐢𝐡 𝐛𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐚𝐦𝐛𝐢𝐥 𝐦𝐞𝐦𝐞𝐥𝐮𝐤 𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐬𝐢𝐡 𝐧𝐲𝐞𝐧𝐲𝐚𝐤 𝐭𝐢𝐝𝐮𝐫 𝐢𝐭𝐮.
"I love you, Sophia Andrea.." Bisik Aidan ditelinga Sophia menyebabkan Sophia tersedar sambil memeluk suaminya lalu membalas.. "I love you too, Aidan Eli. my dear husband!"
"That's melting words, i should 'bite' you for morning 'joy'.." Balas Aidan yang kemudian sekali lagi membuat hubungan bersama-sama dengan isterinya itu.
𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐛𝐚𝐫𝐮 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐮𝐧 𝐩𝐞𝐭𝐚𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐫𝐢𝐧𝐲𝐚, 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐛𝐚𝐝𝐚𝐧-𝐛𝐚𝐝𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚 𝐥𝐞𝐧𝐠𝐮𝐡 𝐬𝐞𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐦𝐞𝐥𝐚𝐤𝐮𝐤𝐚𝐧 𝐡𝐮𝐛𝐮𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚-𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐀𝐢𝐝𝐚𝐧, 𝐬𝐮𝐚𝐦𝐢𝐧𝐲𝐚.
𝐒𝐞𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐜𝐮𝐤𝐮𝐩 𝟐 𝐭𝐚𝐡𝐮𝐧 𝐭𝐢𝐧𝐠𝐠𝐚𝐥 𝐝𝐢 𝟐 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐢𝐚𝐢𝐭𝐮 𝐀𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐖𝐞𝐲𝐝𝐫𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝐄𝐥𝐝𝐚𝐧, 𝐤𝐚𝐦𝐢 𝐛𝐞𝐫𝐝𝐮𝐚 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐤𝐞𝐥𝐮𝐚𝐫𝐠𝐚 𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐭 𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐠𝐢 𝐤𝐞 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐦𝐚𝐧𝐮𝐬𝐢𝐚 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐥𝐢𝐡𝐚𝐭 𝐤𝐞𝐚𝐝𝐚𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐬𝐚𝐧𝐚 𝐛𝐚𝐠𝐚𝐢𝐦𝐚𝐧𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝐚𝐩𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐣𝐚𝐝𝐢 𝐝𝐢𝐬𝐚𝐧𝐚.
𝐖𝐚𝐥𝐚𝐮𝐩𝐮𝐧 𝐮𝐦𝐮𝐫 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐤𝐞𝐭𝐢𝐤𝐚 𝐝𝐚𝐭𝐚𝐧𝐠 𝐤𝐞 𝐝𝐮𝐧𝐢𝐚 𝐢𝐭𝐮, 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐣𝐚𝐭𝐮𝐡 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐬𝐮𝐧𝐠 𝐮𝐦𝐮𝐫𝐧𝐲𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝐦𝐚𝐬𝐢𝐡 𝐛𝐞𝐫𝐮𝐦𝐮𝐫 𝟐𝟔 𝐭𝐚𝐡𝐮𝐧 𝐰𝐚𝐥𝐚𝐮𝐩𝐮𝐧 𝐝𝐢 𝐝𝐮𝐧𝐢𝐚 𝐢𝐭𝐮 𝐝𝐢𝐚 𝐬𝐞𝐩𝐞𝐫𝐭𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐝𝐚𝐥𝐚𝐦 𝐛𝐞𝐥𝐚𝐬𝐚𝐧 𝐭𝐚𝐡𝐮𝐧 𝐣𝐮𝐠𝐚.
"I can move on, mummy and daddy! also my dear husband, Aidan.. i will not do something like before i did, i have my life and my husband. i must be brave and never give up!" Balas Sophia pada ibu bapanya yang terbang menggunakan sayap mereka, begitu juga Sophia dan Aidan bagi memudahkan perjalanan mereka semua.
4 𝙠𝙚𝙨𝙖𝙩𝙧𝙞𝙖 𝙗𝙚𝙡𝙖𝙝 𝙣𝙖𝙜𝙖, 4 𝙠𝙚𝙨𝙖𝙩𝙧𝙞𝙖 𝙗𝙚𝙡𝙖𝙝 𝙨𝙮𝙖𝙞𝙩𝙖𝙣, 4 𝙥𝙚𝙢𝙗𝙖𝙣𝙩𝙪 𝙗𝙚𝙡𝙖𝙝 𝙣𝙖𝙜𝙖 𝙙𝙖𝙣 4 𝙥𝙚𝙢𝙗𝙖𝙣𝙩𝙪 𝙗𝙚𝙡𝙖𝙝 𝙨𝙮𝙖𝙞𝙩𝙖𝙣 𝙟𝙪𝙜𝙖 𝙩𝙪𝙧𝙪𝙩 𝙨𝙚𝙧𝙩𝙖 𝙢𝙚𝙣𝙜𝙞𝙠𝙪𝙩 𝙠𝙚𝙢𝙖𝙣𝙖 𝙨𝙖𝙝𝙖𝙟𝙖 𝙧𝙖𝙟𝙖-𝙧𝙖𝙟𝙖 𝙙𝙖𝙣 𝙥𝙚𝙧𝙢𝙖𝙞𝙨𝙪𝙧𝙞-𝙥𝙚𝙧𝙢𝙖𝙞𝙨𝙪𝙧𝙞 𝙢𝙚𝙧𝙚𝙠𝙖 𝙥𝙚𝙧𝙜𝙞.