Chapter 61

5 1 0
                                    

𝐊𝐞 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐝𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐮𝐬 𝐛𝐞𝐫𝐠𝐨𝐭𝐨𝐧𝐠-𝐫𝐨𝐲𝐨𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐬𝐢𝐡𝐤𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐥𝐚𝐤𝐚𝐧𝐠 𝐫𝐮𝐦𝐚𝐡 𝐝𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐥𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐫𝐮𝐦𝐚𝐡, 𝐦𝐚𝐜𝐚𝐦-𝐦𝐚𝐜𝐚𝐦 𝐝𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐫𝐛𝐚𝐠𝐚𝐢-𝐛𝐚𝐠𝐚𝐢 𝐢𝐝𝐞𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐛𝐢𝐧𝐚 𝐝𝐢 𝐛𝐞𝐥𝐚𝐤𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐥𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐫𝐮𝐦𝐚𝐡 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭.


𝐀𝐝𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐦𝐞𝐥𝐚𝐰𝐚𝐭 𝐉𝐨𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩𝐢 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐫𝐞𝐦𝐩𝐚𝐤 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐉𝐨𝐡𝐧𝐧𝐲 𝐝𝐚𝐧 𝐀𝐢𝐝𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐛𝐞𝐥𝐚𝐤𝐚𝐧𝐠 𝐫𝐮𝐦𝐚𝐡, 𝐤𝐚𝐥𝐚𝐮 𝐚𝐝𝐚 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐝𝐮𝐚 𝐩𝐚𝐬𝐭𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐚𝐝𝐚 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚.


𝐇𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐬𝐞𝐛𝐚𝐡𝐚𝐠𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐞𝐧𝐚𝐥𝐢 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐫𝐚𝐩𝐚𝐭 𝐬𝐚𝐡𝐚𝐣𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐠𝐡𝐮𝐥𝐮𝐫𝐤𝐚𝐧 𝐭𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐬𝐢𝐡𝐤𝐚𝐧 𝐝𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐚𝐧𝐭𝐮 𝐬𝐚𝐭𝐮 𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐝𝐢 𝐫𝐮𝐦𝐚𝐡 𝐉𝐨𝐚𝐧𝐧𝐚.


𝐒𝐞𝐠𝐚𝐥𝐚 𝐦𝐚𝐜𝐚𝐦-𝐦𝐚𝐜𝐚𝐦 𝐤𝐮𝐚𝐬𝐚 𝐝𝐢𝐤𝐞𝐥𝐮𝐚𝐫𝐤𝐚𝐧 𝐛𝐚𝐠𝐢 𝐦𝐞𝐧𝐣𝐚𝐲𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐬𝐞𝐬 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐬𝐢𝐡𝐤𝐚𝐧 𝐝𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐚𝐧𝐠𝐮𝐧𝐤𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐫𝐦𝐚𝐜𝐚𝐦-𝐦𝐚𝐜𝐚𝐦 𝐫𝐞𝐤𝐚𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐠𝐞𝐦𝐛𝐢𝐫𝐚𝐧𝐲𝐚.


𝐒𝐞𝐥𝐚𝐦𝐚 𝟐 𝐛𝐮𝐥𝐚𝐧 𝐢𝐭𝐮 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐮𝐛𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐭𝐢 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐝𝐚𝐩𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐥𝐢𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐥𝐚 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚, 𝐬𝐞𝐛𝐞𝐥𝐮𝐦 𝐩𝐞𝐫𝐠𝐢 𝐤𝐞 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐄𝐝𝐰𝐭𝐞𝐫.


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐢 𝐝𝐮𝐢𝐭 𝐛𝐞𝐥𝐚𝐧𝐣𝐚 𝐩𝐚𝐝𝐚 𝐤𝐞𝐥𝐮𝐚𝐫𝐠𝐚 𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐭 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐤𝐞𝐭𝐢𝐠𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐉𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐧𝐠𝐠𝐚𝐥 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐬𝐞𝐰𝐚𝐤𝐭𝐮 𝐉𝐨𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐭𝐢𝐝𝐚𝐤 𝐬𝐢𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭𝐮.


𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐦𝐞𝐥𝐚𝐦𝐛𝐚𝐢-𝐥𝐚𝐦𝐛𝐚𝐢 𝐤𝐞𝐥𝐮𝐚𝐫𝐠𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐬𝐞𝐛𝐞𝐥𝐮𝐦 𝐦𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠𝐠𝐚𝐥𝐤𝐚𝐧 𝐫𝐮𝐦𝐚𝐡 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚-𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐬𝐮𝐚𝐦𝐢𝐧𝐲𝐚 𝐝𝐚𝐧 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐉𝐨𝐡𝐧𝐧𝐲 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐤𝐞 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐄𝐝𝐰𝐭𝐞𝐫 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐥𝐚𝐦𝐚 𝟓 𝐡𝐚𝐫𝐢 𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐛𝐮𝐭.


𝐒𝐞𝐭𝐞𝐥𝐚𝐡 𝐬𝐞𝐥𝐚𝐦𝐚 𝟓 𝐡𝐚𝐫𝐢 𝐛𝐞𝐫𝐤𝐞𝐫𝐞𝐭𝐚 𝐤𝐮𝐝𝐚, 𝐬𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐣𝐮𝐚 𝐝𝐞𝐬𝐭𝐢𝐧𝐚𝐬𝐢 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐝𝐢 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐄𝐝𝐰𝐭𝐞𝐫. 𝐒𝐞𝐤𝐚𝐥𝐢 𝐥𝐚𝐠𝐢 𝐡𝐚𝐥 𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐞𝐫𝐣𝐚𝐝𝐢 𝐬𝐞𝐩𝐞𝐫𝐭𝐢 𝐝𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐝𝐢 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐫𝐚 𝐉𝐨𝐬𝐫𝐚𝐞 𝐑𝐞𝐧𝐧𝐝𝐚, 𝐒𝐨𝐩𝐡𝐢𝐚 𝐝𝐢𝐬𝐚𝐦𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐬𝐚𝐧𝐠𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐫𝐢𝐚𝐡.

Mysterious Richest GirlWhere stories live. Discover now