Chapter 21

17 2 0
                                    

"What we gonna do now, your majesty? i think hunting event also already finish. and we really far from them, they might looking for us now!" Balas ketua kesatria Edward itu yang hanya mengiringi rajanya sahaja, sementara kuda mereka berdua menghilangkan diri.


"We going to keep following her!" Balas Edward yang mengikut jejak wanita muda itu dengan kuasanya, sebenarnya Sophia juga dapat merasakan aura yang sama masih mengekorinya.


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐞𝐦𝐮𝐢 𝐚𝐤𝐚𝐥 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐛𝐞𝐫𝐩𝐮𝐫𝐚-𝐩𝐮𝐫𝐚 𝐩𝐞𝐧𝐠𝐬𝐚𝐧 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐩𝐞𝐫𝐣𝐚𝐥𝐚𝐧𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐭𝐞𝐫𝐮𝐬𝐧𝐲𝐚 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐭𝐚𝐧𝐩𝐚 𝐦𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐝𝐚𝐧 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐦𝐧𝐲𝐚 𝐢𝐭𝐮, 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐝𝐚𝐫 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐝𝐢𝐚 𝐬𝐞𝐝𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐦𝐢𝐤𝐢𝐫𝐤𝐚𝐧 𝐫𝐚𝐧𝐜𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐧𝐲𝐚 𝐢𝐭𝐮.


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐣𝐞𝐫𝐢𝐭 𝐤𝐞𝐜𝐢𝐥 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐤𝐞𝐣𝐮𝐭, 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐬𝐞𝐦𝐩𝐚𝐭 𝐛𝐞𝐫𝐩𝐚𝐮𝐭 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐝𝐚𝐡𝐚𝐧 𝐩𝐨𝐤𝐨𝐤 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐝𝐚 𝐝𝐢𝐭𝐞𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐠𝐚𝐮𝐧𝐠 𝐝𝐚𝐥𝐚𝐦 𝐢𝐭𝐮.


𝐄𝐝𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐧𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐫 𝐣𝐞𝐫𝐢𝐭𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮 𝐬𝐞𝐠𝐞𝐫𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐠𝐞𝐠𝐚𝐬 𝐤𝐞 𝐬𝐚𝐧𝐚, 𝐤𝐞𝐭𝐮𝐚 𝐤𝐞𝐬𝐚𝐭𝐫𝐢𝐚 𝐢𝐭𝐮 𝐦𝐞𝐧𝐚𝐡𝐚𝐧 𝐫𝐚𝐣𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐝𝐚𝐫𝐢𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐚𝐦𝐛𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐮𝐭 𝐢𝐭𝐮.


𝐑𝐚𝐦𝐚𝐢 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐬𝐞𝐝𝐚𝐫 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐠𝐚𝐮𝐧𝐠 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐚𝐥𝐚𝐦 𝐝𝐚𝐧 𝐭𝐚𝐣𝐚𝐦 𝐢𝐭𝐮!


𝐄𝐝𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐤𝐞𝐦𝐮𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐫𝐡𝐚𝐭𝐢-𝐡𝐚𝐭𝐢 𝐦𝐞𝐫𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐤 𝐦𝐞𝐧𝐝𝐚𝐩𝐚𝐭𝐤𝐚𝐧 𝐰𝐚𝐧𝐢𝐭𝐚 𝐦𝐮𝐝𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐫𝐩𝐚𝐮𝐭 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐝𝐚𝐡𝐚𝐧 𝐩𝐨𝐤𝐨𝐤 𝐝𝐢𝐭𝐞𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭𝐮, 𝐬𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐫𝐚 𝐤𝐞𝐭𝐮𝐚 𝐤𝐞𝐬𝐚𝐭𝐫𝐢𝐚 𝐦𝐢𝐥𝐢𝐤𝐧𝐲𝐚 𝐦𝐞𝐦𝐞𝐠𝐚𝐧𝐠 𝐤𝐚𝐤𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐧𝐚𝐫𝐢𝐤 𝐰𝐚𝐧𝐢𝐭𝐚 𝐦𝐮𝐝𝐚 𝐢𝐭𝐮 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐣𝐚𝐭𝐮𝐡 𝐤𝐞 𝐠𝐚𝐮𝐧𝐠 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐚𝐥𝐚𝐦 𝐝𝐚𝐧 𝐭𝐚𝐣𝐚𝐦 𝐢𝐭𝐮.


𝐒𝐞𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐄𝐝𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐛𝐞𝐫𝐣𝐚𝐲𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐞𝐥𝐚𝐦𝐚𝐭𝐤𝐚𝐧 𝐰𝐚𝐧𝐢𝐭𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭, 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐝𝐚𝐩𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐚𝐤-𝐠𝐞𝐫𝐚𝐤𝐤𝐚𝐧 𝐭𝐮𝐛𝐮𝐡𝐧𝐲𝐚 𝐤𝐞𝐫𝐚𝐧𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐢𝐠𝐢𝐥 𝐝𝐚𝐥𝐚𝐦 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐦𝐚𝐬𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐬𝐚𝐦𝐚.


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠𝐚𝐭𝐢 𝐤𝐢𝐬𝐚𝐡 𝐭𝐫𝐚𝐠𝐢𝐬 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐞𝐫𝐣𝐚𝐝𝐢 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐢𝐛𝐮 𝐝𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐰𝐚𝐧 𝐛𝐚𝐢𝐤𝐧𝐲𝐚, 𝐢𝐛𝐮 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐫𝐮𝐩𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐠𝐮𝐫𝐮 𝐤𝐞𝐥𝐚𝐬 𝐝𝐢 𝐝𝐚𝐥𝐚𝐦 𝐤𝐞𝐥𝐚𝐬𝐧𝐲𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐰𝐚𝐧 𝐛𝐚𝐢𝐤𝐧𝐲𝐚.

Mysterious Richest GirlWhere stories live. Discover now