𝟓 𝐛𝐮𝐥𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐢𝐝𝐮𝐝𝐮𝐤𝐢 𝐄𝐝𝐰𝐢𝐧 𝐉𝐮𝐥𝐢𝐚𝐧 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐖𝐢𝐧𝐢𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮, 𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡𝐩𝐮𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐣𝐚𝐝𝐢 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐭𝐚𝐫𝐚𝐟 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐉𝐨𝐥𝐢𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐬𝐮𝐝𝐚𝐡 𝐦𝐚𝐣𝐮 𝐣𝐚𝐲𝐚 𝐢𝐭𝐮.
𝐌𝐞𝐦𝐚𝐧𝐝𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐧 𝐛𝐚𝐧𝐲𝐚𝐤 𝐤𝐞𝐫𝐣𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐤𝐞𝐝𝐮𝐚-𝐝𝐮𝐚 𝐢𝐛𝐮 𝐛𝐚𝐩𝐚 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐩𝐞𝐫𝐥𝐮 𝐮𝐫𝐮𝐬𝐤𝐚𝐧 𝐝𝐢 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐉𝐨𝐫𝐥𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐦𝐛𝐢𝐥 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐮𝐫𝐮𝐬𝐤𝐚𝐧 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐚𝐧𝐚𝐤 𝐦𝐞𝐧𝐚𝐧𝐭𝐮𝐧𝐲𝐚, 𝐀𝐢𝐝𝐚𝐧 𝐄𝐥𝐢.𝐁𝐚𝐧𝐲𝐚𝐤 𝐦𝐚𝐬𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐩𝐞𝐫𝐥𝐮 𝐝𝐢𝐚𝐦𝐛𝐢𝐥 𝐤𝐢𝐫𝐚!
𝐉𝐚𝐝𝐢 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐦𝐛𝐚𝐥𝐢 𝐚𝐝𝐚𝐥𝐚𝐡 𝐉𝐨𝐡𝐧𝐧𝐲, 𝐄𝐫𝐢𝐜𝐚, 𝐀𝐥𝐟𝐫𝐞𝐝, 𝐄𝐯𝐚 𝐦𝐚𝐤 𝐬𝐚𝐮𝐝𝐚𝐫𝐚 𝐄𝐝𝐰𝐢𝐧, 𝐀𝐢𝐝𝐚𝐧, 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝟐 𝐩𝐞𝐦𝐛𝐚𝐧𝐭𝐮 𝐛𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐧𝐚𝐠𝐚 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝟐 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐬𝐲𝐚𝐢𝐭𝐚𝐧, 𝟐 𝐤𝐞𝐬𝐚𝐭𝐫𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐧𝐚𝐠𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝟐 𝐤𝐞𝐬𝐚𝐭𝐫𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐧𝐚𝐠𝐚 𝐬𝐲𝐚𝐢𝐭𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐞𝐫𝐭𝐚𝐢 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐞𝐤𝐨𝐫𝐢 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐤𝐞 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐉𝐨𝐬𝐫𝐚𝐞 𝐑𝐞𝐧𝐧𝐝𝐚 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐞𝐥𝐞𝐬𝐚𝐢𝐤𝐚𝐧 𝐦𝐚𝐬𝐚𝐥𝐚𝐡 𝐝𝐢𝐬𝐚𝐧𝐚 𝐬𝐞𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐩𝐞𝐫𝐠𝐚𝐝𝐮𝐡𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐬𝐚𝐫-𝐛𝐞𝐬𝐚𝐫𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮 𝐛𝐞𝐫𝐥𝐚𝐤𝐮 𝐝𝐢 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐉𝐨𝐫𝐥𝐢𝐧 𝐬𝐞𝐛𝐞𝐥𝐮𝐦 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐛𝐚𝐥𝐢 𝐤𝐞 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐦𝐚𝐬𝐢𝐧𝐠-𝐦𝐚𝐬𝐢𝐧𝐠.
𝐀𝐦𝐛𝐢𝐥 𝐦𝐚𝐬𝐚 𝟓 𝐡𝐚𝐫𝐢 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐬𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐬𝐞𝐫𝐚𝐦𝐚𝐢 𝟒 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐧𝐮𝐬𝐢𝐚 𝐛𝐢𝐚𝐬𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐢𝐤𝐮𝐭𝐢 𝐩𝐞𝐫𝐤𝐞𝐦𝐛𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮, 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐩𝐞𝐫𝐜𝐞𝐩𝐚𝐭𝐤𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐣𝐚𝐥𝐚𝐧𝐚𝐧 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩𝐢 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐧𝐭𝐚𝐢 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐣𝐚𝐥𝐚𝐧𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐦𝐞𝐦𝐚𝐤𝐚𝐢 𝐤𝐞𝐫𝐞𝐭𝐚 𝐤𝐮𝐝𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐢𝐤𝐡𝐚𝐬𝐤𝐚𝐧 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐚 𝐉𝐨𝐫𝐥𝐢𝐧 𝐢𝐭𝐮.
𝐒𝐞𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐬𝐞𝐥𝐚𝐦𝐚 𝟓 𝐡𝐚𝐫𝐢 𝐢𝐭𝐮, 𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡𝐩𝐮𝐧 𝐛𝐞𝐫𝐚𝐤𝐡𝐢𝐫.
𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝐤𝐞 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐬𝐮𝐝𝐚𝐡 𝐩𝐮𝐧 𝐬𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐤𝐞 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐉𝐨𝐬𝐫𝐚𝐞 𝐑𝐞𝐧𝐧𝐝𝐚, 𝐞𝐧𝐭𝐚𝐡 𝐤𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐚𝐬𝐚 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐢 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐢𝐭𝐮 𝐬𝐞𝐚𝐤𝐚𝐧-𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐭𝐚𝐡𝐮 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐝𝐚𝐭𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐛𝐚𝐥𝐢 𝐤𝐞 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐉𝐨𝐬𝐫𝐚𝐞 𝐑𝐞𝐧𝐧𝐝𝐚 𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐝𝐢𝐬𝐚𝐦𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐬𝐚𝐧𝐠𝐚𝐭 𝐠𝐞𝐦𝐛𝐢𝐫𝐚𝐧𝐲𝐚.