Chapter 63

8 1 0
                                    

"Dear husband.. are you mad?" Tanya Sophia yang bersama-sama dengan Aidan yang banyak mendiamkan diri itu.


𝐌𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐦𝐚𝐬𝐢𝐡 𝐦𝐞𝐧𝐚𝐢𝐤𝐢 𝐤𝐞𝐫𝐞𝐭𝐚 𝐤𝐮𝐝𝐚 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐤𝐞𝐦𝐛𝐚𝐥𝐢 𝐤𝐞 𝐉𝐨𝐬𝐫𝐚𝐞 𝐦𝐞𝐥𝐚𝐥𝐮𝐢 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐬𝐢𝐭𝐮 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐤𝐞 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐛𝐚𝐫𝐮 𝐉𝐨𝐧𝐫𝐚𝐡 𝐃𝐚𝐥𝐫𝐨𝐲 𝐩𝐮𝐥𝐚.


"Why should i be mad? at least you not lying anymore.." Balas Aidan dengan bersahaja kata-katanya.


"But, i can tell that you really mad.. i'm so sorry! i put you out because, you might kill them in front of their child." Balas Sophia yang boleh membahayakan pandangan orang lain terhadap raja syaitan itu.


"You are right.. my nature things cannot stopped! but, you keep repeating your 'first loves'.. don't you feel my heart hurt when you said that?" Cerita Aidan pada Sophia, Sophia hanya mendiamkan dirinya sahaja kemudian membuat hal yang dia kepenatan dan ingin berehat.


𝐏𝐞𝐫𝐣𝐚𝐥𝐚𝐧𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐬𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐤𝐞 𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐚 𝐥𝐚𝐦𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐦𝐚𝐤𝐚𝐧 𝟔 𝐡𝐚𝐫𝐢 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐬𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐤𝐞 𝐬𝐚𝐧𝐚.


𝐒𝐞𝐛𝐚𝐢𝐤 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 𝐬𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐝𝐢𝐡𝐚𝐝𝐚𝐩𝐚𝐧 𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐚 𝐥𝐚𝐦𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐢𝐭𝐮, 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠-𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐮𝐝𝐮𝐤 𝐫𝐮𝐦𝐚𝐡 𝐢𝐭𝐮 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐞𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐤𝐞𝐡𝐚𝐝𝐢𝐫𝐚𝐧 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐦𝐞𝐦𝐚𝐬𝐮𝐤𝐢 𝐤𝐚𝐰𝐚𝐬𝐚𝐧 𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭 𝐚𝐩𝐚𝐛𝐢𝐥𝐚 𝐝𝐢𝐝𝐚𝐩𝐚𝐭𝐢 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭 𝐚𝐝𝐚𝐥𝐚𝐡 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐀𝐧𝐝𝐫𝐞𝐚!


"Welcome back, Sophia..." Belum sempat Dale Roy menghabiskan kata-katanya, Sophia segera membalasnya.. "I need teleport for both of us, i need meet Oprah immediately!"


"Yes.. yes!" Balas Roy yang melihat Sophia sedang marah pada seseorang, dia segera membuka teleport untuk ke negara baru Jonrah Dalroy itu dengan segera.


𝐓𝐚𝐦𝐛𝐚𝐡𝐚𝐧 𝐥𝐚𝐠𝐢 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐬𝐞𝐚𝐤𝐚𝐧-𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐝𝐚𝐩𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐫𝐚𝐬𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐢𝐚 𝐦𝐮𝐧𝐠𝐤𝐢𝐧 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐥𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐢𝐬𝐢𝐭𝐮 𝐥𝐚𝐠𝐢 𝐛𝐮𝐚𝐭 𝐬𝐞𝐥𝐚𝐦𝐚-𝐥𝐚𝐦𝐚𝐧𝐲𝐚!


𝐒𝐞𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐤𝐞 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐛𝐚𝐫𝐮 𝐉𝐨𝐧𝐫𝐚𝐡 𝐃𝐚𝐥𝐫𝐨𝐲, 𝐫𝐚𝐦𝐚𝐢 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐚𝐦𝐛𝐮𝐭 𝐤𝐞𝐝𝐚𝐭𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩𝐢 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐝𝐚𝐥𝐚𝐦 𝐤𝐞𝐚𝐝𝐚𝐚𝐧 𝐦𝐚𝐫𝐚𝐡 𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐞𝐛𝐚𝐛𝐤𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐛𝐞𝐫𝐚𝐧𝐢 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐧𝐚𝐧𝐲𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐚𝐩𝐚-𝐚𝐩𝐚 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚.

Mysterious Richest GirlWhere stories live. Discover now